Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
Fast detta är ju bara svammel i kubik. Kaku kanske är övertygad om att man använde kemiska ämnen för att få moln att tömma sig i det kriget som nämns, tekniken att göra det användes vi OS i Kina, det är känd teknik.
HAARP användes för att studera bland annat i jonosfären, hur i hälsingland ska man kunnna styra väder med högfrekventa signaler. Inte en enda fysik eller meterologibok kan på något sätt härleda en sådan relation. Däremot kemiskt går det, och betydligt billigare.
vad åsyftar du med att påverka människans psyke med radiofrekvenser? Inom vissa grenar av medecinsk behandlig kan det användas. Men att manipulera personer på avstånd är ju "pure bull shit"
Om det ens vore möjligt skulle den energi som den atennen skulle utstråla steka den som ska påverkas, al la mikrovågor. Hel kokt hjärna är inte mycket till hjälp för den som vill manipulera någon.
Nä du ta och läs lite böcker om radiofrekvenser, antennteknik och meteorologi istället för okunniga YouYube klipp.
men det är ju inte okunniga klipp jag länkar till, jag antar att du tycker jose delgado är en okunnig idiot, de här klippen jag länkar till sammanfattar vissa böcker som tar upp dessa ämnen
https://www.youtube.com/watch?v=4jZsZMQ6FDA
https://www.youtube.com/watch?v=boZIofptQiw
läs hans bok som jag länkade till tidigare, så ser du att det inte är pure bull. kolla även på andra vetenskapsmän som varit inblandade i liknande experiment. dock har du nog rätt i att mikrovågor skulle steka hjärnan men mikrovågor ligger väl inom högfrekvens, vid manipulation av psyket används väl elf vågor,elektromagnetiska, ljus och även ljud i elf, visst två minuter video säger inte mycket men du får försöka leta efter mer info och försöka koppla ihop det som verkar mest troligt, kolla även MK-ultra.
jag skulle givetvis kunna läsa på lite böcker om radiofrekvenser, antennteknik och meteorologi men har varken resurser eller tid på att försöka forska vidare utveckla det som böckerna serverar på silverfat, men myndigheterna har ju resurserna och tiden och pengar och alla olika sorters personer, allt i från psykopater till de bästa mytomaner.
krävs nog många hjärnor med som är högutbildade inom många olika specifika områden och många års forskning och utveckling för att med säkerhet säga att något sådant är helt omöjligt. men tills dess kan vi små ner dummade apor som inte litar 100% på systemet försöka koppla ihop olika saker m.h.a. vår erfarenhet och andra likasinnade människors eftergrävningar av det lilla som når ut till den stora publiken.
https://www.youtube.com/watch?v=ev1Z67pXCxA
antar meteorologen i klippet nedan har en utbildning också men kan tänka lite utanför boxen och förstår hon kanske blir hasslad trots allt.
finns nog många olika sorters applikationer än det som officiellt sägs
Citat:
Philiadelphia experimentet??? Jaha då är även Rödluvan, Bockarna bruse mm sanna berättelser!
Istället för att tro på sagor kanske vi ska hålla oss till verkligheten.
det låter ju som sagor kanske, men bara en som tror sig veta allt av det han ser och fått lära sig skulle kalla det för sagor och idioti, men erkända forskare och vetenskapsmän menar ju att det är teoretiskt möjligt med tidsresor.