2017-01-21, 14:50
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Den är inte nedlagd, dom håller fortfarande på experimentarar, snälla nån tror du dom går ut till allmänmheten o säger vad dom sysslar med.

Sluta läs o kolla för mycket tv, kom o trilla tillbaka till verkligheten.

Den är nedlagd du kan åka dit själv och titta, men det vågar du inte din fegis.

TV??? Nä det finns andra källor pucko!
Citera
2017-01-21, 15:05
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Haarp skickar ut vibrationer på ytan som orsakar jordbävningar.

och man styr dessa vibrationer till specifika områden exakt hur?
Citera
2017-01-21, 15:17
Moderator
Det värsta tramset raderat.
Försök åtminstone att argumentera med lite förklaringar om vad som sker och hur det sker. Alla dessa tramsiga påståenden för inte diskussionen framåt.

Hur mycket folk tittar på TV har INTE med saken att göra.

/Moderator
Citera
2017-01-21, 15:57
Medlem
Citat:
Dåligt o dåligt beror ju helt på hur man ser det, dom dödar ju allafall mer om dom inte hade använts sig av haarp.

Det födds givetvis mer än vad det dödas, men inom snar framtid kommer du få se pest som drar över många länder och många fler kommer dö.

Jag tror inget, jag vet, det är skillnad. Jag insiders inom högt säkerhet som presenterar dessa belägg, jag hittar liksom inte på nånting, allt jag skriver är sant.

Aha du har hemlig information det är därför du inte har fakta eller källor.
Det blir meningslöst att försöka diskutera med dig då du sitter på mega buntar med inside fakta.

Å andra sidan kan du väl säga bär bästa katastrof kommer att ske.
Citera
2017-01-21, 16:46
Medlem
Citat:
Jag har flera källor som kommer och berättar senaste nytt till mig om vad som pågår på jorden, dessa är 100% troliga källor, så allt jag skriver är sant, och ska inte ifrågasättas. Man kan inte alltid presentera källanvisning eller dylikt på saker, och pga kallas lögnare eller nått vissa saker kan man helt enkelt inte ha källor till och då gäller det att man lita på vad avsändaren säger och skriver.
Nu när trump har blivit president så kommer det ske betydligt fler naturkatastrofer som orsakas av haarp.

Ja det är inte så stor ide att säga något mer, det räcker gott att läsa din text så förstår man vilket mega pucko du är.
Hur är det möjligt att som du inte veta något om något ämne och tro att du är ensam om att inte behöva ge hänvisningar eller källor utan allt du skriver är sant, för att du skriver det.

Du nämnde inte det jag frågade, vilken nästa katastrof blir.
Citera
2017-01-22, 15:40
Medlem
poppilos avatar
Nya uppgifter som publicerats av Dimitar Ouzounov och kollegor från NASA Goddard Space Flight Center i Maryland belyser några konstiga atmosfär anomalier över Japan bara dagar innan den massiva jordbävningen och tsunamin slog den 11 mars synes oförklarliga och snabb uppvärmning av jonosfären

Direkt ovanför epicentrum har uppnåtts högst endast tre dagar före jordbävningen, för enligt satellitobservationer , vilket tyder på att riktad energi som avges från sändare som används i High Frequency Active Auroral Research program (HAARP) Kan Ansvarig för att inducera skalvet.
Citera
2017-01-22, 15:49
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Nya uppgifter som publicerats av Dimitar Ouzounov och kollegor från NASA Goddard Space Flight Center i Maryland belyser några konstiga atmosfär anomalier över Japan bara dagar innan den massiva jordbävningen och tsunamin slog den 11 mars synes oförklarliga och snabb uppvärmning av jonosfären

Direkt ovanför epicentrum har uppnåtts högst endast tre dagar före jordbävningen, för enligt satellitobservationer , vilket tyder på att riktad energi som avges från sändare som används i High Frequency Active Auroral Research program (HAARP) Kan Ansvarig för att inducera skalvet.

Bullshit!

Om du läser https://www.technologyreview.com/s/424033/atmosphere-above-japan-heated-rapidly-before-m9-earthquake/ så är teorin att radon kommer ut i atmosfären innan skälva skalvet.

Mer ,ätningar och observationer behöver göras men nedstängda HAARP har inte stått för den joniserade strålningen.
Citera
2017-01-22, 21:03
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

Och nu plötsligt kan man lita på NASA. Var inte de lögnare alldeles nyss? Men det är klart, Natural News, där du snott artikeln från, bryr sig inte om källan på till sina påståenden om nånting de säger kan vinklas till deras favör. Läs den riktiga artikeln istället. Den är väldigt intressant när det gäller forskning kring jordbävningar. Energinivåerna vid geologiska händelser är enorma och hur de manifesterar sig är inte helt känt. Väl känt är dock att energinivåerna inte kan skapas med lite radiovågor...
https://ntrs.nasa.gov/search.jsp?R=20010125646

Du säger dig vara ´respekterad debattör´ och så använder du google translate till att sno en artikel? Är det respektabelt tycker du? Du använder inte ens dina egna ord för att översätta artikeln! Tips till nästa gång: använd inte ord som inte ens finns i din vokabulär. Ord som ´anomali´.
Citera
2017-01-22, 21:48
Medlem
madtops avatar
Citat:
Va spelar det för roll om jag använder google translate? Jag orkar inte skriva på engelska kan istället skriva på svenska, det är innebörden som är det viktiga inte hur man formulerat det det.

Här är lite orsaker Haarp har orsakat Haiti jordbävningen.

https://truth11.com/2010/04/02/13-reasons-to-suspect-haarp-caused-haiti-quake/

Det är fullständigt omöjligt att HAARP kan orsaka jordbävningar. Dels är effekten från sändarna inte ens i närheten och dels finns ingen möjlighet att rikta vågorna till ett specifik mål som t.ex Haiti.
Citera
2017-01-23, 22:01
Moderator
Nya bottenrekord i trams raderat. Tråden handlar om HAARP, inte nanorobotar.

/Moderator
Citera
2017-01-25, 14:51
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det är fullständigt omöjligt att HAARP kan orsaka jordbävningar. Dels är effekten från sändarna inte ens i närheten och dels finns ingen möjlighet att rikta vågorna till ett specifik mål som t.ex Haiti.
Nu ljuger du igen som vanligt, det är fullt möjligt att skapa jordskalv och jordbävningar, Haiti jordbävningen var 100% Haarp som gjorde, och det är fakta!! Fatta det!
Citera
2017-01-25, 15:02
Medlem
madtops avatar
Citat:
Nu ljuger du igen som vanligt, det är fullt möjligt att skapa jordskalv och jordbävningar, Haiti jordbävningen var 100% Haarp som gjorde, och det är fakta!! Fatta det!

Det är du som får fatta fakta, fatta det. Det är inget roligt när du inte fattar fakta. Typ 50/50.

Sluta trolla nu och kom i stället med lite argument varför en radiosignal kan skapa en jordbävning tusen mil bort. Om du inte kommer med argument har jag inget att klanka ned på.

Visste du förresten att effekten avtar med kvadraten på avståndet? Det är fakta.
Senast redigerad av madtop 2017-01-25 kl. 15:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in