2014-12-12, 17:01
Medlem
NorthPorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Och detta bara från den här tråden. Så jag tror nog att de som oroar sig för vad som skulle hända om SD skulle få fritt spelrum och kunna släppa på mainstreammasken inte oroar sig helt utan skäl.

Vad har mina åsikter med SD att göra? Är du förståndshandikappad?
Citera
2014-12-12, 17:30
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muto_kenji
För att jag inte vill leva i ett Sverige som styrs av sd men jag lever gärna i Sverige.

Kommer såklart att hålla mig uppdaterad i den politiska debatten och i den mån jag kan delta i den för att främja att sd förlorar makten snarast möjligt.

Vart skulle du flytta då om man får vara lite nyfiken?
Citera
2014-12-12, 17:42
Medlem
Jag hade tänkt "Er dumma jävlar i 7 klövern. Se nu hur det gick bara för ni dunkar huvudet i väggen".

Sen hade livet gått vidare.
Citera
2014-12-12, 17:47
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muto_kenji
För att jag inte vill leva i ett Sverige som styrs av sd men jag lever gärna i Sverige.
Har du modifierat vapenskölden/avataren gm att stoppa in två färgade personer för visa att du stöder öppna era hjärtan??
Hur skulle en icke-extrem invandring förändra ditt liv i Sverige till det sämre?
Citera
2014-12-12, 17:51
Medlem
praps avatar
Eftersom att jag fortfarande är ung så hade jag nog flyttat om SD fick majoritet eller om SvP kom in i riksdagen. Jag behöver nog inte oroa mig så mycket för SvP dock.

Om SD får majoritet 2018 så blir nästa att flytta ner till Barca.

Citera
2014-12-12, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prap
Eftersom att jag fortfarande är ung så hade jag nog flyttat om SD fick majoritet eller om SvP kom in i riksdagen. Jag behöver nog inte oroa mig så mycket för SvP dock.

Ett parti som sverigedemokraterna kommer aldrig komma i majoritet. Ingen kommer heller befatta sig med dem på riksdagsnivå.

Enda möjligheten vore om mer än halva röstberättigade befolkningen blev inskränkta rasister. Men det kommer inte hända.
Citera
2014-12-12, 18:09
Medlem
praps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MpMz
Ett parti som sverigedemokraterna kommer aldrig komma i majoritet. Ingen kommer heller befatta sig med dem på riksdagsnivå.

Enda möjligheten vore om mer än halva röstberättigade befolkningen blev inskränkta rasister. Men det kommer inte hända.
Säg aldrig aldrig, deras röster fördubblades mellan 2010 och 2014. Jag hoppas verkligen att det inte händer igen 2018.

Citera
2014-12-12, 18:34
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Du överväger alltså att flytta till ett land som tar emot färre invandrare än Sverige (per capita) om SD skulle få fortsatta framgångar?
Citera
2014-12-12, 18:37
Medlem
praps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Du överväger alltså att flytta till ett land som tar emot färre invandrare än Sverige (per capita) om SD skulle få fortsatta framgångar?
Ja, men det handlar inte bara om invandringspolitiken.
Citera
2014-12-12, 18:39
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ja, men det handlar inte bara om invandringspolitiken.

Aha, men vad handlar det mer om? Att du tycker om EU, anser att straffen är för hårda här i Sverige, att pensionärerna har det för gott ställt, eller något annat?
Citera
2014-12-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Vart skulle du flytta då om man får vara lite nyfiken?
Jag har inte planerat så långt ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av HerroFruBoll
Har du modifierat vapenskölden/avataren gm att stoppa in två färgade personer för visa att du stöder öppna era hjärtan??
Hur skulle en icke-extrem invandring förändra ditt liv i Sverige till det sämre?
Varför skulle jag modifiera den?

Ptja jag läser i Aftonbladet att de lagt en motion om att registrera folk efter etniskt ursprung, detta leder till att medlemmar i min familj kommer att registreras.

Edit. Glömde källa.

http://www.aftonbladet.se/kultur/article20012410.ab

Citera
2014-12-12, 18:51
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Ställer mig frågandes då vart skulle folk emigrera i sådana fall?
Hela Eu har i stort sett den invandringspolitik SD strävar efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in