Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-11, 18:32
  #1
Medlem
tumbleeweeds avatar
Man läser ofta inlägg i denna forumdel av folk som emigrerat eller starkt överväger att emigrera från Sverige, där den vansinniga invandringspolitiken med tillhörande ghetto och -islamifiering av Svea anges som starkt skäl till beslutet.

Har undrat lite hur tankarna går för SD-hatarna och även för folk med invandrarbakgrund i en potentiellt omvänd situation ?
Citera
2014-12-11, 18:44
  #2
Medlem
NSOs avatar
Eftersom tråden handlar om något annat än I&I-politik så flyttas den till Politik - Inrikes med hänvisning till regel 0.02.
Integration och invandring --> Politik - Inrikes
/Moderator
Citera
2014-12-11, 19:27
  #3
Avstängd
rutsfittas avatar
Jag röstar inte på SD men skulle inte flytta om SD fick egen majoritet. Skulle bli precis som nu fast med lite mindre invandring. SD är ju lika moderaterna och sossarna som också är lika. Varför ska jag flytta för att ett av tre snarlika partier kommer till makten knappast
Citera
2014-12-11, 19:44
  #4
Medlem
XeKaazs avatar
Det skulle inte finnas något val - eftersom jag bejakar allas lika värde och inte är ett inhumant svin så kommer jag ärkebuseras om de kommer till makten.
Citera
2014-12-11, 19:59
  #5
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeKaaz
Det skulle inte finnas något val - eftersom jag bejakar allas lika värde och inte är ett inhumant svin så kommer jag ärkebuseras om de kommer till makten.
Damn, du kom på SD´s master plan, att ärkebusera alla som, precis som de, bejakar allas lika värde och inte är inhumana svin

Citera
2014-12-11, 20:06
  #6
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeKaaz
Det skulle inte finnas något val - eftersom jag bejakar allas lika värde och inte är ett inhumant svin så kommer jag ärkebuseras om de kommer till makten.

Tyvärr är SD alldeles för milda och humanistiska för det men det bästa för mänskligheten vore naturligtvis om du arkebuserades. Ingenting gott finns att finna hos en kulturmarxist.
Citera
2014-12-11, 20:16
  #7
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeKaaz
Det skulle inte finnas något val - eftersom jag bejakar allas lika värde och inte är ett inhumant svin så kommer jag ärkebuseras om de kommer till makten.

Nu tror jag inte att SD kommer arkebusera någon direkt, och det tror jag inte du tror heller egentligen...men vilket land skulle du välja då ?
Citera
2014-12-11, 20:18
  #8
Medlem
Visst skulle man överväga landsflykt. Men vet inte om man skulle orka flytta på allvar. Beror på vad för slags ändringar som görs. Men att bara fly tycker jag är jävligt fegt. Skulle hellre slåss för att få bort dom från riksdagen
Citera
2014-12-11, 20:19
  #9
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Om SD fick majoritet kanske tiden var mogen för ett mer radikalt högerparti av typen SvP som byggde läger där vi kunde lösa invandringsproblemet en gång för alla...
Citera
2014-12-11, 20:25
  #10
Medlem
Fjodorovs avatar
Kanske, det beror på om de tar tummen ur röven och sätter totalstopp för invandringen och inför repatriering eller inte. För om detta inte sker i framtiden, så kommer inte Sverige ett kul land att leva i.
Citera
2014-12-11, 20:29
  #11
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getugglan
Visst skulle man överväga landsflykt. Men vet inte om man skulle orka flytta på allvar. Beror på vad för slags ändringar som görs. Men att bara fly tycker jag är jävligt fegt. Skulle hellre slåss för att få bort dom från riksdagen

Vilka länder skulle i så fall vara aktuella att bygga bo i ?...Skulle det vara viktigt att landet du emigrerar till för en väldigt annorlunda politik än SD i fråga om asylinvandring ?
Citera
2014-12-11, 20:36
  #12
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getugglan
Visst skulle man överväga landsflykt. Men vet inte om man skulle orka flytta på allvar. Beror på vad för slags ändringar som görs. Men att bara fly tycker jag är jävligt fegt. Skulle hellre slåss för att få bort dom från riksdagen

Det skall bli ett nöje att slåss mot er förräddar svin..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback