Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-17, 11:43
  #217
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det här är viktigt.

Att inte få invandra till Sverige eller utvisas vid grovt brott är att "bestraffas". Varför? Jo, för att dit man utvisas finns det en massa araber eller afrosvenskar eller valfri sådan grupp. Att tvingas vara där, bland dem, är alltså en bestraffning.

Så vad vill hush tvinga på svenskar? Just det. Bestraffning. Ingen ska komma undan enligt liberalismen.

Hey. Experten 10 år.

Nä, det är ingen bestraffning att få invandra eller utvandra. Det får varje individ själv avgöra.

Bestraffning är när en politiker bestämmer över vem jag får älska eller ej.
Bestraffning är politiker och du, dömer individer som bor 700 mil från sitt forna hemland, för vad andra gör där borta och som de flydde ifrån, men ändå bli ihopklumpade med terroristerna. Det är kollektiv bestraffning.
sånt sysslar man i nazistländer och kommunistländer.

Du vill göra Sverige till en fasciststat där man kollektivt ska bestraffa hudfärg, bakgrund, klädstil, musiksmak, val av livspartner.

Vem är du att bestämma över mitt liv? Jag väljer själv.
Jag är liberal, du är ett praktarsle som vill bestämma över mina val i livet.
Jag dömer inte dig för vem du är, utan utifrån dina handlingar.
Gör du politik av att frysa ut min fru, mina barn, mina vänner. Då kommer du får skit tillbaka.

Kastar du skit på mig, så kommer fläkten göra dig brun i ansiktet... nä, förlåt, den är ju redan nazistbrun. Ok. Brunare då.
Citera
2014-12-17, 11:57
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Nä, det är ingen bestraffning att få invandra eller utvandra. Det får varje individ själv avgöra.

Du har skrivit att det är det.

Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Bestraffning är politiker och du, dömer individer som bor 700 mil från sitt forna hemland, för vad andra gör där borta

Dömd till utvisning vid grova brott. En fråga SD driver hårt.

Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Kastar du skit på mig, så kommer fläkten göra dig brun i ansiktet... nä, förlåt, den är ju redan nazistbrun. Ok. Brunare då.

Du vill kasta skit på Sverige och svenskar. Den bestaffning du påtalat fler gånger.
Citera
2014-12-17, 13:11
  #219
Medlem
Adam211s avatar
Det är väl en dröm för många, men faktan är att det aldrig kommer att hända.
Citera
2014-12-17, 13:34
  #220
Medlem
Ja, det skulle jag nog. Men det gör jag redan nu med sjuklövern som kapten. Tufft läge, minst sagt.
Citera
2018-09-23, 16:50
  #221
Medlem
Jag skulle nog fly Sverige ett tag eftersom massa vänsterextremister kommer begå terrorbrott.
Citera
2018-09-23, 21:54
  #222
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Partier & partipolitik

Strix/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback