2014-12-12, 09:26
Medlem
Rasande-Roses avatar
Jag skulle fira stort om SD kom till makten. Dagen efter segern skulle jag gå ut och rycka av en slöja på valfri tältkvinna
Citera
2014-12-12, 09:28
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av APJD
Ditt svin! Du tycker alltså att Hitler var lika mycket värd som moder Teresa? Vidrig människosyn!

Jag skulle inte flytta.
Hitler var i grund och botten en god man som stod på de vita européernas sida. Moder Teresa är bara en godhetsikon som saknar egentligt värde för vita människor.

OnT: Om Sd eller ett ännu mer svenskvänligt alternativ tar makten så blir det mindre inflöde av kaosfolk och mer offentliga resurser tillgängliga.
Finns det verkligen de som tänker:
"nu blev det så tryggt och vi har pengar över till välfärd och offentlig service och det kan jag rakt inte acceptera så nu drar jag omedelbart härifrån....
Absurt.
Citera
2014-12-12, 09:45
Medlem
Absolut inte
17,54 % enligt senaste mätningarna, samt att 36,6% av M politikerna ute runt om i landet är positiva till att minska invandringen.

- Vi ser en ny trend i Sverige, folk börjar vakna, snabbare än jag trott.
Underbart att se, även i Skåne "minns ej vart" så började S & samarbeta med SD.
Citera
2014-12-12, 09:45
Medlem
utomlandsJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeKaaz
Det skulle inte finnas något val - eftersom jag bejakar allas lika värde och inte är ett inhumant svin så kommer jag ärkebuseras om de kommer till makten.

Det ar snart 2015. Tror folk fortfarande att ansvarig invandringspolitik betyder att man inte ar for lika varde?
Citera
2014-12-12, 09:49
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ditt svin! Du tycker alltså att Hitler var lika mycket värd som moder Teresa? Vidrig människosyn!

Jag skulle inte flytta.

Med tanke på att Moder Teresa är ett helgon som inte förtjänade att bli helgonförklarad så kan man gott och väl likställa dem två.

Speciellt då hon ansåg att folk skulle lida så att de kunde komma närmre Jesus och att det var fint att det fanns fattigdom då det betydde att de då fick gå i Jesus fotsteg.

Samt att de donationer som hon fick inte ledde till att missionerna där folk kunde få vård vart hygieniska eller ens för den delen hade personal med medicinsk kunskap.

OnT: Jag skulle inte fly landet såvida inte SD skulle radikalisera sig själva så pass att de blir militanta eller något annat liknande när de väl får makten, men inte ens då skulle jag överväga en landsflykt utan jag skulle gladligen kämpa för att mitt land.
Citera
2014-12-12, 10:01
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Det skall bli ett nöje att slåss mot er förräddar svin..
Förräddar svin ?

Jag är livrädd för korkade och outbildade människor.

Jag blir också förbannad på att ett parti ska diktera mitt liv. Styra vem jag älskar. Vad jag tror på. Hur jag går klädd. Bara för att de själva ska må bra.

Jag skulle inte fly, jag skulle ställa mig upp och kämpa mot fascism, rasism, orättvisa.
Sverige behöver inte rasism. Sverige behöver företag, kreativitet, företagsamhet och människor som jobbar som fan för vår gemensamma välfärd.
Rasism skapar ingenting av det.
Det är bara känslan av att "jag är lite bättre än er" och "jag älskar mitt flaggan lite mer än du din neger"... Outbildade små djävla råttor i sina småbyar som knappt kan stava men som tyvärr har rösträtt ska diktera mitt liv för att de tror sig få större kuk.
Nej, jag kommer kämpa mot dumhet, rasism och att låta alla få ha sin storlek på kuken i fred utan att nån annan ska göra politik av det.

Ni borde skämmas för att kalla er svenskar. Ni är parasiter på demokratin och borde få en örfil för att vakna upp ur er sekt-bubbla. Sätta er i skolbänken igen och lära er stava.
Citera
2014-12-12, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utomlandsJP
Det ar snart 2015. Tror folk fortfarande att ansvarig invandringspolitik betyder att man inte ar for lika varde?

Och det sjuka är att en del tror att "Ansvarig invandringspolitik" är att rösta som SD?

Bara för att SD själva påstår sig ha en ansvarig invandringspolitik innebär det inte att det är det.

En Ansvarig invandringspolitik innebär att man har en politik öht.
Det har inte SD. De har: "stryp inflödet av negrer" med 90%.

Men sen är det stopp. Sen finns det inget mer. Inga förslag på hur invandrare ska integreras. Hur de snabbt ska in i arbete, lära sig svenska osv.
Noll förslag.

Är det "ANSVARIGT"

Nä, det är OANSVARIGT mot Sverige och vårt fina fosterland.

Ungefär som att säga: "Vi tycker inte om att båten sjunker så vi vill förbjuda den att göra det"
Ok, frågar vän av ordning.
Hur då?
- Ja, vi vill helt enkelt inte att båten ska sjunka?
- Jo, men HUR?
- Genom att sänka farten neråt med 90%
- Men har ni förslag på att laga båten, stoppa hålen, ösa ur vatten, vända den igen, få igång motorerna?
- Vi vill hjälpa där det behövs.
- Ok. MEN HUR?
- Vi vill stoppa inflödet av vatten.
- OK MEN HUR....
- Vi har den bästa och ansvarigaste politiken.
- Nej, vad ni har är duktiga retoriker som kan skriva bra slogans som "Ansvarig" och sen att lura folk att tro att ni är ansvariga... men ni är OANSVARIGA...
Citera
2014-12-12, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Jag skulle fira stort om SD kom till makten. Dagen efter segern skulle jag gå ut och rycka av en slöja på valfri tältkvinna

Varför då?
Får man inte gå klädd hur man vill?

och dessutom bekräftar du den rasism som SD säger inte ha alls.
SD är inget rasistiskt parti... men samtidigt vill deras anhängare slita av en muslim deras slöja.

Djävla hycklare.

Jag skulle dagen efter gå och hindra dig från att attackera kvinnor du inte tycker om.
Låt kvinnorna vara din djävla kvinnomisshandlare.
Citera
2014-12-12, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tumbleeweed
Man läser ofta inlägg i denna forumdel av folk som emigrerat eller starkt överväger att emigrera från Sverige, där den vansinniga invandringspolitiken med tillhörande ghetto och -islamifiering av Svea anges som starkt skäl till beslutet.

Har undrat lite hur tankarna går för SD-hatarna och även för folk med invandrarbakgrund i en potentiellt omvänd situation ?

Det är omöjligt för SD att få egen majoritet. Det förstår du väl?
Citera
2014-12-12, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Nej, känns mer sannolikt att Hat-SD skulle göra det. Dessutom har Hat-SD redan tagit till våld så du snackar skit.

Hur är det mer sannolikt att SD skulle göra det när vänstern redan gör det?
Citera
2014-12-12, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling

Jag är livrädd för korkade och outbildade människor.

Jag hoppas du inte har några speglar hemma isf

Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling

Sverige behöver inte rasism.

Korrekt, därför bör invandringen av muslimer och MENA folk stoppas ASAP.
Citera
2014-12-12, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullenobehag
Du vet att Övriga Norden, Kanada och Nya Zeeland har samma invandringspolitik som SD va?

PK-folket tänker inte direkt logiskt I tråden ser jag... Vissa tror på läger etc... Jag antar att ni tror på tomten och Bigfoot med eller?

Tja...

Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Tyvärr är SD alldeles för milda och humanistiska för det men det bästa för mänskligheten vore naturligtvis om du arkebuserades. Ingenting gott finns att finna hos en kulturmarxist.

Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Om SD fick majoritet kanske tiden var mogen för ett mer radikalt högerparti av typen SvP som byggde läger där vi kunde lösa invandringsproblemet en gång för alla...

Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Det enda som skulle få svartskallarna att ge sig av frivilligt är om bidragen försvann. Kosmopoliterna måste man avrätta om man vill få bort.

Och detta bara från den här tråden. Så jag tror nog att de som oroar sig för vad som skulle hända om SD skulle få fritt spelrum och kunna släppa på mainstreammasken inte oroar sig helt utan skäl.

Citat:

Jag skulle inte flytta.

Moder Teresa var visserligen en vidrig människa som historien varit helt för vänlig mot även om hennes gärning har börjat kritiseras mer och mer, men ja, självklart har hon samma värde som vilken annan människa som helst. Att alla människor har samma värde betyder naturligtvis inte att de har likadana åsikter eller alla förtjänar ett liv i frihet. En våldtäktsman förtjänar att dömas för det brott han begått, men han är fortfarande en människa.

Men till topic, skulle jag flytta: nej. Antagligen skulle jag väl leva på mitt liv som tidigare, och fortsätta bli förbannad på nätet men inte delta i den offentliga debatten utanför nätet. Möjligen skulle jag få ångra mig den dag det ringer på dörren och någon undrar vad jag har för politiska åsikter, men den dagen den sorgen. Förhoppningsvis kommer vi aldrig dit, eftersom jag vill leva ett liv i frihet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in