2014-12-10, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gravenbredvid
Hade B velat skjuta någon så hade han väl inte gått med på en krog?

Han har ju tidigare skjutit inne i en restaurang.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10402217.ab
Citera
2014-12-10, 21:03
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vbybronx14
Yaser du som sitter på information, kan du berätta lite om vem Sebastijan Berisha är?

Tyvärr så har jag noll info om denna Ber#sha...

Citat:

Skulle Bart#k misstänka att nån skulle "våga" skjuta honom inne på krogen hade han varit beväpnad, inget snack om den saken... Detta kom som en överraskning för mr Bart#k, kanske därav den chock han fick.... Mycket snack om att Bart#k var en fegis, beror på hur man definierar fegis men han har gjort sitt och han har satt sina spår i många.. Att han åkt på flera nederlag tidigare har inte bekymrat killen fram till det sista morförsöket.. Han har varit galen på anstalterna också, MEN nu är han ju tyvärr körd för att han inte kunde hålla sin mun, skulle han inte börjat prata hade han haft en del galningar kvar som valt att ta avstånd från han.. Glöm inte att Bart#k har kört sina race själv på gott och ont och den "styrkan" besitter han fortfarande
Bart#k får skylla sig själv efter allt han ställt till med, det hade hän förr eller senare..
SÖ är årets skrattobjekt, dom har ju snackat direkt och indirekt genom hela utredningen så vad gör Bart#ks gol värre?
Citera
2014-12-10, 21:31
Bannlyst
Citat:

Gick det till atal, eller nagot av dom andra daden namnda i artikeln?
Citera
2014-12-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Tyvärr så har jag noll info om denna Ber#sha...

Skulle Bart#k misstänka att nån skulle "våga" skjuta honom inne på krogen hade han varit beväpnad, inget snack om den saken... Detta kom som en överraskning för mr Bart#k, kanske därav den chock han fick.... Mycket snack om att Bart#k var en fegis, beror på hur man definierar fegis men han har gjort sitt och han har satt sina spår i många.. Att han åkt på flera nederlag tidigare har inte bekymrat killen fram till det sista morförsöket.. Han har varit galen på anstalterna också, MEN nu är han ju tyvärr körd för att han inte kunde hålla sin mun, skulle han inte börjat prata hade han haft en del galningar kvar som valt att ta avstånd från han.. Glöm inte att Bart#k har kört sina race själv på gott och ont och den "styrkan" besitter han fortfarande
Bart#k får skylla sig själv efter allt han ställt till med, det hade hän förr eller senare..
SÖ är årets skrattobjekt, dom har ju snackat direkt och indirekt genom hela utredningen så vad gör Bart#ks gol värre?

Alltså du är bara för rolig. Du sitter och skriver precis som om du kom från ett kafferep med bart*k precis. Som om han har berättat precis hur han tycker och tänker. Lägg av med det tack, det är saker du TROR och inget annat, så håll det för dig själv. Du känner inte någon av dessa inblandade. Du vet det du läser på flashback och hör saker av bekantas bekanta. Du kan inte sitta "skratta" åt några du inte ens känner. Har du suttit häktad för mord och mordförsök i över 7 månader? Känt press av att kanske aldrig mer komma ut igen? Nej, det har du inte. Du hade heller inte skrattat någon av dom i ansiktet heller. Gola gör du när du talar om namnet på gärningsmannen till polisen. Finns ingen av SO som har gjort det. Visst har dom svajat fram och tillbaka, men golat har dom inte gjort. Det har däremot andra sidan gjort. Det är GOLA. Ingen som påstår annat än att B inte är att leka med, det är han säkert inte. Han har nog skrämt upp en hel del människor. Men sluta prata precis som om du suttit i en intervju med honom i timmar och skrivit ner hans lifestory och vad hans nästa steg i livet är, det är skitlöjligt.
Citera
2014-12-10, 22:34
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muddan
Alltså du är bara för rolig. Du sitter och skriver precis som om du kom från ett kafferep med bart*k precis. Som om han har berättat precis hur han tycker och tänker. Lägg av med det tack, det är saker du TROR och inget annat, så håll det för dig själv. Du känner inte någon av dessa inblandade. Du vet det du läser på flashback och hör saker av bekantas bekanta. Du kan inte sitta "skratta" åt några du inte ens känner. Har du suttit häktad för mord och mordförsök i över 7 månader? Känt press av att kanske aldrig mer komma ut igen? Nej, det har du inte. Du hade heller inte skrattat någon av dom i ansiktet heller. Gola gör du när du talar om namnet på gärningsmannen till polisen. Finns ingen av SO som har gjort det. Visst har dom svajat fram och tillbaka, men golat har dom inte gjort. Det har däremot andra sidan gjort. Det är GOLA. Ingen som påstår annat än att B inte är att leka med, det är han säkert inte. Han har nog skrämt upp en hel del människor. Men sluta prata precis som om du suttit i en intervju med honom i timmar och skrivit ner hans lifestory och vad hans nästa steg i livet är, det är skitlöjligt.

Den jag "känner" till bäst i fallet är Bart#k.... Mmm ska jag svara på dina roliga påståenden och frågor outar jag mig själv så det skriker om det.... Inte här för att bevisa nåt för nån men upp till bevis.. Utan att outa mig själv så kan jag svar på frågan om jag had klarat det utan att glappa, ja utan nån tvekan och dom som vet vem jag är här i forumet vet att det stämmer
Jo jag har faktiskt suttit i live "intervju" med han flera gånger och vet hur han funkar....
Citera
2014-12-10, 22:38
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Den jag "känner" till bäst i fallet är Bart#k.... Mmm ska jag svara på dina roliga påståenden och frågor outar jag mig själv så det skriker om det.... Inte här för att bevisa nåt för nån men upp till bevis.. Utan att outa mig själv så kan jag svar på frågan om jag had klarat det utan att glappa, ja utan nån tvekan och dom som vet vem jag är här i forumet vet att det stämmer
Jo jag har faktiskt suttit i live "intervju" med han flera gånger och vet hur han funkar....

Jag, en vanlig Svensson, är glad att ha ett redigt avstånd till den sortens människor men har faktiskt träffat honom irl. Slipper gärna ett återseende.

Nästa dag i rätten är på fredag om jag förstått rätt?
Citera
2014-12-10, 22:40
Medlem
Citat:

Bullshit. Du pratar om honom som om han vore din pappa i ena inlägget, i andra är han golare och det ena och andra. "okej", så nu kommer någon att confirma detta eller? Att du är en tuffing? Får väl se om någon dyker upp då. Det tvivlar jag på
Citera
2014-12-10, 22:55
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag, en vanlig Svensson, är glad att ha ett redigt avstånd till den sortens människor men har faktiskt träffat honom irl. Slipper gärna ett återseende.

Nästa dag i rätten är på fredag om jag förstått rätt?

Jag är inte en "vanlig svensson" tror jag men jag håller med dig att det inte är en typ man vill ha runt omkring sig...

Citat:
Bullshit. Du pratar om honom som om han vore din pappa i ena inlägget, i andra är han golare och det ena och andra. "okej", så nu kommer någon att confirma detta eller? Att du är en tuffing? Får väl se om någon dyker upp då. Det tvivlar jag på

Golare är han och kommer alltid att vara, bifoga det inlägg där jag inte påstår att han är en golare... Har inte heller påstått att nån ska confirma nåt för dig, du verkar bara läsa den del som passar dig ur mina inlägg... Mmm ska vi verkligen jämföra oss med idioterna i denna härva?
Ni missförstod en del av mitt inlägg tror jag, menade inte att det är upp till bevis att Bart#k ska hämnas, utan jag menade nåt helt annat .. Men men fortsätt du med ditt meningslösa tjat....
Senast redigerad av yaser 2014-12-10 kl. 23:20.
Citera
2014-12-10, 23:20
Medlem
yasers avatar
Citat:
Har du suttit häktad för mord och mordförsök i över 7 månader? Känt press av att kanske aldrig mer komma ut igen? Nej, det har du inte. Du hade heller inte skrattat någon av dom i ansiktet heller. Gola gör du när du talar om namnet på gärningsmannen till polisen. Finns ingen av SO som har gjort det. Visst har dom svajat fram och tillbaka, men golat har dom inte gjort. Det har däremot andra sidan gjort. Det är GOLA. Ingen som påstår annat än att B inte är att leka med, det är han säkert inte. .

Du vet verkligen inte vad du pratar om, läs ditt egna inlägg ovan och bedöm sanningshalten i det.....

Klart dom också snackat , en del mer och en del mindre.. Är det första fup du läser? Har du nån erfarenhet alls från det livet ? Det verkar inte så för du vet uppenbarligen inte vad gola är....
Det feta: läs på om ämnet eller va uppdaterad från gatan innan du skriver dina komiska inlägg
Citera
2014-12-10, 23:25
Medlem
Konstapelklang du är ju helt vatoloco skriver medelande 00.30 att du sänkt B med dina kompisar i Nacka. Du/Ni låter onekligen helt galna, Han är ju helt harmlös och ändå tog du inte fighten själv? FB pajas är du folk blir livrädda ju du måste lugna dig annars kan du lika gärna lägga ditt konto nr i tråden och bli miljonär för alla lär ju dega. Så sluta HATA kom med konkret informaion annars håll käften. Alla blöder även Bartek den ända som hatar i tråden är du och att han golat i papper kommer inte ens han undan med det påverkar relationer och det var en varningsklocka men han komer inte höra den tyvärr för han är och förblir en sann krigare trots ett golpapper tvivlar dock på att du vågat säga det i ansiktet godnatt.
Citera
2014-12-10, 23:28
Medlem
Citat:
Du vet verkligen inte vad du pratar om, läs ditt egna inlägg ovan och bedöm sanningshalten i det.....

Klart dom också snackat , en del mer och en del mindre.. Är det första fup du läser? Har du nån erfarenhet alls från det livet ? Det verkar inte så för du vet uppenbarligen inte vad gola är....
Det feta: läs på om ämnet eller va uppdaterad från gatan innan du skriver dina komiska inlägg

Men du, skämtar du med mig? Det är väl en jävla skillnad att säga "Det var PELLE PALLE som gjorde det" än att säga "vet inte, kan vara" när polisen frågar.
KAN vara=frikänd, PELLE PALLE=dömd.
Hade B kunnat hålla käften, så hade dom gått fria. 100%. Finns fortfarande chans att dom går fria, eller åtminstone en del av dom.
Om jag har någon erfarenhet alls av det livet? Ja du, jag sitter inte och pratar om saker jag inte vet ett skit om iaf.
Citera
2014-12-10, 23:36
Medlem
yasers avatar
Citat:
Men du, skämtar du med mig? Det är väl en jävla skillnad att säga "Det var PELLE PALLE som gjorde det" än att säga "vet inte, kan vara" när polisen frågar.
KAN vara=frikänd, PELLE PALLE=dömd.
Hade B kunnat hålla käften, så hade dom gått fria. 100%. Finns fortfarande chans att dom går fria, eller åtminstone en del av dom.
Om jag har någon erfarenhet alls av det livet? Ja du, jag sitter inte och pratar om saker jag inte vet ett skit om iaf.

Tills du läser fup och landar på jorden så verkar det meningslöst att diskutera med dig..
Det verkar inte som att du har nån koll alls om sanningen ska fram.. Flera av dom har golat sig genom fup, vare sig du står för det eller inte... Hade du haft nån koll som du nu påstår, vet du att varje ord du yppar i förhör kan bidra till din eller andras skada.. Dom är årets skämt och ja Bart#k är en av årets golare men det gör inte saken bättre för SO
Gå och lägg dig nu... Gå bara tillbaka några sidor i tråden så finns delar av deras förhör som jag vill höra din analys på...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in