2014-12-09, 23:17
Medlem
LeffeOes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang
Kompis , du stinker. B var på och jiddrade med en gruppering av människor , jag är inte med i nåt gäng eller sånt fjant men det kan bli rätt störande med ohyra som B. Därför han är rätt skottskadad och handikappad idag, hajjar du ? Hör med hans kvinna du , hon lär ju ha rätt fullt upp med att urskilja händelser där B hamnat i bråk och fått mothugg . Jiddrar man runt som han gjort blir man borttagen , han har mest haft tur. Fortsätter han efter det här också tror du ? Skulle tro att han bara vill hem och ha en napp i munnen Äntligen kanske polletten ramlat ner för killen , mer rohypnol åt folket eller vad säger du ?
Synd att B kostar skattebetalarna pengar, raket forskare som han är SD's bästa valarbetare
Citera
2014-12-09, 23:21
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeOe
Synd att B kostar skattebetalarna pengar, raket forskare som han är SD's bästa valarbetare

Ja det är Äckligt med pack som ägnar all sin vakna tid åt att tjafsa och skapa problem och tror sig vara odödliga.
Citera
2014-12-09, 23:41
Medlem
yasers avatar
Ingen av klantskallarna i denna härva ska ha beröm

Bart#k har haft en jävla tur genom åren både med alla straff han undkommit och allt han mirakulöst överlevt...

Nån som varit i rätten och kan uppdatera oss?
Citera
2014-12-09, 23:47
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaser

Bart#k har haft en jävla tur genom åren både med alla straff han undkommit och allt han mirakulöst överlevt...

Ja han har haft en sjuk tur , hoppas han nynnar på denna låt när han räknar sina tår hemma. https://www.youtube.com/watch?v=FgJ6i5mrPeM Grattis B hoppas du tagit lärdom.
Citera
2014-12-10, 00:25
Medlem
Citat:
Kompis , du stinker. B var på och jiddrade med en gruppering av människor , jag är inte med i nåt gäng eller sånt fjant men det kan bli rätt störande med ohyra som B. Därför han är rätt skottskadad och handikappad idag, hajjar du ? Hör med hans kvinna du , hon lär ju ha rätt fullt upp med att urskilja händelser där B hamnat i bråk och fått mothugg . Jiddrar man runt som han gjort blir man borttagen , han har mest haft tur. Fortsätter han efter det här också tror du ? Skulle tro att han bara vill hem och ha en napp i munnen Äntligen kanske polletten ramlat ner för killen , mer rohypnol åt folket eller vad säger du ?
Jag börjar gilla B#rtek mer och mer. Han är nog inte sån Pussy som du vill få det att låta, med tanke på att han var på "en gruppering av människor och jiddra".
För övrig kan jag bara hålla med om att man kan hoppas att polletten trillat ner, men mest av anledning av hans närstående.
Citera
2014-12-10, 00:27
Medlem
Citat:
Ja han har haft en sjuk tur , hoppas han nynnar på denna låt när han räknar sina tår hemma. https://www.youtube.com/watch?v=FgJ6i5mrPeM Grattis B hoppas du tagit lärdom.
Någon som kan uppdatera oss på riktigt? Vilka är ens med på rättegången?
Citera
2014-12-10, 00:35
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gravenbredvid
Jag börjar gilla B#rtek mer och mer. Han är nog inte sån Pussy som du vill få det att låta, med tanke på att han var på "en gruppering av människor och jiddra".
För övrig kan jag bara hålla med om att man kan hoppas att polletten trillat ner, men mest av anledning av hans närstående.

Haha du verkar vara av samma pajasmentalitet du med , Han är en Pussy du kan väl läsa ? Gravenbredvid B kanske ... Du gör bort dig genom att försvarstala en uppenbar ärthjärna! Du är en mindre vetande du med , rätt säker på att du är närstående till B och det får mig bara att skratta ännu hårdare. Han både kissade och bajsade ner sig kan jag säga.
Citera
2014-12-10, 00:47
Medlem
Citat:
Haha du verkar vara av samma pajasmentalitet du med , Han är en Pussy du kan väl läsa ? Gravenbredvid B kanske ... Du gör bort dig genom att försvarstala en uppenbar ärthjärna! Du är en mindre vetande du med , rätt säker på att du är närstående till B och det får mig bara att skratta ännu hårdare. Han både kissade och bajsade ner sig kan jag säga.
Lika mycket som du tror att jag är en närstående till honom så tror jag att det var du som fick stryk där i nacka.
Varför skulle man annars sitta och skriva skit på fb? Jag pallar inte hata någon som inte har gjort mig något i alla fall.
Som sagt jag vill ha fram info om rättegång och vilka som faktiskt är där på plats. Helst namn, självklart inte helt utskrivna.
Det är du som beter dig som ett TROLL och envisas med att fylla ut med andra saker som låtar och skit. Det är irrelevant i detta läge. Skicka en jävla kärleks-skiva till honom istället.
Citera
2014-12-10, 01:43
Medlem
yasers avatar
Fåtal gånger Bart#k fått gå med svansen mellan benen men det har hänt

Jag personligen tror inte mordförsöket fick polletten att trilla ner... Inget kan lära den galningen att trappa ner helt.. Lutar mer åt att hans unga son fick honom att vara rädd om livet... Han visste redan innan mordförsöket att han borde penionera sig, men så är det när man är påtänd 24/7...
Detta är kanske sista väcklarklockan för Bart#k, så för hans familjs skull hoppas vi att han tar vara på livet nu
SÖ är dömda klantskallar hur "tuffa" deras omgivning än tycker att dom är
Nej jag håller inte med att dom är "tuffa", snarare livrädda en enligt min uppfattning...
Citera
2014-12-10, 06:21
Bannlyst
Ar det sista dagen idag?

Nagon maste ha varit pa plats och kan bidra med en kort sammanfattning.

Eller har aklagaren last in dom och slangt bort nyckeln pga att bevisen inte holl?
Citera
2014-12-10, 10:08
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
Ar det sista dagen idag?

Nagon maste ha varit pa plats och kan bidra med en kort sammanfattning.

Eller har aklagaren last in dom och slangt bort nyckeln pga att bevisen inte holl?

Rättegångsdag 6 av tio var igår tror jag.

Det sker inte varje dag tydligen då dom ju är i säkerhetssalen. Är säkert inte möjligt att få tio dagar i rad då, så det är några glapp här och där.
Citera
2014-12-10, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser

Yaser du som sitter på information, kan du berätta lite om vem Sebastijan Berisha är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in