2014-12-09, 10:16
Medlem
Trotts omstädigheterna skjuta mots B familj avrätta Michael så är gola alltid att gola även om man kan ha förståelse för det. Men Bartek är ingen Pussy och det kommer han aldrig vara finns ingen av nån i söderort som skulle klara 30 sekunder mot honom.
Citera
2014-12-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 27Slak
Sjukligt irriterande att FUP inte fungerar.
Ingen som kan langa på en sajt som inte är sämst i världen?

Prova den här:

http://www.filedropper.com/1417204572801_1
Citera
2014-12-09, 17:17
Medlem
Rasho425 Trotts omstädigheterna skjuta mots B familj avrätta Michael så är gola alltid att gola även om man kan ha förståelse för det. Men Bartek är ingen Pussy och det kommer han aldrig vara finns ingen av nån i söderort som skulle klara 30 sekunder mot honom.

skulle dem klara 15 sekunder då?
Citera
2014-12-09, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasho425
Trotts omstädigheterna skjuta mots B familj avrätta Michael så är gola alltid att gola även om man kan ha förståelse för det. Men Bartek är ingen Pussy och det kommer han aldrig vara finns ingen av nån i söderort som skulle klara 30 sekunder mot honom.

Vet en av söderortarna som kan ta för sig. Han har gått man mot man förut mot samma kaliber. Kan meddela att han vann den "striden". Det handlar bara om att våga.
Citera
2014-12-09, 18:15
Medlem
Ingen är ostoppbar.
Citera
2014-12-09, 19:32
Medlem
Citat:
Men Bartek är ingen Pussy och det kommer han aldrig vara finns ingen av nån i söderort som skulle klara 30 sekunder mot honom.
:
Senast redigerad av Robert Prytz 2014-12-09 kl. 19:34.
Citera
2014-12-09, 19:48
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:

Fjantar man runt och hittar på skulder och beter sig som B gjort under många år då är man en Pussy! Han trodde i sin imbecilla värld att hans rykte skulle skrämma allt och alla , men det blev mothugg denna gång och så är det alltid. Har man den framtoningen så slutar det illa till slut. Lätt gapa runt och tjafsa med folk hela dagarna hög på droger. Bartek är inge mer stålman än någon annan det gäller bara att skita i konsekvenserna och det finns många som gör det i samma omfattning som han själv.
Citera
2014-12-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muddan
Vet en av söderortarna som kan ta för sig. Han har gått man mot man förut mot samma kaliber. Kan meddela att han vann den "striden". Det handlar bara om att våga.

Uppenbarligen vågade inte den du snackar om. Med tanke på att de drog fram vapen och sköt för att döda på en fullsatt krog. Inge man mot man i min värld.

Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang
Fjantar man runt och hittar på skulder och beter sig som B gjort under många år då är man en Pussy! Han trodde i sin imbecilla värld att hans rykte skulle skrämma allt och alla , men det blev mothugg denna gång och så är det alltid. Har man den framtoningen så slutar det illa till slut. Lätt gapa runt och tjafsa med folk hela dagarna hög på droger. Bartek är inge mer stålman än någon annan det gäller bara att skita i konsekvenserna och det finns många som gör det i samma omfattning som han själv.
Hur var det nu kling klang klong, Du var inte bitter? Du är den enda som sitter och hatar här och nu. Du verkar ha bra koll på B. Skönt att äntligen få ur sig lite av vad du känner efter alla dessa år av hat.
Vi andra vill veta hur rättegång osv går. Vi kanske kan fokusera lite på den och mindre på ditt hat?

För övrigt är alla inblandade bara människor. Skillnaden av betydelse är att B verkar överleva det mesta.

Rasho425 varför skulle lille M gå fri?
Citera
2014-12-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gravenbredvid

Uppenbarligen vågade inte den du snackar om. Med tanke på att de drog fram vapen och sköt för att döda på en fullsatt krog. Inge man mot man i min värld.

Men känns väl som att man mot man-gränsen var passerad va?
Dyker man upp med en polare till restaurangen med 2 skottvästar på sig, plus 2 polare utanför med vapen i bil, så tror jag inte att han var där för att slåss man mot man, eller vad tror du?
Och skulle han hamnat i en situation där det bara är de två utan vapen, så hade han inte backat, det lovar jag dig. Han skulle säkert inte försatt sig i den situationen med vilje, men han hade inte tagit stryk heller. Känner inte någon utav de andra grabbarna i söderort, dom kanske är fjantar, ingen aning faktiskt, men den utav dom jag känner vågar ta för sig när det gäller.

Mvh
Citera
2014-12-09, 22:25
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:

Hur var det nu kling klang klong, Du var inte bitter? Du är den enda som sitter och hatar här och nu. Du verkar ha bra koll på B. Skönt att äntligen få ur sig lite av vad du känner efter alla dessa år av hat.
Vi andra vill veta hur rättegång osv går. Vi kanske kan fokusera lite på den och mindre på ditt hat?

För övrigt är alla inblandade bara människor. Skillnaden av betydelse är att B verkar överleva det mesta.

Rasho425 varför skulle lille M gå fri?

Kiling klang klong här , ja jag har lite koll på honom , jag och mina vänner har satt honom på plats. Han fick stryk och efter det blev det knäpptyst på honom. Jag har angett tid och plats i tråden så när han eller hans kvinna läser så vet dom vem/vad det refereras till. Det är inget skitsnack eller nån påhittad historia utan fakta. Nej jag är inte bitter däremot faschinerad av att han fortsätter jävlas med folk. Vore det andra omständigheter och just den dagen i nacka hade haft andra förutsättningar hade han dött där och då och det vet han med , därför han backade hem.
Citera
2014-12-09, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muddan
Men känns väl som att man mot man-gränsen var passerad va?
Dyker man upp med en polare till restaurangen med 2 skottvästar på sig, plus 2 polare utanför med vapen i bil, så tror jag inte att han var där för att slåss man mot man, eller vad tror du?
Och skulle han hamnat i en situation där det bara är de två utan vapen, så hade han inte backat, det lovar jag dig. Han skulle säkert inte försatt sig i den situationen med vilje, men han hade inte tagit stryk heller. Känner inte någon utav de andra grabbarna i söderort, dom kanske är fjantar, ingen aning faktiskt, men den utav dom jag känner vågar ta för sig när det gäller.

Mvh
Jag måste få säga att jag tolkar det helt annorlunda. Klart att man har väst när någon lekt vilda western utanför ens hem? De bestämmer att de ska ses på en restaurang. Hade B velat skjuta någon så hade han väl inte gått med på en krog?
På tal om vapen i bilen så är det väl inget som är bevisat? De som var utanför var ju pinsamt muppiga. I det läget hade de säkert inte ens åkt på något annat än vapenbrott med tanke på att den påstådda skottlossningen från B's polare påstås ägt rum EFTER att de skjutit på krogen?!

Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang
Kiling klang klong här , ja jag har lite koll på honom , jag och mina vänner har satt honom på plats. Han fick stryk och efter det blev det knäpptyst på honom. Jag har angett tid och plats i tråden så när han eller hans kvinna läser så vet dom vem/vad det refereras till. Det är inget skitsnack eller nån påhittad historia utan fakta. Nej jag är inte bitter däremot faschinerad av att han fortsätter jävlas med folk. Vore det andra omständigheter och just den dagen i nacka hade haft andra förutsättningar hade han dött där och då och det vet han med , därför han backade hem.

Tidigare i tråden tyckte jag att du skrev att det var din vän. Nu var det du och dina vänner?
Jag råkar ha några gemensamma nämnare med hans kvinna. Var hon på plats vid tillfället? Jag ska absolut försöka reda ut den här situationen. Om den stämmer så kommer jag även få reda på vem du är
Senast redigerad av gravenbredvid 2014-12-09 kl. 22:46.
Citera
2014-12-09, 22:51
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Jag måste få säga att jag tolkar det helt annorlunda. Klart att man har väst när någon lekt vilda western utanför ens hem? De bestämmer att de ska ses på en restaurang. Hade B velat skjuta någon så hade han väl inte gått med på en krog?
På tal om vapen i bilen så är det väl inget som är bevisat? De som var utanför var ju pinsamt muppiga. I det läget hade de säkert inte ens åka på något annat än vapen brott med tanke på att skottlossningen från B's polare påstås ägt rum EFTER att de skjutit på krogen?!

Tidigare i tråden tyckte jag att du skrev att det var din vän. Nu var det du och dina vänner?
Jag råkar ha några gemensamma nämnare med hans kvinna. Var hon på plats vid tillfället? Jag ska absolut försöka reda ut den här situationen. Om den stämmer så kommer jag även få reda på vem du är

Kompis , du stinker. B var på och jiddrade med en gruppering av människor , jag är inte med i nåt gäng eller sånt fjant men det kan bli rätt störande med ohyra som B. Därför han är rätt skottskadad och handikappad idag, hajjar du ? Hör med hans kvinna du , hon lär ju ha rätt fullt upp med att urskilja händelser där B hamnat i bråk och fått mothugg . Jiddrar man runt som han gjort blir man borttagen , han har mest haft tur. Fortsätter han efter det här också tror du ? Skulle tro att han bara vill hem och ha en napp i munnen Äntligen kanske polletten ramlat ner för killen , mer rohypnol åt folket eller vad säger du ?
Senast redigerad av KonstapelKlang 2014-12-09 kl. 23:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in