2014-12-10, 23:43
Medlem
MUDDAN

Du är en jävla dåre muddan, som tror att dem från sö eller fan dem heter kommer att gå fria. Du är säkert polare med dem och vill att dem ska gå fria.
Men dem har ju golat sönder varandra fast dem kanske inte nämner namn att det var han eller han.

Yasser har ju rätt, dem har ju golat varandra indirekt och direkt, specielt den där dåren blescu eller fan dumhuvudet heter.

dem misslyckades med sin plan helt, kommer torska ganska grovt för det.
Citera
2014-12-11, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holaamigo1
MUDDAN

Du är en jävla dåre muddan, som tror att dem från sö eller fan dem heter kommer att gå fria. Du är säkert polare med dem och vill att dem ska gå fria.
Men dem har ju golat sönder varandra fast dem kanske inte nämner namn att det var han eller han.

Yasser har ju rätt, dem har ju golat varandra indirekt och direkt, specielt den där dåren blescu eller fan dumhuvudet heter.

dem misslyckades med sin plan helt, kommer torska ganska grovt för det.

Som jag har nämnt tidigare i tråden, dåren, så känner jag EN utav dom. Resten har jag aldrig ens sett.
Ingen jag umgås med heller, men vi har varit bra vänner. Skulle gärna se han gå fri, ja, men inte direkt som att jag gråter blod om det inte blir så. Dom gjorde ett val när dom gick in där och sköt, då får man stå sitt kasst. Har inte påstått att dom var iskalla i sina förhör eller? skrev att DET VAR SVAJIGT OCH MYCKET FRAM OCH TILLBAKA, men ingen har ju sagt rakt ut "DET VAR HAN". Den B drog, det var en redig GOLNING.
Citera
2014-12-11, 01:20
Medlem
Det är en jävla skillnad på INDIREKT gola och gola. DÅRE
Citera
2014-12-11, 02:02
Medlem
Muddan Det är en jävla skillnad på INDIREKT gola och gola. DÅRE

Det är ingen större skillnad. man ska bara hålla käften, inget annat
Citera
2014-12-11, 02:04
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muddan
Som jag har nämnt tidigare i tråden, dåren, så känner jag EN utav dom. Resten har jag aldrig ens sett.
Ingen jag umgås med heller, men vi har varit bra vänner. Skulle gärna se han gå fri, ja, men inte direkt som att jag gråter blod om det inte blir så. Dom gjorde ett val när dom gick in där och sköt, då får man stå sitt kasst. Har inte påstått att dom var iskalla i sina förhör eller? skrev att DET VAR SVAJIGT OCH MYCKET FRAM OCH TILLBAKA, men ingen har ju sagt rakt ut "DET VAR HAN". Den B drog, det var en redig GOLNING.

Nu trollar du väl ändå?

Tro mina ord, du kommer vara tyst snart....

Citat:
Det är en jävla skillnad på INDIREKT gola och gola. DÅRE

Antingen är du ett troll eller så är du insatt i den världen genom nån du "känner" och inte "personlig" erfarenhet....
I denna värld är mycket dom sagt gol vare sig du gillar det eller inte.. Bland deras kompisar är det säkert inte gol, men dom har golat!
GOL:F: Och vad sa han i det här samtalet?
A: Han sa, kom och träffa mig
(Tystnad)
A: Han sa du kan ta med dig 100 granater, inget kan hjälpa dig.
F: Sa han att du kunde ta med dig 100 granater?
A: Mmm, inget kommer att hjälpa…
F: Ok, han försökte skrämma dig
A: Ja

F: Hmm. Bestämde ni någon plats?
A: Jag vet inte. Jag gick aldrig och träffa honom.
F: Men ni bestämde en plats?
A: Nej. Han ville träffa mig. Han ringde flera gånger, han sa kommer hem till dig. Och sådan
där saker…

"Smågol" men fortfarande gol!!

Mauricio berättar att han var på plats på Bakfickan och att han hälsade på Bartek och Jimmy
när han kom. Han stod brevid dem när det började skjutas. Han sprang därifrån och åkte i
BMW, CRS288. På åklagarens fråga om det var Drescu han åkte tillsammans med från
Skogås så svarar han -Ja.

F: Eh, för vid häktesförhandlingen, så lämnade du ett namn, på den person som du åkte till
eh, Bakfickan med.
M: Jag nämnde inget namn.
F: Jo.

Absh#r: De hade tänkt att, jag tror de hade tänkt att avrätta Dresku. När han gick in och träffade
han.

F: Luvtröja och glasögon? Okej.
Drec#u: Ja.
F: Du har ju berättat tidigare att skytten är medlem i Söderort. Gänget.
D: ja. Jag känner honom.
F: Du känner honom. Ja. Har du sett honom med den här tröjan tidigare? Och de här
solglasögonen?
D: Ehh. Solglasögonen?
F: Ja?
D: ja, ja, ja. (Ohörbart)

Ovan har vi GOLning...

Nedan har vi GOLning..
F: Var det både Mauris vapen och mördarens vapen eller?
D: Ja. Jag såg nån vapen, jag har ju sett någonting alltså. Inte så att de viftat med den innan eller
någonting sånt men…folk, folk har ju vapen.
F: Enligt Abshir så är den här skytten, mördaren, han är, det är en ung kille från Nynäshamn. Och
han tillhör Nynäsfolket och jag vet inte hur många det är från Nynäs och Haninge och sådär

Läs även inlägg nedanför..

Muddan nu har du lite och läsa, finns mer i fup...
Enligt många är det mesta av detta gol...

Ber om ursäkt för att jag tar massa plats med upprepningi tråden men detta inlägg var nödvändigt så alla är på banan....
Senast redigerad av yaser 2014-12-11 kl. 02:06.
Citera
2014-12-11, 10:26
Medlem
Citat:
Alltså du är bara för rolig. Du sitter och skriver precis som om du kom från ett kafferep med bart*k precis. Som om han har berättat precis hur han tycker och tänker. Lägg av med det tack, det är saker du TROR och inget annat, så håll det för dig själv. Du känner inte någon av dessa inblandade. Du vet det du läser på flashback och hör saker av bekantas bekanta. Du kan inte sitta "skratta" åt några du inte ens känner. Har du suttit häktad för mord och mordförsök i över 7 månader? Känt press av att kanske aldrig mer komma ut igen? Nej, det har du inte. Du hade heller inte skrattat någon av dom i ansiktet heller. Gola gör du när du talar om namnet på gärningsmannen till polisen. Finns ingen av SO som har gjort det. Visst har dom svajat fram och tillbaka, men golat har dom inte gjort. Det har däremot andra sidan gjort. Det är GOLA. Ingen som påstår annat än att B inte är att leka med, det är han säkert inte. Han har nog skrämt upp en hel del människor. Men sluta prata precis som om du suttit i en intervju med honom i timmar och skrivit ner hans lifestory och vad hans nästa steg i livet är, det är skitlöjligt.
HAHAHHAH Du är ett skämt Muddan! Man säger inte ett skit till polisen och så fort man öppnar sin mun så har man golat - enkelt.
Om jag säger att det var någon med röd dräkt och mössa, att han hade vitt skägg och att han kommer med julklappar så fattar ju alla att det är jultomten jag pratar om utan att jag säger just det. Att svaja fram och tillbaka så mycket att det framgår vem som är gärningsmannen är att gola, men på ett otroligt jävla korkat sätt. Folk som omedvetet råkar gola, är de som man allra minst vill ha att göra med när det gäller affärer och kriminalitet.
Folk som B som namnger den som döda ens vän och sköt mot ens familj kan man kalla vad man vill men det var inte korkat, det var uppenbarligen ett medvetet val.
Citera
2014-12-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gravenbredvid
HAHAHHAH Du är ett skämt Muddan! Man säger inte ett skit till polisen och så fort man öppnar sin mun så har man golat - enkelt.
Om jag säger att det var någon med röd dräkt och mössa, att han hade vitt skägg och att han kommer med julklappar så fattar ju alla att det är jultomten jag pratar om utan att jag säger just det. Att svaja fram och tillbaka så mycket att det framgår vem som är gärningsmannen är att gola, men på ett otroligt jävla korkat sätt. Folk som omedvetet råkar gola, är de som man allra minst vill ha att göra med när det gäller affärer och kriminalitet.
Folk som B som namnger den som döda ens vän och sköt mot ens familj kan man kalla vad man vill men det var inte korkat, det var uppenbarligen ett medvetet val.

Jaha, okej. Så om jag blir anhållen för narkotikabrott säger vi. I förhör frågar dom: vem fick du drogerna av?
jag: Det var en lite äldre herre, lite småfet med svart hår.
fast i själva verket var han skitsmal och hade ljust hår. Är jag en golare då?
Och fortfarande: Nej, dom var inte iskalla i förhören, utan svajade fram och tillbaka. Men INGEN utav dom sa något som dom kan bli dömda för. Även om det låter dumt i förhörsledarens öron, i domarens öron, så kan man inte döma någon för mord för det.
Jag hade inte varit glad på mina polare efter sådana dumma förhör, om jag var inblandad, men gola är fel ord. Ska jag vara helt ärlig så kan denna dumhet vara till deras fördel. Hur ska domaren kunna döma någon för mord och mordförsök när det inte finns klara bevis? B har ju uppenbarligen pekat ut en person, men var också lite fram och tillbaka i förhören.
Finns det en chans att man INTE är skyldig, så får inte rätten döma en. Så är det bara, när det gäller mord.
Men vi kan sitta och spekulera hela dagarna. Men svaren får vi i sinom tid.
Citera
2014-12-11, 12:21
Medlem
Citat:
Jaha, okej. Så om jag blir anhållen för narkotikabrott säger vi. I förhör frågar dom: vem fick du drogerna av?
jag: Det var en lite äldre herre, lite småfet med svart hår.
fast i själva verket var han skitsmal och hade ljust hår. Är jag en golare då?
Och fortfarande: Nej, dom var inte iskalla i förhören, utan svajade fram och tillbaka. Men INGEN utav dom sa något som dom kan bli dömda för. Även om det låter dumt i förhörsledarens öron, i domarens öron, så kan man inte döma någon för mord för det.
Jag hade inte varit glad på mina polare efter sådana dumma förhör, om jag var inblandad, men gola är fel ord. Ska jag vara helt ärlig så kan denna dumhet vara till deras fördel. Hur ska domaren kunna döma någon för mord och mordförsök när det inte finns klara bevis? B har ju uppenbarligen pekat ut en person, men var också lite fram och tillbaka i förhören.
Finns det en chans att man INTE är skyldig, så får inte rätten döma en. Så är det bara, när det gäller mord.
Men vi kan sitta och spekulera hela dagarna. Men svaren får vi i sinom tid.
Skillnaden här är ju att de inte beskriver någon annan än just den skyldige. D säger som sagt att man ska lita på B för att det inte finns någon anledning för honom att ljuga. Det är en solklar golning. Och det verkar ALLA utom du fatta din amazonkvinna!
Citera
2014-12-11, 13:10
Medlem
Citat:
Skillnaden här är ju att de inte beskriver någon annan än just den skyldige. D säger som sagt att man ska lita på B för att det inte finns någon anledning för honom att ljuga. Det är en solklar golning. Och det verkar ALLA utom du fatta din amazonkvinna!

Hahahaha
Citera
2014-12-11, 13:21
Bannlyst
Citat:

Lita pa B?

Hog som ett hus, 8 skott skador, tung brottslig cv.

Kan tanka mig att aklagaren jublar over det perfekta vittnet.
Citera
2014-12-11, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
Lita pa B?

Hog som ett hus, 8 skott skador, tung brottslig cv.

Kan tanka mig att aklagaren jublar over det perfekta vittnet.

Jag skulle inte på det personliga planet lita på B men med tanke på att B säger en sak och Abshirs sk bror och vän bekräftar det så är det nog till åklagarens fördel?!

Har det varit rättegång idag? Har någon information eller är det bara spekulationer som förekommer här?
Citera
2014-12-11, 14:59
Bannlyst
Citat:
Jag skulle inte på det personliga planet lita på B men med tanke på att B säger en sak och Abshirs sk bror och vän bekräftar det så är det nog till åklagarens fördel?!

Har det varit rättegång idag? Har någon information eller är det bara spekulationer som förekommer här?

Åklagaren kanske skall anlita något medium som bekräftar det oxå.

Eller någon bevandrad astrolog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in