Citat:
Ursprungligen postat av
Muddan
Som jag har nämnt tidigare i tråden, dåren, så känner jag EN utav dom. Resten har jag aldrig ens sett.
Ingen jag umgås med heller, men vi har varit bra vänner. Skulle gärna se han gå fri, ja, men inte direkt som att jag gråter blod om det inte blir så. Dom gjorde ett val när dom gick in där och sköt, då får man stå sitt kasst. Har inte påstått att dom var iskalla i sina förhör eller? skrev att DET VAR SVAJIGT OCH MYCKET FRAM OCH TILLBAKA, men ingen har ju sagt rakt ut "DET VAR HAN". Den B drog, det var en redig GOLNING.
Nu trollar du väl ändå?
Tro mina ord, du kommer vara tyst snart....
Citat:
Ursprungligen postat av
Muddan
Det är en jävla skillnad på INDIREKT gola och gola. DÅRE
Antingen är du ett troll eller så är du insatt i den världen genom nån du "känner" och inte "personlig" erfarenhet....
I denna värld är mycket dom sagt gol vare sig du gillar det eller inte.. Bland deras kompisar är det säkert inte gol, men dom har golat!
GOL:F: Och vad sa han i det här samtalet?
A: Han sa, kom och träffa mig
(Tystnad)
A: Han sa du kan ta med dig 100 granater, inget kan hjälpa dig.
F: Sa han att du kunde ta med dig 100 granater?
A: Mmm, inget kommer att hjälpa…
F: Ok, han försökte skrämma dig
A: Ja
F: Hmm. Bestämde ni någon plats?
A: Jag vet inte. Jag gick aldrig och träffa honom.
F: Men ni bestämde en plats?
A: Nej. Han ville träffa mig. Han ringde flera gånger, han sa kommer hem till dig. Och sådan
där saker…
"Smågol" men fortfarande gol!!
Mauricio berättar att han var på plats på Bakfickan och att han hälsade på Bartek och Jimmy
när han kom. Han stod brevid dem när det började skjutas. Han sprang därifrån och åkte i
BMW, CRS288. På åklagarens fråga om det var Drescu han åkte tillsammans med från
Skogås så svarar han -Ja.
F: Eh, för vid häktesförhandlingen, så lämnade du ett namn, på den person som du åkte till
eh, Bakfickan med.
M: Jag nämnde inget namn.
F: Jo.
Absh#r: De hade tänkt att, jag tror de hade tänkt att avrätta Dresku. När han gick in och träffade
han.
F: Luvtröja och glasögon? Okej.
Drec#u: Ja.
F: Du har ju berättat tidigare att skytten är medlem i Söderort. Gänget.
D: ja. Jag känner honom.
F: Du känner honom. Ja. Har du sett honom med den här tröjan tidigare? Och de här
solglasögonen?
D: Ehh. Solglasögonen?
F: Ja?
D: ja, ja, ja. (Ohörbart)
Ovan har vi GOLning...
Nedan har vi GOLning..
F: Var det både Mauris vapen och mördarens vapen eller?
D: Ja. Jag såg nån vapen, jag har ju sett någonting alltså. Inte så att de viftat med den innan eller
någonting sånt men…folk, folk har ju vapen.
F: Enligt Abshir så är den här skytten, mördaren, han är, det är en ung kille från Nynäshamn. Och
han tillhör Nynäsfolket och jag vet inte hur många det är från Nynäs och Haninge och sådär
Läs även inlägg nedanför..
Muddan nu har du lite och läsa, finns mer i fup...
Enligt många är det mesta av detta gol...
Ber om ursäkt för att jag tar massa plats med upprepningi tråden men detta inlägg var nödvändigt så alla är på banan....