Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-11-28, 01:32
Medlem
Greons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Tjack!

110% nej, det e kokain! Bensinsmak, lukten.... Det e bra ladd...somnar ngn timme utan problem efter sista linan...osv...

Men INGEN bedoving alls.
Citera
2014-11-28, 01:34
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greon
110% nej, det e kokain! Bensinsmak, lukten.... Det e bra ladd...somnar ngn timme utan problem efter sista linan...osv...

Men INGEN bedoving alls.

Jag tog också kola sist som hade riktigt stark bensin smak. Inte någon vidare avdomning där heller. Men det funka sådär i alla fall.
Citera
2014-11-28, 02:10
Medlem
Greons avatar
Felpost
Senast redigerad av Greon 2014-11-28 kl. 02:14.
Citera
2014-11-28, 14:06
Medlem
Hur undviker ni krogsektionen när ni är ute och borstat? Blev indragen av en civvare på suite och han började ställa en massa dumma (som i puckade, inte taskiga) frågor. Fick gå tillslut men gör helst inte om det..

Andra städer än stockholm är ju enkelt iom. vakternas okunskap och polisens ointresse..
Citera
2014-11-28, 23:12
Medlem
Greons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Jag tog också kola sist som hade riktigt stark bensin smak. Inte någon vidare avdomning där heller. Men det funka sådär i alla fall.

Grejjen e att de ejvlgt sjysst ladd, minst 60% och nu e jag avrundar jag nerat, allt e som det ska med rus osv, men ingen bedovning alls...man nastan saknar kanslan... skit skumt..aldrig hant forut...

Trodde bedovning spelade roll nar det kommer till kvalite, men nu vette fan...

Detta kokai bedovar inget alls, kanske man kan framstalla det motsatta, altsa inget rus, men det bedovar?
Senast redigerad av Greon 2014-11-29 kl. 00:03.
Citera
2014-11-28, 23:24
Bannlyst
Citat:
Grejjen e att de ejvlgt sjysst ladd, men ingen bedovning alls...man nastan saknar kanslan... skit skumt..

Trodde bedovning spelade roll nar det kommer till kvalite, men nu vette fan...

Detta kokai bedovar inget alls, kanske man kan framstalla det motsatta, altsa inget rus, men det bedovar?

Bra ladd som inte bedövar låter väldigt konsigt. Ungefär som att ha en Ferrari som inte går fortare än 70 km.
Citera
2014-11-28, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Hur undviker ni krogsektionen när ni är ute och borstat? Blev indragen av en civvare på suite och han började ställa en massa dumma (som i puckade, inte taskiga) frågor. Fick gå tillslut men gör helst inte om det..

Andra städer än stockholm är ju enkelt iom. vakternas okunskap och polisens ointresse..

Jag undviker det genom att aldrig gå ut när jag tar det, helst är jag med några vänner hemma hos någon, pratar dricker och laddar eller i värsta fall så är jag hemma själv och gör det. Sen när jag ska lägga mig knullar jag sönder bruden
Citera
2014-11-29, 01:53
Medlem
Greons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GEOF
Bra ladd som inte bedövar låter väldigt konsigt. Ungefär som att ha en Ferrari som inte går fortare än 70 km.

Gnuggar jag tandkottet domnar det liite...

Men den har kvaliten ska fan gommen domna atminstande nar snortar.. intressant som fan...

G
Citera
2014-11-29, 01:55
Bannlyst
Citat:
Gnuggar jag tandkottet domnar det liite...

Men den har kvaliten ska fan gommen domna atminstande nar snortar.. intressant som fan...

G

Nästan hela fejjan ska göra det. Låter som att den är utblandat med tjack eller nåt.
Citera
2014-11-30, 20:33
Medlem
Greons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GEOF
Nästan hela fejjan ska göra det. Låter som att den är utblandat med tjack eller nåt.

Nu vet jag att jag inte e ensam, lite info om bedovning pa flashback;

FB medlemen quitero skrev i annan trad om ladd;

Det med bedövningen är intressant, köpte kola från silkroad 1 för längesen det skickades från Peru och var labbtestat till 80%+, iaf den bedövningen var rätt svag, det var mer att man inte hade någon känsel, man märkte knappt av det om man inte kände med tungan och det höll i sig rätt länge.

Kung-Rune skrev;

Påstår inte att jag fick 100% rent men bedövningseffekten är knappt märkbar
jämfört med det man hittar på andra ställen i världen
.

C-Lusion skrev;

Det är aldrig kokset som ger bedövningen. Många som tror/säger att om man tar cola under läppen o gnuggar och det domnar bort så är det bra cola.

Så är inte fallet mina vänner! Det är själva tandläkarbedövningen som gör att det känns så. "Lactose" är det vanligaste man blandar ut cola bladen/koka med.

Jag tykte det va sa skumt utan bedovning, men inte langre...

Detta ladd jag snortar e 65-70%, utan tvekan...
Bedovning har inget med kvaliten pa koxet att gora det kan jag garantera...

Peace!

/G
Senast redigerad av Greon 2014-11-30 kl. 20:59.
Citera
2014-12-08, 17:58
Medlem
Är det någon som har koll på den generella kvalitén i Stockholms södra förorter? Har inga direkta kontakter utan måste gå genom ytliga bekanta vilket både ökar risken att bli lurad men skulle ändå vilja "festa till" det lite under nyårshelgen. Bör nämnas att jag är en first-timer och enbart kört weed tidigare.
Citera
2014-12-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laktosignorant
Är det någon som har koll på den generella kvalitén i Stockholms södra förorter? Har inga direkta kontakter utan måste gå genom ytliga bekanta vilket både ökar risken att bli lurad men skulle ändå vilja "festa till" det lite under nyårshelgen. Bör nämnas att jag är en first-timer och enbart kört weed tidigare.
Det du söker efter är nog ecstasy

och frågan är rätt dum, det handlar om vilka du känner/ får kontakt med. det finns riktigt dåligt å riktigt bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in