Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-14, 00:12
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boobacar
Tjena tänkte koxa i helgen troligtvis på fredag, ett g tänkte jag. Men jag ska opereras på måndag morgon efter helgen, är det farligt tror ni? Vet att bedövningen består av en mix av fentanyl och något annat jag ej minns namnet på. Bless!

Jag skulle inte vara orolig för fentanylen då kokain går ur blodet snabbt, men däremot låter det ytterst olämpligt att utsätta din kropp för en sån kraftig drog som kokain innan en operation. Nu vet jag inte vad du ska opereras för, men jag skulle avstå oavsett.
Citera
2018-03-14, 00:15
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simplelifeguy
Mycket svårt att säga. Dock kan jag säga att den knappt existerar på landsbygden. Men är fruktansvärt populär i dom större städerna. Mycket mer än vad cannabis är.

Fullständigt skitsnack att kokain är vanligare än cannabis i dom större städerna. Vad baserar du det på? Större städer inkluderar inte bara innekvarter som Stureplan utan även förorter, och där är knappast koks vanligare än cannabis.
Citera
2018-03-14, 12:03
Medlem
boobacars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Jag skulle inte vara orolig för fentanylen då kokain går ur blodet snabbt, men däremot låter det ytterst olämpligt att utsätta din kropp för en sån kraftig drog som kokain innan en operation. Nu vet jag inte vad du ska opereras för, men jag skulle avstå oavsett.
Okej tänkte på det mer och kom fram till samma sak.. !

Ang vad som är vanligast. Självklart är det vanligare med gräs och hasch än ladd.. Är ni på riktigt eller?? Varenda kollega, eller ja nästan, har inget emot att ta något bloss då och då, samma sak gäller randoms på fester eller folk man bara stöter på. Däremot får man fortfarande blickar majoriteten av gångerna man erbjuder dom en sträng eller kommer in på det på något sätt..
Citera
2018-03-18, 03:27
Medlem
flashbackkalles avatar
Hej hej.
Om jag skulle dra tre linor (inte för stora o inte små heller utan ah mellan "bra"), hur länge skulle det sitta i kroppen? Ofta hört att man skall räkna med minst 58 timmar & upp mot hela 72 timmar, men äre någon som vet hur man då skulle räkna ut den ''precisa'' tiden?

Och om det vore så att jag skulle ha dragit 8-10 gånger sedan början av 2018 med 3 veckors mellanrum vid olika tillfällen av dessa, hur skulle det påverka drogtoleransen mot kolan ?
Tack på förhand.
Senast redigerad av flashbackkalle 2018-03-18 kl. 03:31. Anledning: felstavning
Citera
2018-03-19, 23:24
Medlem
Går det bra att dra ladd om man äter zoloft?
Citera
2018-03-20, 08:42
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpbajs1
Går det bra att dra ladd om man äter zoloft?
Det fungerar att ta kokain om man äter någon SSRI, exempelvis zoloft. Jag har själv gjort det. Sedan hur mycket värre det är p.g.a blandningen har jag inget svar på.
Citera
2018-03-20, 10:17
Medlem
markooz86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Hej hej.
Om jag skulle dra tre linor (inte för stora o inte små heller utan ah mellan "bra"), hur länge skulle det sitta i kroppen? Ofta hört att man skall räkna med minst 58 timmar & upp mot hela 72 timmar, men äre någon som vet hur man då skulle räkna ut den ''precisa'' tiden?

Och om det vore så att jag skulle ha dragit 8-10 gånger sedan början av 2018 med 3 veckors mellanrum vid olika tillfällen av dessa, hur skulle det påverka drogtoleransen mot kolan ?
Tack på förhand.

Jag väger 91 kg! är 186 lång! tog 3-4 små sträck på fyllan! på en fredag! gjorde testa på tisdag var fortfarande 2 streck på provet med en tendens till att bli svagt! så 3 dagar som folk säger vetefan asså!
finns även billiga tester att köpa på nätet 79kr typ! sen finns det ju multi stickor lite dyrare!
Citera
2018-03-20, 21:44
Medlem
Hej. Visste inte riktigt var jag skulle göra det här inlägget men kände att denna tråd var vettig. Jag söker Egentligen råd från folk med erfarenhetet.

Min situation: är 19 år och går i gymnasiet. Tar studenten om 3 månader. Anledningen till mitt inlägg är att jag vill veta om jag kommer dö snart. För två år sedan började jag ta kokain, då var det fredag lördag varje helg. Så har det hållt på och senaste året har det varit typ tisdag onsdag fredag lördag. I snitt en gubbe per gång. Ibland mer. Även tagit oändligt antal Eva (ecstasy) och annat skit man kommit över. Har lagt typ 100 k om året på detta. Min vilopuls nuförtiden är på ungefär 120 och jag får ofta ont i bröstet. Problemet är inte att jag inte vill sluta utan att det inte går. Alla mina polare kör också lika mycket och jag är alldeles för beroende och det finns så mycket runt mig att jag inte skulle kunna sluta. Min fråga är - finns det någon gammal riktig kola torsk som kan berätta om hur mycket som e farligt? Måste jag sluta nu nu eller kan man köra några år till? Tack för svar.
Citera
2018-03-22, 15:50
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bexeyswan
Hej. Visste inte riktigt var jag skulle göra det här inlägget men kände att denna tråd var vettig. Jag söker Egentligen råd från folk med erfarenhetet.

Min situation: är 19 år och går i gymnasiet. Tar studenten om 3 månader. Anledningen till mitt inlägg är att jag vill veta om jag kommer dö snart. För två år sedan började jag ta kokain, då var det fredag lördag varje helg. Så har det hållt på och senaste året har det varit typ tisdag onsdag fredag lördag. I snitt en gubbe per gång. Ibland mer. Även tagit oändligt antal Eva (ecstasy) och annat skit man kommit över. Har lagt typ 100 k om året på detta. Min vilopuls nuförtiden är på ungefär 120 och jag får ofta ont i bröstet. Problemet är inte att jag inte vill sluta utan att det inte går. Alla mina polare kör också lika mycket och jag är alldeles för beroende och det finns så mycket runt mig att jag inte skulle kunna sluta. Min fråga är - finns det någon gammal riktig kola torsk som kan berätta om hur mycket som e farligt? Måste jag sluta nu nu eller kan man köra några år till? Tack för svar.

Ja det är ju verkligen inte hälsosamt. Jag körde så gott som dagligen i lite mer än 3 års tid. Innan dess varje helg!

Jag var nykter 9e månader 2016 sen 6 st återfall & sedan sista återfallet har jag varit nykter i 11a månader. Perfekta värden! Jag drack för övrigt lika ofta & nu hittar dem inga fel på vare sig lever eller njurar.

Men jag har haft tur. Inte alla som kommer ifrån det lika bra!
Citera
2018-03-22, 17:26
Medlem
Memnoks avatar
Citat:

Är det farligt att ha en vilopuls på 120 och få bröstsmärtor när man är 19 år gammal? Nej naturligtvis inte, det är lugnt. Fortsätt du med centralstimulerande medel...

Läs ditt inlägg en gång till och fundera på vad du skulle råda någon annan att göra om de kom till dig och frågade vad du tyckte. Det är klart att det går att sluta, jag antar till exempel att dina föräldrar inte är medvetna om hur mycket du tar, berättar du för dem kommer de garanterat att hjälpa dig att både byta umgänge och se till att du inte får tag på mer droger om de är hyfsat vettiga.
Citera
2018-03-23, 12:54
Medlem
markooz86s avatar
Citat:

Låter som ångest! vilket man kan få efter för mycket av det goda! Så försök vara utan och ladda upp hjärnan med ceratonin och annat! Så kommer du bli bättre! =)
Citera
2018-03-23, 21:23
Medlem
Konsistensen på ladd tycker jag borde diskuteras. Glittrande knallvita porösa stenar som smular ihop sig poröst så fort man mosar lite med ett kort över, och man känner hur det "krispar" sig lite ungefär som socker gör. (Ni som fått sönderbankat "dextrotjack" vet vad jag talar om för känsla) helt "genomvitt" smakar ungefär som ladd, åt bensinhållet men ändå en annan ton av beska och svider knappt alls. Rinner som fan dock. man får hålla upp snoret hela tiden för att rinna rakt ner.
Ger en kick i form av hård jävla puls men saknar det riktiga välmåendet. Skärpan finns inte där på samma sät...
Detta är inte ladd folk.
Förmodligen Synthacaine/Dimethocaine/"Supermix"!
Kan vi fyllla på med svar hur RIKTIG ladd ska Smaka, Eftersmak, Beska, Färg, Utseende, Konsistens och hur det beteer sig när man behandlar det?
Mycket "internetladd" därute... Lackar ur
Ladd enligt min bok, har en speciell djup smak som sträcker sig långt bak så att det ekar i strupen som en ånga och genom näsan. Svider till men pulvret väl lent när det är mosat och klart. Bedövar ganska snabbt och sen stannar det, det växer inte vidare ner till armbågen lixom. Och avtar innan linan avtagit i effekt. Stenarna, små klumparna bland pulver, är oftast hårda som sten (nästan då) och flyger gärna åt alla håll om man inte skyddar sidorna.
Senast redigerad av Huzzlin 2018-03-23 kl. 21:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in