Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-18, 13:02
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catt-disen
Skulle väldigt gärna höra dig berätta mer om detta med lite tidsperspektiv.

När och varför blev det såhär? Större efterfrågan ger tillfälle till fulspel när det ändå går åt? Låter man som en åldring när man skyller på 90/00-talisterna, deras "house"partaj och naivitet? Det kanske bara är orättvist?

Nej du är förmodlingen inte naiv när du klagar på 90talister. Är själv 90 talist och många av dom langare runt den åldern man nu stött på tar överpriser, ger mindre mängder en vad det ska vara. Säljer skit.
I regel är det oftast äldre enligt min erfarenhet som har både kvalité och bra pris.

Tex amfetamin här i staden, köper man av nån 90talist får man nått gram skit för 250kr. Medans en 40+are i stället har sålt bättre kvalité + 200kr gramet ist.
Citera
2016-08-18, 23:30
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catt-disen
Skulle väldigt gärna höra dig berätta mer om detta med lite tidsperspektiv.

När och varför blev det såhär? Större efterfrågan ger tillfälle till fulspel när det ändå går åt? Låter man som en åldring när man skyller på 90/00-talisterna, deras "house"partaj och naivitet? Det kanske bara är orättvist?

Javisst. Numera "måste" kokainsäljarna dessutom banka ut kokainet med socker/mjöl/råttgift eller vad man nu föredrar för att ej bli utkonkurrerade i en värld där folk tycker att random rc som någons lillebror beställt duger lika bra som en skopa old fashioned kokain. Marknaden för riktigt finkokain är nämligen inte nödvändigtvis särskilt stor om folk inte har känsla för kvalitet.
Citera
2016-08-27, 21:11
Medlem
Har några vänner som säger att dom blir extremt snorig av laddet dom har nu, alltså mer snor än vanligt.

Kan det bero på att laddet är bankat med nåt som framkallar snuva?
Citera
2016-08-29, 21:25
Medlem
Claviuss avatar
Tänkte dra lite kola imorgon för först gången och undrar lite på hur jag ska göra.
Ska jag dra i mig en fet lina direkt, eller ska jag börja med pyttesmå linor och sen fylla på mer och mer allt eftersom? Har 1g att leka med.
Citera
2016-08-29, 21:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Tänkte dra lite kola imorgon för först gången och undrar lite på hur jag ska göra.
Ska jag dra i mig en fet lina direkt, eller ska jag börja med pyttesmå linor och sen fylla på mer och mer allt eftersom? Har 1g att leka med.
Läs trådstarten, så får du ett utmärkt råd som passar ditt scenario.
Citera
2016-08-30, 10:53
Medlem
Vad är lämpligt/behagligt att banka det med? Ej aktiva ämnen.

Har en polare som har nåt hjärnspöke där han måste ha 1g för 800 annars känns det tydligen för dyrt, oavsett renhet. Jag beställde 2g för 3200kr så får väl ta och spä ut i hemlighet så han kan ha gott samvete.
Senast redigerad av DiCapLock 2016-08-30 kl. 11:10.
Citera
2016-08-30, 12:17
Medlem
Claviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Läs trådstarten, så får du ett utmärkt råd som passar ditt scenario.

Haha ja! Var ganska skev på Lyrica när jag skrev det där igår :P

Mur mycket kan man dra i sig under en dag egentligen tycker ni? Har nu under förmiddagen fått i mig 0,1g. Skulle vilja rida på den här vågen resten av dagen liksom :P
Citera
2016-08-30, 12:21
Medlem
GlennGBGs avatar
Skitsvårt att säga. Jag drar lätt i mig minst en gubbe på en dag om jag börjar så tidigt som du.
Men har jag bra grejer så kanske grammet räcker två dagar.
Senast redigerad av GlennGBG 2016-08-30 kl. 12:26.
Citera
2016-08-31, 22:10
Medlem
Ska snart pröva kola, undrar bara vad det har bäst synergi med, alkohol eller heroin?
Citera
2016-08-31, 22:54
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeforeAbrahamWas
Ska snart pröva kola, undrar bara vad det har bäst synergi med, alkohol eller heroin?
Om du hade tänkt skjuta horset och kokset i en speedball, måste jag nog fan rekomendera det, om du är erfaren inom injicering, det är väldigt farligt, ena sekunden går hjärtat i 200, nästa sekund 30. Men det är bland det häftigaste och skönaste man kan uppleva i kickvägar och rushvägar. Ivat speedballs 2 gånger. Så kan inte påstå att jag är jätterutinerad inom dom, men det är oerhört kraftfullt iallafall.
Annars funkar kolat rätt bra tillsammans med alkohol, skön eufori, bra självförtroende, glider runt och mår jävligt bra helt enkelt.
Citera
2016-09-01, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Om du hade tänkt skjuta horset och kokset i en speedball, måste jag nog fan rekomendera det, om du är erfaren inom injicering, det är väldigt farligt, ena sekunden går hjärtat i 200, nästa sekund 30. Men det är bland det häftigaste och skönaste man kan uppleva i kickvägar och rushvägar. Ivat speedballs 2 gånger. Så kan inte påstå att jag är jätterutinerad inom dom, men det är oerhört kraftfullt iallafall.
Annars funkar kolat rätt bra tillsammans med alkohol, skön eufori, bra självförtroende, glider runt och mår jävligt bra helt enkelt.
Låter såklart sjukt Nice, men jag tänkte iv:a horset och snorta laddet isåfall. Känns som att koks ofta bankas med bindemedel från koffeintabletter, eller mjölkpulver som kanske har farliga bakterier. Tror du det är lugnt?
Citera
2016-09-01, 07:41
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeforeAbrahamWas
Låter såklart sjukt Nice, men jag tänkte iv:a horset och snorta laddet isåfall. Känns som att koks ofta bankas med bindemedel från koffeintabletter, eller mjölkpulver som kanske har farliga bakterier. Tror du det är lugnt?
Okej, då gäller det att du inte tar för mycket H, för då tar det över hela ruset och kokskänslan blir obefintlig
. Ta en lagom dos H, typ så att du får ett skönt mofferus, och inte sitter och noddar. Sen drar du i dig kokset, du kommer "piggna till" lite och må jäääävligt gött.
Annars tror jag det är lungt att iva koks, men det beror ju helt på hur mycket man filtrerar och kvaliten på det, annars skulle det funkar med kokset i röven, h i venen, eller båda två i röven, det är också ett alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in