2014-12-07, 19:16
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
http://dayviews.com/berny/288516703/

Perioden med Amelia skulle ju också föreställa lugn, trygg och vuxen. Sen visade det sig ju vara exakt tvärtom. Tror ni det är nåt liknande på gång nu? Mycket annat i Bernys liv verkar ju gå i upprepande cykler. Jag tror att hon så jävla gärna vill att det ska vara som hon frammålar det på Facebook, men det känns som att hon vill övertyga andra mer än sig själv.

http://dayviews.com/berny/288517317/ Var har vi hört det förr?

Synd att Bernadette inte hänger här nu när hon är lycklig. Vill fråga om hon känner sig ännu mer trygg nu än när hon "aldrig känt sig så trygg förut" med Amelia och "äntligen funnit tryggheten" med Jonas. Och alla dessa fantastiska underbara oslagbara stunder som hänt sedan dess (undantaget hundarna vars ögon hängde ut ur ögonhålan efter att de blivit älskade av Bernadette och Amelia).
Citera
2014-12-07, 21:04
Medlem
Klart hon "hänger" här. Det VET vi. O skitfarsarn gör det oxå. Den underbara, fantastiska, uberbraiga MANNEN i mitt liv! = lowlife mannen med så många barn att vi inte kan räkna dem. Vet han ens själv hur många barn han har? Måste bli en realitycheck varje gång räkningen till FK ska betalas. Fy fan för detta avskum till föräldrar.
Citera
2014-12-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Synd att Bernadette inte hänger här nu när hon är lycklig. Vill fråga om hon känner sig ännu mer trygg nu än när hon "aldrig känt sig så trygg förut" med Amelia och "äntligen funnit tryggheten" med Jonas. Och alla dessa fantastiska underbara oslagbara stunder som hänt sedan dess (undantaget hundarna vars ögon hängde ut ur ögonhålan efter att de blivit älskade av Bernadette och Amelia).

Men den hunden var en hund som införskaffades efter att Berny och Amelia gjort slut och hade inget med Berny att göra får man ändå säga till hennes försvar. Hunden på bilden med Amelia omplacerades. Det var inte den som dog.
Citera
2014-12-07, 21:29
Medlem
Ja tänk om barn vore som hundar, bara att "omplacera" till stora, gröna ängar....

Tvångssterilisering är inte fel i vissa fall.
Citera
2014-12-07, 21:50
Medlem
Gafflens avatar
Jag är väldigt nyfiken på hur Nilas har det hos vad han nu hette..?
Med tanke på att det nästan varit för tyst om det ämnet.
Citera
2014-12-07, 21:52
Medlem
elgecys avatar
Djupt. http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/2379167.jpg
Citera
2014-12-07, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Jag är väldigt nyfiken på hur Nilas har det hos vad han nu hette..?
Med tanke på att det nästan varit för tyst om det ämnet.

Han var ju dessutom en egen LSS-stjärna av rang. Fattar inte hur man kan ge bort en valp till honom. Han, till skillnad från Berny, bor där av en säkert bra anledning. Bara B som ljugit och fejkat för att få komma in.
Citera
2014-12-07, 21:58
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systersot33
Intressant! Bönans nya bff slash brudtärna var/är tydligen nära? vän med A:s ex. Den 18/11 kommenterar hon ett foto på Ulr*kas fb-sida;"Vilken pudding!" varav Ulr*ka svarar "Tack hjärtat, din förtjänst!"
Den 30/11 nämns In*s R*ya*l Al*sic första gången i ett inlägg på Bönans fb där de verkar ha umgåtts.
Jag misstänker att Bernys nyfunna vänskap med In*s R*ya*l Al*sic ska fungera som en nagel i ögat på Ulr*ka.

Jag förstod väl att det fanns en anledning till att Berny smörar in sig hos I. Nu fick jag bekräftat varför också. Berny är dessvärre bara snäll och rar när det gynnar henne. Så I behöver inte bli alldeles till sig över att bli "utvald" som brudtärna. Det är ändå bara konstruerat för att U ska bli vred. Berny hade nog hellre valt te.x Ranvi, Jhna eller kanske till och med Emma över I, som brudtärna, om det inte vore för att hon bestämt sig för att göra livet surt för U är viktigare än något annat.

Vilken jävla soppa igen asså....
Citera
2014-12-07, 22:41
Medlem
Snäll och rar är två ord som inte ska blandas med Berny. Hon ÄR psykopatin!
Citera
2014-12-08, 00:12
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Snäll och rar är två ord som inte ska blandas med Berny. Hon ÄR psykopatin!

Det är nog mest bara ett skådespel från hennes sida ska du se, psykopater kan nämligen vara väldigt angenäma när dom vill för att dom beter sig på det sätt som de tror kommer att gynna dem. OM hon nu är en psykopat på riktigt dvs. Image är ju väldigt viktigt för henne men huvudsakligen tror jag att hon stannat i utvecklingen i sisådär 14 års åldern då hon började experimentera med droger. Det syns tydligt sådana gånger som när hon får ett "låt min kompis vara" som måste besvaras med knivhot. Who even does that om inte Berny P?

Hon behöver verkligen lära sig vad som är värt att hetsa upp sig över och inte.

Att hon håller på som hon gör mot U te.x kommer bara att förvärra saker och ting, hon tänker inte ens på hur obekvämt det blir för A att kunna ha en "normal" relation till modern av hans barn när Berny inte kan tänka på annat än hur hon ska göra hans ex sur!

Kul att A sätter sig och försvarar sin lilla böna, men tyvärr här snackas inte så mycket skit, det mesta är faktiskt sant. Om det är någon som ska växa upp så är det ju just de två som förlovar sig efter att ha varit tillsammans i drygt 2 månader och redan planerar barn när det redan finns flera stycken som inte får sin pappa-tid för att han hellre ränner runt med sin LSS-brutta på krogen! Hör redan nu barnens klago sång i fjärran
"Snälla, snälla, snälla, snääällaaa...."
Citera
2014-12-08, 04:53
Medlem
Fajerflajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag är inte så bra på släktband and shit. Men är några av Mannen Andreas barn både kusiner och halvsyskon med varandra? Haha, vad sick om det är så. Inavlade arabsmörja typ.
Passar i och för sig Berny, riktigt trashigt ska det ju vara, med incest, fläskfilé, hemmagjorda tatueringar och bajsterapi.

Jo A's ex som nyss fick hans dotter var gift och hade barn med A's bror, så den yngsta dottern är både kusin och halvsyskon med tvillingarna.

Och Berny borde väl frågat Jhna om hon ville vara tärna istället för ngn hon knappt träffats, är det bara för att reta U så bevisar hon ju att hon är "retarded" på riktigt!
Citera
2014-12-08, 10:19
Medlem
johanjosefssons avatar
Hon läser den här tråden varje dag. Och det skall sägas att hon njuter av uppmärksamheten och är mästare på att provocera i smyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in