2014-12-07, 11:18
  #40237
Medlem
Ducadreams avatar
Hur mycket kan det kosta att beställa gamla prov(per styck) månntro?
Citera
2014-12-07, 11:24
  #40238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Hur mycket kan det kosta att beställa gamla prov(per styck) månntro?

http://lmgtfy.com/?q=best%C3%A4lla+h%C3%B6gskoleprov

Tryck på första länken (inte de som är annons-länkar.)
Citera
2014-12-07, 14:57
  #40239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTX
Det här suger hästpung!

Blir att plugga inför nästa prov.. Behöver 1,3 för att komma in på drömutbildningen och nu verkar jag hamna på 1,5

Någon app ni kan rekommendera?

Svenskadelen där man ska sätta in rätt ord i en mening, finns det någon teknik där?


Hahaha va snackar du om?
Citera
2014-12-07, 16:18
  #40240
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeverEverGiveUp
http://lmgtfy.com/?q=best%C3%A4lla+h%C3%B6gskoleprov

Tryck på första länken (inte de som är annons-länkar.)
Du kan även beställa gamla högskoleprov genom att sätta in 50 kronor/prov på pg 446 5031-5. De prov du kan beställa är från vt 04, vt 05, ht 05, vt 10 samt ht 10. I meddelandefältet på inbetalningen anger du vilka prov du vill beställa samt dina adressuppgifter.
Han kanske vill beställa nyare prov.
Citera
2014-12-07, 18:08
  #40241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Du kan även beställa gamla högskoleprov genom att sätta in 50 kronor/prov på pg 446 5031-5. De prov du kan beställa är från vt 04, vt 05, ht 05, vt 10 samt ht 10. I meddelandefältet på inbetalningen anger du vilka prov du vill beställa samt dina adressuppgifter.
Han kanske vill beställa nyare prov.

Finns säkert privatpersoner som säljer gamla prov. Är inte särskilt svårt att skriva ut gamla prov och häfta ihop själv.
Citera
2014-12-07, 18:21
  #40242
Medlem
Kontaktar man ansvariga för provet på Umeå Universitet så får man även de nyaste proven. Det kostar dock en liten slant för posten tror jag, lite över 100 kr.
Citera
2014-12-07, 22:13
  #40243
Medlem
Internetkrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmbaver
Kontaktar man ansvariga för provet på Umeå Universitet så får man även de nyaste proven. Det kostar dock en liten slant för posten tror jag, lite över 100 kr.

För ett prov ?
Citera
2014-12-07, 23:19
  #40244
Medlem
Jag brukar bara skriva ut gamla prov själv.
Citera
2014-12-08, 08:19
  #40245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare
För ett prov ?

Nej, för hela bunten med prov.
Citera
2014-12-08, 23:19
  #40246
Medlem
Någon mer än jag som är taggad inför vårens prov och varken stressad eller nervös?

Det är inte så att jag har en anledning att vara lugn, men samtidigt ingen anledning till att inte vara det. Behöver höja mig lite, och förväntar mig nästan göra det. Tredje gången jag skrev i höstas. kanske beror på att jag blivit van..
Citera
2014-12-08, 23:20
  #40247
Medlem
Ducadreams avatar
Ni som har fått högt på provet, hur många månader(och timmar per dag på ett ungefär) har ni lagt ned?
Citera
2014-12-08, 23:55
  #40248
Medlem
S-cups avatar
Är det inte en myndighet som är bakom proven? I så fall ska väl alla prov kunna beställas till självkostnadspris? De borde ju dessutom kunna skicka det elektroniskt kan man tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in