Någon mer än jag som är taggad inför vårens prov och varken stressad eller nervös?
Det är inte så att jag har en anledning att vara lugn, men samtidigt ingen anledning till att inte vara det. Behöver höja mig lite, och förväntar mig nästan göra det. Tredje gången jag skrev i höstas. kanske beror på att jag blivit van..