2014-12-05, 23:11
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odamie
När jag kom att tänka på, bland nya filmer som är totalt värdelösa så var det första som slog mig Spring Breakers (IMDb). Den är riktigt dålig, ingenting med den är bra förutom all hud som visas. Inget fel med att titta på lite kvinnor men den knappt befintliga storyn är nog skriven i ett gangster-influerat-PCP-rus och screenplay fick bli anteckningarna nedtagna under detta PCP-rus. 0 av 5

En av de bästa filmerna som kommit de senaste två-tre åren och den växer ständigt för mig. Vid omtitt är det inte omöjligt att den är en stark fyra snarare en ganska vanlig fyra. Innehåller en av 2010-talets bästa dialogleveranser med Spriiiing break, Spriiiiiing breaaak forever

https://www.youtube.com/watch?v=9etqyqgtHBc

Citat:
Just det, jag glömde en film, också en ny. Den är med Ryan Gosling och heter Only God Forgives (IMDb). Jag minns inte hur länge jag kollade på den men efter en stund gav jag upp. Tyckte handlingen var lite flummig och det lilla som sas i filmen var fullständigt värdelöst skrivet. 0 av 5

Den kan jag hålla med om dock
Citera
2014-12-05, 23:20
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Monkey
En av de bästa filmerna som kommit de senaste två-tre åren och den växer ständigt för mig. Vid omtitt är det inte omöjligt att den är en stark fyra snarare en ganska vanlig fyra. Innehåller en av 2010-talets bästa dialogleveranser med Spriiiing break, Spriiiiiing breaaak forever

Den kan jag hålla med om dock

Båda filmerna är otroligt bra i min mening, Spring Breakers är tillsammans med Detachment två av de filmer från 2010-talet som jag kommer att bära med mig långt fram i livet!
Citera
2014-12-05, 23:35
Medlem
Hälsoresan

http://youtu.be/es7qPh-Mz2U
Citera
2014-12-06, 04:56
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
När jag kom att tänka på, bland nya filmer som är totalt värdelösa så var det första som slog mig Spring Breakers (IMDb). Den är riktigt dålig, ingenting med den är bra förutom all hud som visas. Inget fel med att titta på lite kvinnor men den knappt befintliga storyn är nog skriven i ett gangster-influerat-PCP-rus och screenplay fick bli anteckningarna nedtagna under detta PCP-rus. 0 av 5

Fullständigt medhåll från min sida. Spring Breakers är onekligen en kandidat till den mest usla filmen som jag ödslat tid på.
Citera
2014-12-06, 11:32
Bannlyst
Ojojoj, nu ska vi se.

Spring Breakers, hade potiental men tyvärr faller den på att den är fullständigt orealistisk. Tänker på att de tex. står i bara bikini i rättssalen.

30:e November, långtråkig och med riktigt uselt skådespeleri.

Död Snö 1 & 2, jag hatar norska språket och skräckfilm är inte nånting för mig helt enkelt.

I stort sett alla skräckfilmer, jag är varken känslig för våld eller skräck men det är bara totalt ointressant.

Judge Dredd, skrikig och Rob Schneider, vad gör den karln i den filmen?

Allt annat med Rob Schneider.

Scary Movie för det är inte min typ av humor.
Citera
2014-12-06, 12:18
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edko
Spring Breakers, hade potiental men tyvärr faller den på att den är fullständigt orealistisk. Tänker på att de tex. står i bara bikini i rättssalen.

Vilka moment i den övriga filmen får dig att tro att man ämnar att göra en realistisk skildring?
Citera
2014-12-06, 12:20
Bannlyst
Citat:
Vilka moment i den övriga filmen får dig att tro att man ämnar att göra en realistisk skildring?

Vet faktiskt inte.
Citera
2014-12-06, 12:23
Bannlyst
Åh, jag glömde, allt med Jim Carrey, så himla tråkiga filmer.
Citera
2014-12-06, 12:25
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:

Haha precis, har man den där inställningen så måste ju nästan alla filmer bli dåliga.
Tycker Spring Breakers är grymt bra, snyggt gjord, rolig och Franco gör en riktigt bra roll.
Citera
2014-12-06, 14:06
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Fullständigt medhåll från min sida. Spring Breakers är onekligen en kandidat till den mest usla filmen som jag ödslat tid på.

Arthouse är ingenting för dig med andra ord då, du ska nog hålla dig ifrån Harmony Korines andra filmer då.
Citera
2014-12-06, 14:40
Medlem
välkommenti bups avatar
Dracula Untold (2014)

Abraham Lincoln: Vampire Hunter (2012)

Dom gick in för hårt Det blev helt enkelt för mycket

Så nej tack
Citera
2014-12-06, 14:49
Medlem
Rakiis avatar