Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Otroligt tråkig, och ointressant tråd - när man inte får ifrågasätta personers val.
dags att skriva om usla grejer, så skriver någon idiot något om filmer som betraktas som mästerverk. Svårt att svälja det.
Anywho, så att denna post inte blir raderad, så får jag väl nämna en usel film. Trespass, Schumacher är dum i huvudet.
Trespass har jag faktiskt lite förhoppningar om, även om förhoppningarna kanske inte ligger i linje med Schumachers intentioner. Jag menar, om man släpper lös post-Farväl Las Vegas-Nicholas Cage i en rulle av mannen som regisserade den alldeles
horribla Twelve, så måste det ju vara underhållande på något plan. Nu har jag iochförsig lagt ner gräsrökandet för ett tag, så underhållningsvärdet kanske inte alls ligger på den nivå som jag hoppas.
För övrigt håller jag med om att man borde få ifrågasätta folks val - detta är väl ändå ett diskussionsforum på något plan?
Tråden devalveras av folk som sett fyra filmer i hela sitt liv och vill uttrycka sitt missnöje över den senaste som inte var till belåtenhet.
Citat:
Ursprungligen postat av fdjrk
Maskinisten,utan tvekan.
Otroligt att christian bale kan va med i en sån obegriplig film.
Inte för att vara sån, men alltså...
Maskinisten med Christian Bale? Är det den
uslaste film du någonsin sett? På allvar? Kan du motivera det lite mer är du snäll? Jag blir faktiskt hemskt nyfiken på varför du tycker så.
OnT:
Men in White, eller rättare sagt National Lampoon's Men in White lyckades jag bara se 10 minuter av innan jag kräktes ett par gånger i munnen.
http://www.imdb.com/title/tt0156789/
Jag hittar inte ens en trailer till den här pinsamma "parodin" på sci/fi-filmen Men in Black. Inte för att försvara Men in Black på något sätt, men detta.. ja, jag skäms för alla inblandade, inklusive mig själv som tittade. Jag skäms för kanalen som visade filmen. Jag skäms för mänskligheten.