2011-11-07, 22:08
Medlem
Gilis avatar
Megashark vs Crocosaurus

Megashark vs Giant Octopus
Citera
2011-11-08, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chased
No country for old men, totalt överskattad.

Alla bröderna Cohens filmer är totalt överskattade. Utom möjligen Fargo, då.
Citera
2011-11-08, 21:30
Medlem
jeremy-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Otroligt tråkig, och ointressant tråd - när man inte får ifrågasätta personers val.

dags att skriva om usla grejer, så skriver någon idiot något om filmer som betraktas som mästerverk. Svårt att svälja det.

Anywho, så att denna post inte blir raderad, så får jag väl nämna en usel film. Trespass, Schumacher är dum i huvudet.

Trespass har jag faktiskt lite förhoppningar om, även om förhoppningarna kanske inte ligger i linje med Schumachers intentioner. Jag menar, om man släpper lös post-Farväl Las Vegas-Nicholas Cage i en rulle av mannen som regisserade den alldeles horribla Twelve, så måste det ju vara underhållande på något plan. Nu har jag iochförsig lagt ner gräsrökandet för ett tag, så underhållningsvärdet kanske inte alls ligger på den nivå som jag hoppas.

För övrigt håller jag med om att man borde få ifrågasätta folks val - detta är väl ändå ett diskussionsforum på något plan?

Tråden devalveras av folk som sett fyra filmer i hela sitt liv och vill uttrycka sitt missnöje över den senaste som inte var till belåtenhet.

Citat:
Ursprungligen postat av fdjrk
Maskinisten,utan tvekan.
Otroligt att christian bale kan va med i en sån obegriplig film.

Inte för att vara sån, men alltså... Maskinisten med Christian Bale? Är det den uslaste film du någonsin sett? På allvar? Kan du motivera det lite mer är du snäll? Jag blir faktiskt hemskt nyfiken på varför du tycker så.

OnT: Men in White, eller rättare sagt National Lampoon's Men in White lyckades jag bara se 10 minuter av innan jag kräktes ett par gånger i munnen.

http://www.imdb.com/title/tt0156789/

Jag hittar inte ens en trailer till den här pinsamma "parodin" på sci/fi-filmen Men in Black. Inte för att försvara Men in Black på något sätt, men detta.. ja, jag skäms för alla inblandade, inklusive mig själv som tittade. Jag skäms för kanalen som visade filmen. Jag skäms för mänskligheten.
Citera
2011-11-09, 10:54
Avslutad
Zombiefilmen Nightmare City. Jag älskar zombierullar, men denna,,,,fy fan vilken sävlig och ointressant smörja
Citera
2011-11-09, 13:46
Medlem
fritjofkonkass avatar
Skitfilmer som Armageddon (1998), The Cave (2005), Alla tänkbara "high school- teenage- filmer", i stil med American Pie, Epic Movie och liknande.

På den tiden jag hade Voddler såg jag en del skitfilmer. De tycks ju florera en del skräp där. Bland annat snubblade jag över en svensk film vid namn "Mysteriet på Kyrkogårdsön" eller något i den stilen. Jag var tvungen att stänga av 15 minuter in i filmen, eftersom denna var så sanslöst usel.
Citera
2011-11-09, 17:59
Medlem
Gameboy92s avatar
Battlefield Earth är förmodligen den absolut sämsta film jag sett. Menar inte att den är överskattad utan att den helt enkelt är den sämsta skitrullen jag någonsin sett alla kategorier.

Sen undrar jag vad den här tråden ens är till för om man inte får ifrågasätta någons inlägg utan att bli varnad? Om man ser nåt mongo kalla Gudfadern världens sämsta film är det väl naturligt att vilja ha en förklaring?
Citera
2011-11-10, 02:07
Avslutad
Kom på ännu en dålig film, och detta måste jag nog nominera till den sämsta jag sett någonsin. Den visades på tv1000 i samband med hysterin kring Blair Witch Project någon gång runt sekelskiftet:

The Bogus Witch Project
http://www.imdb.com/title/tt0250990/

Som titeln avslöjar är detta en parodi på Blair Witch Project, med flera kortare filmer på samma tema. En komedi med andra ord, dock en totalt värdelös och humorbefriad sådan.

Kollade upp den på imdb och det verkar som att de flesta som sett filmen håller med mig:
IMDB-rating: 1.8/10

Har aldrig sett en film få så lågt betyg innan.
Citera
2011-11-11, 17:15
Bannlyst
Final Destination 3 är riktigt kass. Det är bara en pinsam upprepning av första filmen.
I'll Always Know What You Did Last Summer är klart sämsta delen i triologin och jag hoppas verkligen att det inte blir några fler uppföljare där.
Urban Legends: Bloody Mary - de två första filmerna är skitbra, så jag hade nog lite för höga förväntningar. Men jag hade inte gillat den även om jag inte sett de två första innan.
Maximum Overdrive, en av de sämsta King-filmatiseringarna jag sett.
Citera
2011-11-11, 17:28
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placido-Domingo
Maximum Overdrive, en av de sämsta King-filmatiseringarna jag sett.

Minns den som otroligt charmig och helt okej, kanske lite av en guilty pleasure hos mig dock.
Citera
2011-11-11, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Zombiefilmen Nightmare City. Jag älskar zombierullar, men denna,,,,fy fan vilken sävlig och ointressant smörja

Det där var det mest blasfemiska inlägg jag läst på länge. Nightmare City är en fantastisk film.
Citera
2011-11-11, 17:43
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReturnToZero
Det där var det mest blasfemiska inlägg jag läst på länge. Nightmare City är en fantastisk film.

Den är klart underhållande av det som jag minns utav den men långt ifrån en av Lenzis bättre.
Citera
2011-11-15, 20:53
Medlem
Melancholia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här