2006-06-23, 22:56
Bannlyst
Mördar tomatern och mördartomaternas återkomst eller va den heter är inte dirket några höjdare...
Citera
2006-06-25, 02:30
Medlem
MoonieZs avatar
Nattbuss 807, 30:e november och Stockholmsnatt är mina 3 toppkandidater till listan över de uslaste produktioner jag tvingat mig att se under årens lopp.
Nattbuss 807 är helt enkelt taffligt gjord i alla bemärkelser och dessutom lyckas den med konststycket att vara helt intetsägande.
30:e november innehåller usla skådespelare, överspel, underspel, taffliga klipp, osynkade klipp, inklippta upploppscener som inte matchar övriga scener. Väderleken skiftar mellan mörk, kall november och behaglig sensommarvärme utan förklaring.
Stockholmsnatt har uppnått en obegriplig kultstatus trots att den är billig, tafflig, innehåller obefintligt skådespeleri och mest verkar vara ett enda stort practical joke från somliga medverkandes sida som drabbar den ovetande regissören. Att syftet med filmen var att stoppa sabbet av telefonkiosker gör den inte mindre dålig, då den snarare torde ha uppnått motsatsen till detta syfte.
Citera
2006-06-25, 12:11
Medlem
Bulbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffen
http://www.imdb.com/title/tt0337910/

Camp Slaughter (2004)

Hej kom o hjälp mig va dålig denna film är...Någonstans mellan mellanstadie-engelskan och det faktum att "the creepy bad-guy" är en helt vanlig tjockis med en säck över hövvet så börjar man finurla på hur det någonsin var möjligt att få ner dessa bilder på en DVD, jag hade hellre klöst ut mina ögon ur sina hålor än att se denna igen...

Haha har också förundrats över det faktum att filmen tagit sig in i ett dvd fodral. Ännu konstigare är kanske att detta dvd fodral på något sätt färdats och slagit ro i en shell-mack belägen i en typisk mellansvensk småort.
Citera
2006-06-25, 16:16
Medlem
luudvigs avatar
toolbox murders suger hårdare än hårdast. gick på SF för ett år sen. helt sjukt att man ens kan välja att köpa in den filmen, skulle bli förvånad om den ens finns på tpb
Citera
2006-06-25, 17:35
Medlem
ostz0rs avatar
har inte pallat läsa igenom alla sidor men kan säga Magnolia, riktigt många sa att de va den bästa filmen dem sett, vilket skit snack.
Andra dåliga är väl Alien VS Predator filmen, dom skumma Excorsist uppföljarna, Undead.
Förstår inte hur folk tycker Casablanca är bra, världens jävla smörja, Fanny och Alexander är ingen höjdare den heller
Citera
2006-06-25, 18:25
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Den må vara kult i mina kretsar, men jag kan inte säga att Two lane blacktop var alltför bra i alla fall.
Citera
2006-06-25, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rick james
Deep rising..

Nej nej nej.....hur kan du säga det!
Deep rising har en skön Predator/Commando känsla över sig, ett extra plus för de sköna miljöerna i det stora fartyget.
Det är en helt okej film med skön casting.
Citera
2006-06-25, 19:46
Medlem
tanja@swedens avatar
Nothing
http://imdb.com/title/tt0298482/
Citera
2006-06-25, 20:06
Medlem
Överliggarens avatar
Omöjligt att lista all filmdynga som förtjänar utmärkelsen eller ens plöja igenom den här lååånga tråden, men vad sägs om samtliga Star Wars prequels, I-III?

Sällan får man se en så oslagbar kombination av usla skådespelarinsatser, pinsamt hjärndöd dialog, en komplett idiotisk story, överlagring av inkonsekvenser gentemot originalserien och en så slavisk efterlevnad gentemot Hollywoods alla filmskaparmallar (ta bara alla meningslösa cameos som får galaxen att snart inte kännas större än ditt vardagsrum, med sisådär en 20 invånare), att en filmserie som borde varit en given hit trashades bortom all redemption.

Jag vet, jag är en överårig nerd.
Citera
2006-06-25, 20:16
Medlem
BloodRayne av tysken Uwe Boll är en riktigt usel rulle.
Citera
2006-06-25, 20:32
Medlem
marklunds avatar
*ett hål i mitt hjärta*
alla *die hard* filmer
Citera
2006-06-25, 21:17
Medlem
Konekos avatar
Allt med Mary-Kate & Ashley Olsen, Hilary Duff och Lindsay Lohan.
Amerikanska fjortisfilmer med cheerleaders som kallar alla losers och snygga fotbollskillar som egentligen är skitfula är totalt värdelösa. Svenska är inte mycket bättre...men dom går iallafall på fyllefester och knullar så det är lite mer action...Också säger dom mer fula ord.

99% av alla uppföljare suger fårballe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in