2014-12-03, 19:32
Medlem
Orly? Yarly!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Tycker det är väldigt skumt att just Ikto inte ger nån toleransutveckling (för vissa)
Ja de lyckliga vissa... Jag har käkat minst 30 idag och är flöddrig men kan stava, lite alkohol hade nog gjort susen. Mår jävligt bra dock
Citera
2014-12-03, 21:17
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orly? Yarly!
Ja de lyckliga vissa... Jag har käkat minst 30 idag och är flöddrig men kan stava, lite alkohol hade nog gjort susen. Mår jävligt bra dock
Ikto är i och för sig ett jävla helvete att sluta med, ingen kul period att gå igenom.
Citera
2014-12-03, 22:03
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ikto är i och för sig ett jävla helvete att sluta med, ingen kul period att gå igenom.
öööh? vilken benzo är inte ett helvete att sluta med? förutom sobril.
Citera
2014-12-05, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
öööh? vilken benzo är inte ett helvete att sluta med? förutom sobril.

Kan tänka mig att den antiepileptiska verkan manifesterar sig på ett jobbigt sätt om plötsligt skulle bryta med klonazepam. googlar man på klonopin withdrawal får man ju intrycket av att det är en av de värre grejerna att kliva av iallafall..

Fråga: Hur kan man kontrollera sin ikto om man inte kan ursprunget på sitt parti? att de inte är fake dvs. Inte direkt så man har tillgång till lab
Citera
2014-12-05, 23:25
Medlem
TA INTE IKTROVILIL!

jag tog 2st 5mg sen SMASHADE jag min laptop i min pojkväns huvud och skar upp benet. sen sov jag 30h.

om ni mot förmodan måste ta, så ta EN iktrovil och slicka lite lätt på ytan.
Citera
2014-12-05, 23:47
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoiz
TA INTE IKTROVILIL!

jag tog 2st 5mg sen SMASHADE jag min laptop i min pojkväns huvud och skar upp benet. sen sov jag 30h.

För det första så existerar inte 5mg. För det andra så är inte alla som dig (förmodligen bipolär bpd brud). Och för det tredje ska du nog varken ha pojkvän eller ta droger!
Citera
2014-12-05, 23:50
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
TA INTE IKTROVILIL!

Du ska inte ta någon Ikto! Finns det i 5 mg tabs?
Citera
2014-12-05, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
För det första så existerar inte 5mg. För det andra så är inte alla som dig (förmodligen bipolär bpd brud). Och för det tredje ska du nog varken ha pojkvän eller ta droger!

2mg.

hur som helst blir man sepe
Citera
2014-12-06, 22:21
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
2mg.

hur som helst blir man sepe

Äsch, känslokall o cynisk bara. Perfekt med 6-8mg en lördagkväll efter jobbet, eller 2mg innan en krogrunda
Citera
2014-12-08, 16:45
Medlem
mutemes avatar
Smälte precis 20mg under tungan efter ett långt uppehåll, jävlar vad mysig jag börjar bli. Kanske droppar några hundra milligram Lyrica för ytterligare kungkänsla.

Ikto är utan tvekan den skönaste benson i min mening. Jävligt snäll i ruset och minskar kramprisk på lyrican. Hade en otäck incident med för mycket lyrica utan ikton.
Citera
2014-12-08, 19:01
Medlem
Hur ska klonazepam smaka egentligen om man tuggar dem? Jag tycker de smakar lite åt lakrits-hållet så jag undrar om dom ska smaka så eller om det är något annat jag har? Alprazolam och diazepam är ju sjukt bittra i smaken om man jämför med klonazepam.
Citera
2014-12-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Hur ska klonazepam smaka egentligen om man tuggar dem? Jag tycker de smakar lite åt lakrits-hållet så jag undrar om dom ska smaka så eller om det är något annat jag har? Alprazolam och diazepam är ju sjukt bittra i smaken om man jämför med klonazepam.

Klonazepam smakar väldigt mint, som en mintpastill nästan.
Hm ja att det smakat lakritshållet verkar en aningen märkligt. Det har ju gått en timme nu, så känner du något? Enda sättet att avgöra egentligen hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in