2014-11-30, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skams
Är det bara jag som föredrar diazepam före detta? Blir mjukare och skönare och mår allmänt bättre. Individuellt såklart men tänkte bara höra vad ni tycker.
Jag föredrar också diazepam. Klonazepam gör mig så seg dagen efter medan diazepam inte påverkar mig nämnvärt (dagen efter alltså).
Citera
2014-11-30, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skams
Är det bara jag som föredrar diazepam före detta? Blir mjukare och skönare och mår allmänt bättre. Individuellt såklart men tänkte bara höra vad ni tycker.

Samma här. Diazepam ger nåt slags lugn i själen medan Ikto bara gör mina muskler avslappnade och inget mer typ.
Citera
2014-12-01, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Samma här. Diazepam ger nåt slags lugn i själen medan Ikto bara gör mina muskler avslappnade och inget mer typ.

Räkna med en jävla ökad tolerans fort på diazepam dock. Annars föredrar jag också diazepam.
Citera
2014-12-01, 11:45
Medlem
KringExs avatar
Tycker inte heller att Iktorivil ger den bästa ångestlindringen, men muskelavslappningen är oslagbar. Därför brukar jag blanda en Ikto med Xanor. Då snackar vi!
Citera
2014-12-02, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Räkna med en jävla ökad tolerans fort på diazepam dock. Annars föredrar jag också diazepam.

Käkat 5mg i snart 2 år dock ligger jag runt 20mg nu då jag håller på o sluta dricka.
Citera
2014-12-02, 19:34
Medlem
PreaCs avatar
4mg efter middag och en gås lite närmre inpå läggdags är perfekt.

Nackdelen är ju att man somnar nästan direkt
Citera
2014-12-02, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
4mg efter middag och en gås lite närmre inpå läggdags är perfekt.

Nackdelen är ju att man somnar nästan direkt
Ja, det lär ju vara pga cannabisen isåfall.
Citera
2014-12-03, 01:31
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja, det lär ju vara pga cannabisen isåfall.

Det jag tänkte på.
Citera
2014-12-03, 12:20
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.

Ikto är den enda benson som jag inte fått någon ökad tolerans utav, käkade det i över 2 års tid o räckte med 2 mg på morgonen med samma effekt dag efter dag.

Men för ångest föredrar jag diazepam också.
Citera
2014-12-03, 13:24
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ikto är den enda benson som jag inte fått någon ökad tolerans utav, käkade det i över 2 års tid o räckte med 2 mg på morgonen med samma effekt dag efter dag.

Men för ångest föredrar jag diazepam också.

Däremot är det lätt att höja dosen och skjuter då toleransen upp åt helvete. Håller man sig på en lagom dos, så kan jag hålla med vad du upplevt om toleranshöjning.
Citera
2014-12-03, 13:34
Medlem
KringExs avatar
Tycker det är väldigt skumt att just Ikto inte ger nån toleransutveckling (för vissa)
Citera
2014-12-03, 14:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Tycker det är väldigt skumt att just Ikto inte ger nån toleransutveckling (för vissa)

Det är enda benson som är godkänd mot epilepsi samtidigt så kanske ligger något där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in