2014-12-05, 22:38
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Det är ju ändå Schyman vi talar om så då ser nog SVT inget problem med detta.
Nej uppenbarligen inte, eftersom det varit uppe men de beslutat sig för att sända programmen ändå. Det är licensbetalarna som kanske ser det som ett problem.
Citera
2014-12-05, 22:39
Medlem
Tycker också att Filip verkade ovanligt överspänd. Visade olika slag tics och
nervösa ryck. Herregud, detta är bara en löjlig frågelek.
Citera
2014-12-05, 22:40
Medlem
Cut-N-Mixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Det är ju ändå Schyman vi talar om så då ser nog SVT inget problem med detta.

Precis, hon är ju en underhållande människa. Det är undermänniskorna här i tråden som inte ser skogen för alla träden. Schyman är mer än bara en partiledare, hon är ett fenomen och en rätt speciell människa. Ett alldeles ypperligt val måste jag säga.

Fittorna måste sluta bitcha sig.
Citera
2014-12-05, 22:41
Medlem
Tyckte den första resan var en lätt tia. Hur många OS-städer med trifftong (?) finns det, särskilt med nord-/sydkoppling etc.

I övrigt kändes det halvsvårt. Tycker alltid frågorna är svårare än resorna numera. Sällan man tar en trepoängare.
Citera
2014-12-05, 22:52
Medlem
Riktigt mysigt program.
Citera
2014-12-05, 23:05
Medlem
För er som har lyssnat/sett mycket på Filip och Fredrik genom åren kan nog relatera till när jag gör en (troligtvis ganska korrekt) gissning på att vid tiden 33:20 (svtplay) så säger Filip till Fredrik - " Fan vad Fredrik Lindström gillar att bada naken"..
Citera
2014-12-05, 23:26
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamtheone
För er som har lyssnat/sett mycket på Filip och Fredrik genom åren kan nog relatera till när jag gör en (troligtvis ganska korrekt) gissning på att vid tiden 33:20 (svtplay) så säger Filip till Fredrik - " Fan vad Fredrik Lindström gillar att bada naken"..
Hahaha, jag tänkte också det

Kul att de har gått vidare till semifinal. Inte så mycket motstånd idag, så det var nog lite tur.
Citera
2014-12-05, 23:28
Medlem
dagsmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Gällande tågen så visst men det kräver ändå en viss kunskap om hur tågen ser
ut i Sverige/runt om i världen.
Borde det inte vara en jävligt bra grej att plugga på som fan hur olika tågspår och tåg ser ut i världen. Då skulle man ju ta landet direkt, och då räcker det med att typ kunna de två största städerna. Om det nu inte gäller Sverige, USA och dyl.
Citera
2014-12-05, 23:55
Medlem
Tror inte jag har sett en mer nöjd vinnare än Wikingsson. Beter som en pojke som gjort hattrick i fotbollsmatchen!
Citera
2014-12-06, 00:18
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cut-N-Mix
Precis, hon är ju en underhållande människa. Det är undermänniskorna här i tråden som inte ser skogen för alla träden. Schyman är mer än bara en partiledare, hon är ett fenomen och en rätt speciell människa. Ett alldeles ypperligt val måste jag säga.

Fittorna måste sluta bitcha sig.

Tycker nog framförallt att hon är en väldigt störig människa, men smaken är såklart olika.
Citera
2014-12-06, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
Borde det inte vara en jävligt bra grej att plugga på som fan hur olika tågspår och tåg ser ut i världen. Då skulle man ju ta landet direkt, och då räcker det med att typ kunna de två största städerna. Om det nu inte gäller Sverige, USA och dyl.

Fast ibland kör de ju bil, eller har de slutat med det nu? Kan iofs inte minnas att det varit någon bilåkning de här två omgångarna och mot slutet av förra säsongen känns det som att de drog ned på det. Kanske för att programmet ska göra skäl för sitt namn.
Senast redigerad av rostbiffsglade-rolf 2014-12-06 kl. 00:38.
Citera
2014-12-06, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Jag har aöltid tyckt och trott att Fredrik är den betydligt smartare av de två. Medhåll? Mothugg?

De är väl smarta på lite olika sätt: Fredrik är en fakta-nörd, medan Filip står för "analysen". Att det var Filip som konstaterade Ullared på berömd "golfklubb" är inte så förvånade i det perspektivet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in