2014-12-03, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gravenbredvid
Han har setts vandra runt i stan senast för någon dag sen. Så livet fortlöper som vanligt för den mannen.
Hur tufft är det att neka skyddad identitet när det redan har skjutits rätt in i en lägenhet där ens barn vistas? Det är idioti i min mening..

Håller helt med gravenbrevid.. Bartek är en stark person. Och att sätta Ah på livstid det är något han förnjänar när man skjuter mot en bostad där det finns barn familjer.. Även B son och fru... Jag hejar på B!
Citera
2014-12-03, 05:29
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinjavlabrosha
B har pekat ut skytten och bekräftat det han sagt i förhören.

Söderorts stjärnorna försätter i FUP'ens anda och anger mer eller mindre direkt och indirekt varandra samt sig själva och slår hål på sina egna historier.

Okej, det ser ut som B håller en strikt linje och inte tvekar kring vem som är skytten. Det ser även ut som han indirekt får lite hjälp med detta av de andra stjärnorna, som du kallar dessa.

Då är jag än mer övertygad om att AH blir dömd för mord och mordförsök, vilket uteslutande ska sätta han på livstid.

Sen är det förstås intressant hur de andra döms, medhjälp till mord eller om de döms för att I samråd och tillsammans ha planerat och utfört mordet och mordförsöket. De kommer nog få långa straff även dessa tre och kanske åklagaren yrkar på livstid för dessa också.

Oavsett så är det starkt av B att hålla denna linje, få ett avslut på våldsspiralen och jag tror skjutningen mot lägenheten också kan ha spelat in när han fattade beslutet att sätta dit dessa. Han blev skjuten med sju kulor och överlevde, förhoppningsvis går han nu vidare I livet tillsammans med familjen istället för med kompisarna.
Citera
2014-12-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Okej, det ser ut som B håller en strikt linje och inte tvekar kring vem som är skytten. Det ser även ut som han indirekt får lite hjälp med detta av de andra stjärnorna, som du kallar dessa.

Då är jag än mer övertygad om att AH blir dömd för mord och mordförsök, vilket uteslutande ska sätta han på livstid.

Sen är det förstås intressant hur de andra döms, medhjälp till mord eller om de döms för att I samråd och tillsammans ha planerat och utfört mordet och mordförsöket. De kommer nog få långa straff även dessa tre och kanske åklagaren yrkar på livstid för dessa också.

Oavsett så är det starkt av B att hålla denna linje, få ett avslut på våldsspiralen och jag tror skjutningen mot lägenheten också kan ha spelat in när han fattade beslutet att sätta dit dessa. Han blev skjuten med sju kulor och överlevde, förhoppningsvis går han nu vidare I livet tillsammans med familjen istället för med kompisarna.
Tror du det på allvar? Hur skulle han försörja sig? Han kan ingenting annat än att vara kriminell .......
Citera
2014-12-03, 19:10
Bannlyst
Citat:
Söderorts stjärnorna försätter i FUP'ens anda och anger mer eller mindre direkt och indirekt varandra samt sig själva och slår hål på sina egna historier.

Citat:
Har inte läst i FUP'en mer än de sammanställningar som gjorts i tråden.

Tung analys. Pretzel logic.

''Believe none of what you hear, and half of what you see''

Benjamin Franklin
Citera
2014-12-03, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Elias Messo

Varför?
Citera
2014-12-03, 20:16
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holaamigo1
Heja Bartek...

Haha Bartek är bara en Pajas som så fort han får motstånd viker ner sig , helt underbart att dom fyllde honom med BLY. Han var på en gammal kompis till mig som gjort en helt normal konkurs för typ 10 år sedan , ringde hotade och gapade skrek och hittade på med ockerränta. 6000 kr typ blev i Barteks mun till 250 000 :- Till saken hör att den han försökte pressa är gammal brottare. Bartek hotade på och polarn tröttnade så dom möttes upp vid parkeringen nacka forum och Bartek fick så mycket stryk så han flög runt som läderlappen där , vittnen stod på avstånd och skrattade. Efter det blev det knäpptyst på Barre inte ett samtal eller sms efter det. Milutin haha en liten äcklig jugge kolla hans FB skrävlar med en egenkär video och en sedelbunt med max 50 papp https://www.facebook.com/milutin.vildsvinet/photos Man kan inte mer än skratta åt dessa PAJASER står och blåser upp sig med pinsamma gaddningar och ser ut som blockpuckon , dom är RÅLOOSERS personifierade! Söderortskillarna är ju KULT! Bra med svar på tal! Synd dom misslyckades med sitt mission att blåsa bort alla gaphalsarna bara! Men det kommer , fortsätter gaphalsarna med sin stil blir dom garanterat jordgubbar! Ska bli ett nöje att följa deras undergång.
Senast redigerad av KonstapelKlang 2014-12-03 kl. 20:24.
Citera
2014-12-03, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blup105
Bartek leker så tuff att han inte är rädd för abshir hit och dit men en fråga till alla här varför gola han då😂 kunde sagt att det inte vart han så att han blir fri och hämnas men istället golar han

En anledning till vrf han golar ćr ju fčr att han har en son att tćnka pš.. Tćnk dig sjććlv hans bostad med son och fru har blivit beskjuten minst 2 gšnger och han har blivit skjuten och trćffad av 8 skott.. Om mćnnen Eller sš kallade mćnnen inte hade bryttit mot "reglerna" sš hade B hšllt kćften men det fšr skylla sig sjćlva.. Om de kan sjunka sš lšgt att skjuta mot hans bostad dćr hans son befinner sig sš skulle de finnas en risk att ćven han blir skadad och de vill B sćkert undvika genom att gola...

Ćven de misstćnkta golar ju pš varandra sš hur tuffa ćr de?!?
Citera
2014-12-03, 20:45
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varby143
En anledning till vrf han golar ćr ju fčr att han har en son att tćnka pš.. Tćnk dig sjććlv hans bostad med son och fru har blivit beskjuten minst 2 gšnger och han har blivit skjuten och trćffad av 8 skott.. Om mćnnen Eller sš kallade mćnnen inte hade bryttit mot "reglerna" sš hade B hšllt kćften men det fšr skylla sig sjćlva.. Om de kan sjunka sš lšgt att skjuta mot hans bostad dćr hans son befinner sig sš skulle de finnas en risk att ćven han blir skadad och de vill B sćkert undvika genom att gola...

Ćven de misstćnkta golar ju pš varandra sš hur tuffa ćr de?!?

Det skulle ju i så fall lille Barre tänk på innan han ger sig på att hota och gapa i onödan , helt rätt att gå till motattack med alla medel i min bok. Jag menar själv har han ju aldrig tagit nån som helst hänsyn. Kul att han knappt har några tår kvar längre heller LOL!
Citera
2014-12-03, 20:47
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang
Det skulle ju i så fall lille Barre tänk på innan han ger sig på att hota och gapa i onödan , helt rätt att gå till motattack med alla medel i min bok. Jag menar själv har han ju aldrig tagit nån som helst hänsyn. Kul att han knappt har några tår kvar längre heller LOL!

Nån som tycker käre Barre ser vältränad ut https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152616744417975&set=pb.626912974. -2207520000.1417635965.&type=3&theater
Citera
2014-12-03, 20:55
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang
Nån som tycker käre Barre ser vältränad ut https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152616744417975&set=pb.626912974. -2207520000.1417635965.&type=3&theater

Hahahahaha Det här borde ju för fan dvärgjuggen få nobelpriset i självförnedring för! : https://www.facebook.com/video.php?v=687233128034549&set=vb.100002436045753 &type=3&theater

Jag kan mörda DU kan mörda ALLA kan mörda det gäller bara att vara tillräckligt KORKAD och att inte tänka för att gå över gränsen. Det handlar inte om att inte ha bollar det handlar om att sakna hjärna
Citera
2014-12-03, 21:16
Medlem
KonstapelKlang

shit haha, fan vad arg och förbannad du verkar vara på dessa två
haha, det är roligt att läsa det du skriver.

jag skyddar ingen av dessa två...

men bara vad du skriver, jag vette fan...du måste ha råkat ut för något tråkigt av dessa två...
så mycket hat och ilska du känner mot dem...

du är bara löjlig.
Citera
2014-12-03, 21:25
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holaamigo1
KonstapelKlang

shit haha, fan vad arg och förbannad du verkar vara på dessa två
haha, det är roligt att läsa det du skriver.

jag skyddar ingen av dessa två...

men bara vad du skriver, jag vette fan...du måste ha råkat ut för något tråkigt av dessa två...
så mycket hat och ilska du känner mot dem...

du är bara löjlig.

Nej du kompis jag har inte råkat ut för dem personligen , däremot är jag erfaren av livet och kan skratta åt snorhyvlar. Löjlig ? Hahahah Dessa är LÖJLIGA och dom förtjänar NADA beundran eller respekt utan bara SKRATT! Det är HUMOR på HÖG nivå med småtattare som beter sig så här ,HUMOR
Senast redigerad av KonstapelKlang 2014-12-03 kl. 21:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in