Citat:
Ursprungligen postat av
intedinjavlabrosha
Tung?
Motsägelsefullt blir det först när du rycker dem ur sitt sammanhang och antyder att dem skulle handla om samma sak.
1) Det räcker gott och väl med de citeringarna av FUP som finns i tråden samt de diskussioner som förts för att dra slutsatsen att de åtalade pratar alldeles för mycket och lämnar motsägelsefulla uppgifter. Behöver inte ha läst FUP för det!
2) Däremot hade jag behövt läsa FUP för att veta att flera påstår att M*chael och B skulle varit vänner då det inte nämnts i tråden att detta är information hämtad därifrån.
Hur menar du att logiken i mina påstående fallerar?
Benjamin Franklin sa även "Three may keep a secret, if two of them are dead." ...vilket hade varit mer lämpat i sammanhanget!
+1 pa Franklin citatet.
Jag laste FUPen snabbt. Flera sager att dom vet vem skytten ar, t.o.m. AH. Forutan B ar det ingen som har droppat ett namn och det tog han tillbaka senare pga av trauma + mediciner.
Det jag har last ar knappast golningar. Forutsatt att jag inte missat nagot. D t.ex sager att GM far trada fram sjalv.
M hade blivit hotad innan, sa det ar plausibelt att han var dar pga nagon fiktiv skuld.
AH har konsekvent havdat att han inte var pa platsen. Ingen kan bevisa att han var narvarande.
Om det ens teoretiskt ar mojligt att det existerar en annan GM, da skall AH frikannas.
Slutligen, om jag tolkar dig ratt har du varit pa rattegangen eller har inside info. Sa det ar ju mycket mojligt det framkommer nya fakta dar som gor att jag ar helt ute och cyklar.