2014-12-03, 21:43
Medlem
KonstapelKlang

jag fattar vad du menar, men om du ska snacka humor då ska du kolla alla dem åtalades förhör, och hur dem har golat ner varandra.

Hur dem har pratat i rätten har jag också hört en del.. Det är rena komedin det där.

Dem misslyckades totalt med deras plan. Den blev totalt misslyckad och dem kommer sitta länge inne.-

Rätt åt dem
Citera
2014-12-03, 21:52
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holaamigo1
KonstapelKlang

jag fattar vad du menar, men om du ska snacka humor då ska du kolla alla dem åtalades förhör, och hur dem har golat ner varandra.

Hur dem har pratat i rätten har jag också hört en del.. Det är rena komedin det där.

Dem misslyckades totalt med deras plan. Den blev totalt misslyckad och dem kommer sitta länge inne.-

Rätt åt dem

Okey nu har du landat lite , men vet du vad , det jag beundrar ÄR att dom slog tillbaks med FULL kraft! Blir man stressad , blir man pissad på , Då SLÅR man tillbaks! Det har svenskar svårt för OCH det är DET jag GILLAR att dom SLÅR tillbaks!! Bartek är en SKITHÖG , Milutin med dom söker folk att pressa och jiddra med DAGLIGDAGS! Och jag måste säga att jag tycker det är underbart när det slår tillbaks , speciellt när jag vet att Bartek jiddrat runt och hittat på en massa skit tidigare.
Citera
2014-12-03, 22:02
Medlem
Okey nu har du landat lite , men vet du vad , det jag beundrar ÄR att dom slog tillbaks med FULL kraft! Blir man stressad , blir man pissad på , Då SLÅR man tillbaks! Det har svenskar svårt för OCH det är DET jag GILLAR att dom SLÅR tillbaks!! Bartek är en SKITHÖG , Milutin med dom söker folk att pressa och jiddra med DAGLIGDAGS! Och jag måste säga att jag tycker det är underbart när det slår tillbaks , speciellt när jag vet att Bartek jiddrat runt och hittat på en massa skit tidigare.

av dem åtalade är ingen svensk. Sen att dem slog tillbaka ja, men lyckades dem med det? absolut inte ....
Inte nog med det, så kan dem absolut inte prata, eller prata gör dem väldigt mycket, men det är knappast något bra dem säger som stödjer dem. Fan vad dem gillar att prata.......

Du ser m och b som misslyckade, kanske det är dem, men dem åtalade ser ingen ljus framtid ut för dessa herrar...
Citera
2014-12-03, 22:11
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holaamigo1

av dem åtalade är ingen svensk. Sen att dem slog tillbaka ja, men lyckades dem med det? absolut inte ....
Inte nog med det, så kan dem absolut inte prata, eller prata gör dem väldigt mycket, men det är knappast något bra dem säger som stödjer dem. Fan vad dem gillar att prata.......

Du ser m och b som misslyckade, kanske det är dem, men dem åtalade ser ingen ljus framtid ut för dessa herrar...

Det jag menar , många svenskar viker sig istället för att slå tillbaks! Dom här killarna är unga färskingar i förhör jo det stämmer , men dom har statuerat exempel och vi har inte sett hur det slutar ännu , EN sak vi kan glömma är att käre Bartek kommer inte ringa runt och vara styv i korken med påhittade skulder längre när han vinglar runt med ostadig balans utan tår. What comes around goes around. Och det är en WIN / WIN situation. Bartek har jiddrat runt för mycket med folk och nu slog det tillbaks , det är fakta , dags lägga ner eller så begravs han inom kort samma gäller Milutin , Fatta poängen eller DÖ folk tar inte skit.
Citera
2014-12-03, 22:12
Medlem
Det som inte framkommer här är att detta startade över 100g röka. B tog över skulden och la till några siffror direkt. Den personen som blev bötad vägrade att betala så mycket pengar (hade inte jag heller gjort). Sen började dessa 2 herrar hota denna personens familj, vänner, osv.. Ni tycker att det är OK att gola om någon skjuter mot en lägenhet där personens familj bor. visst, det är inte ok. Men är det ok att personligen gå hem till ngns familj och hota då? För det gjorde dom, ett antal ggr. Ger man sig in i leken, så får man räkna med samma mynt tillbaka. Finns en anledning till att man blir skjuten, knivhuggen, slagen osv. För det framkommer ju tidigt i denna tråden att B har fått utstå en del.
Gola gör man bara inte om man vill leva i den världen, oavsett omständigheterna. Mvh
Citera
2014-12-03, 22:16
Medlem
hmm

jo dem åtalade kanske har statuerat exempel, men deras tid är över helt , även deras vänskap förmodligen....

med tår eller utan tår.

Räkna inte bort B eller M..

tiden får visa,
Citera
2014-12-03, 22:25
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muddan
Det som inte framkommer här är att detta startade över 100g röka. B tog över skulden och la till några siffror direkt. Den personen som blev bötad vägrade att betala så mycket pengar (hade inte jag heller gjort). Sen började dessa 2 herrar hota denna personens familj, vänner, osv.. Ni tycker att det är OK att gola om någon skjuter mot en lägenhet där personens familj bor. visst, det är inte ok. Men är det ok att personligen gå hem till ngns familj och hota då? För det gjorde dom, ett antal ggr. Ger man sig in i leken, så får man räkna med samma mynt tillbaka. Finns en anledning till att man blir skjuten, knivhuggen, slagen osv. För det framkommer ju tidigt i denna tråden att B har fått utstå en del.
Gola gör man bara inte om man vill leva i den världen, oavsett omständigheterna. Mvh

Tack , det är typiskt Bartek att gå på "mindre" folk , sådana som han tror har hans respekt. Mitt exempel blir om möjligt ännu bättre med hjälp av ditt inlägg. Bartek lägger näsan i blöt och tiodubblar skulden. Hotar allt och allt men sen när hoten slår tillbaks kissar han snabbt i brallan. Det är fortfarande i min värld HELT rätt att klippa tillbaks , med ALLA medel Bartek har jiddrat för mycket med folk och killen har 9 liv. Han skulle varit död för länge sen och hans polare Andreij med samma attityd är ju död så nu väntar vi med spänning på självsaneringens kraft Bartek ÄLSKAR att jiddra och hitta på skit med folk som hamnat i dåliga situationer och jag bara skrattar över när det slår tillbaks.
Citera
2014-12-03, 22:53
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muddan

Så jävla rätt , Bartek är en jävla FITTA hela hans gäng är PUSSYS vi kan bara gråta över att dom inte blev avrättade nu men Skratta över att det kommer Snart! Nu får vi ny regering med så rösta rätt alla som står med fötterna på jorden
Citera
2014-12-04, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang
Tack , det är typiskt Bartek att gå på "mindre" folk , sådana som han tror har hans respekt. Mitt exempel blir om möjligt ännu bättre med hjälp av ditt inlägg. Bartek lägger näsan i blöt och tiodubblar skulden. Hotar allt och allt men sen när hoten slår tillbaks kissar han snabbt i brallan. Det är fortfarande i min värld HELT rätt att klippa tillbaks , med ALLA medel Bartek har jiddrat för mycket med folk och killen har 9 liv. Han skulle varit död för länge sen och hans polare Andreij med samma attityd är ju död så nu väntar vi med spänning på självsaneringens kraft Bartek ÄLSKAR att jiddra och hitta på skit med folk som hamnat i dåliga situationer och jag bara skrattar över när det slår tillbaks.

Många blir farliga när dom är påverkade av olika substanser och Bartek har ju som han själv sa knarkat så hårt att allt är en dimma för honom sen flera år tillbaka. Han är som vem som helst utan dom där lugnande medlen han överdoserar. Så visst på tabletter blir han oberäknelig och farlig men utan är han som oss andra vanliga dödliga. Killarna som mötte upp dom och sköt var allt hårt bedövade av roppar så utan allt knark och piller hade detta aldrig hänt. Pungkulorna går från små oliver till vrålpumpade vattenmeloner efter 10 roppar. Dessa galenpannors upptåg är alltid under påverkan så de är inga tuffingar utan tvärtom fegisar som måste bedöva sig för att klara av att leva upp till deras rykten. Dom tuffa killarna är dom som är klara i skallen och vet vad som är rätt och fel och inte går loss som vettvillingar utan planerar snyggt sen tar dom rätt person och skadar ingen oskyldig.
Citera
2014-12-04, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
Tung analys. Pretzel logic.

''Believe none of what you hear, and half of what you see''

Benjamin Franklin

Tung?

Motsägelsefullt blir det först när du rycker dem ur sitt sammanhang och antyder att dem skulle handla om samma sak.

1) Det räcker gott och väl med de citeringarna av FUP som finns i tråden samt de diskussioner som förts för att dra slutsatsen att de åtalade pratar alldeles för mycket och lämnar motsägelsefulla uppgifter. Behöver inte ha läst FUP för det!

2) Däremot hade jag behövt läsa FUP för att veta att flera påstår att M*chael och B skulle varit vänner då det inte nämnts i tråden att detta är information hämtad därifrån.

Hur menar du att logiken i mina påstående fallerar?

Benjamin Franklin sa även "Three may keep a secret, if two of them are dead." ...vilket hade varit mer lämpat i sammanhanget!
Senast redigerad av intedinjavlabrosha 2014-12-04 kl. 03:43.
Citera
2014-12-04, 04:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intedinjavlabrosha
Tung?

Motsägelsefullt blir det först när du rycker dem ur sitt sammanhang och antyder att dem skulle handla om samma sak.

1) Det räcker gott och väl med de citeringarna av FUP som finns i tråden samt de diskussioner som förts för att dra slutsatsen att de åtalade pratar alldeles för mycket och lämnar motsägelsefulla uppgifter. Behöver inte ha läst FUP för det!

2) Däremot hade jag behövt läsa FUP för att veta att flera påstår att M*chael och B skulle varit vänner då det inte nämnts i tråden att detta är information hämtad därifrån.

Hur menar du att logiken i mina påstående fallerar?

Benjamin Franklin sa även "Three may keep a secret, if two of them are dead." ...vilket hade varit mer lämpat i sammanhanget!

+1 pa Franklin citatet.

Jag laste FUPen snabbt. Flera sager att dom vet vem skytten ar, t.o.m. AH. Forutan B ar det ingen som har droppat ett namn och det tog han tillbaka senare pga av trauma + mediciner.

Det jag har last ar knappast golningar. Forutsatt att jag inte missat nagot. D t.ex sager att GM far trada fram sjalv.

M hade blivit hotad innan, sa det ar plausibelt att han var dar pga nagon fiktiv skuld.

AH har konsekvent havdat att han inte var pa platsen. Ingen kan bevisa att han var narvarande.

Om det ens teoretiskt ar mojligt att det existerar en annan GM, da skall AH frikannas.

Slutligen, om jag tolkar dig ratt har du varit pa rattegangen eller har inside info. Sa det ar ju mycket mojligt det framkommer nya fakta dar som gor att jag ar helt ute och cyklar.
Citera
2014-12-04, 05:44
Medlem
KonstapelKlang, Nu får du ju sluta vara så jävla bitter. Du sitter där bakom en skärm och spelar fett häftig. Hahaha! Vad du än säger så skiner din bitterhet igenom och vi kommer alla tro att det egentligen var du som fick stryk i Nacka. Du måste råkat ut för något allvarligt. Man sitter inte och hatar på någon så som du gör annars. Hahaha AH har uppenbarligen varit livrädd för B då han hellre sitter livstid än träffar på honom.

Ditt skitsnack om att alla medel är tillåtna kan du lägga ner direkt. Vad var det inne på krogen? 30-40 Pers? Hur många bor i huset de sköt emot? Vad har Micke gjort dessa pundare?

Den enda som gör något rakryggad i detta fall är B.
Resten av dem golar varandra. Indirekt och direkt utan att ens stå för det.
Ska man tro på de 3 andra åtalade så är AH beredd att låta sina vänner få livstid för något han gjort utan att de gått med på det. Där kan man snacka om en riktig fitta i min mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in