2014-11-30, 01:47
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
A: Fråga honom, han vet ju. Han gillar att prata.
F: Han gillar åh prata? Mm. Du är ganska verbal av dig du också.
A: Vadå?
F: Du är bra på att prata också.
A: Ja jag pratar.

Snacka om att bli ägd!
Citera
2014-11-30, 01:55
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Stort tack för dina utskrifter och sammanfattningar.

En fråga från mig, för mig och alla andra som antingen inte gillar att läsa eller inte har tid att läsa Fuppen:

Hur har skotten påverkat Barteks fysik - då menar jag långsiktigt? Kommer han någonsin bli lika fit igen eller kommer han få hålla en lite lägre profil i våldssammanhang?
Citera
2014-11-30, 03:47
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Stort tack för dina utskrifter och sammanfattningar.

En fråga från mig, för mig och alla andra som antingen inte gillar att läsa eller inte har tid att läsa Fuppen:

Hur har skotten påverkat Barteks fysik - då menar jag långsiktigt? Kommer han någonsin bli lika fit igen eller kommer han få hålla en lite lägre profil i våldssammanhang?

Sjukt nog verkar han återhämtat sig rätt bra.. En bekant träffa på han nyligen och sa att han såg "stark" ut
I våldssammanhang tror jag inte han har försvagats, skulle Bartek vara ensam i cellen med nån av dom åtalade idag hade den personen förvandlats till en fågel i Bart#ks händer
Men pga andra orsaker kommer han inte vara lika "bråkig" som förr tror jag...
Citera
2014-11-30, 05:13
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
Har inte läst hela FUPen men det här fallet måste ju vara något för Guinness Rekordbok.

Hur manga nationaliteter är involverade?

Jag har tappat räkningen.

Syftar du på nationaliteter bland dom åtalade?

Jo det blev ett par rekord, tror ni dessa grabbar är stolta över den Gangsterstatus dom uppnått här på Flashback? Tror ni dom ångrar nåt av det här?

Om jag förstår förhören rätt är det Marc#s som böjer sig över Mil#tin i bilen och avlossar skotten mot SO, där Salvat#re blir skadad...

Gudfadern Sash# glömde nog förklara till Mil#tin varför man inte knullar sin väns mor

Förresten på den tiden dessa gangbang kunde ske jobbade han inte åt Sas#a kom jag på nu...
Citera
2014-11-30, 07:42
Medlem
Den här skulden som det sägs ska ha startat allting? Rätt?
Hur uppkom den och när? Något år sedan?
Tänkte på att "räntan" höjdes en heldel från 5-10k till 100+? Kan ju inte bara gått nån månad eller?
Vet någon vad det är för skuld?
Citera
2014-11-30, 07:48
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofiasthlmm
Den här skulden som det sägs ska ha startat allting? Rätt?
Hur uppkom den och när? Något år sedan?
Tänkte på att "räntan" höjdes en heldel från 5-10k till 100+? Kan ju inte bara gått nån månad eller?
Vet någon vad det är för skuld?

Jag har inte fått klarhet om skulden för dom åtalade vägrar yppa ett ord om vem skulden var till.. De nämns olika siffror hela tiden så man kan inte veta vad som stämmer...
Citera
2014-11-30, 08:22
Bannlyst
Hmmm, varför ligger det en dom från 2011 på en random person i FUPen på sidorna 2076-2081. Den har ju knappast någon relevans i det här målet.
Citera
2014-11-30, 08:31
Bannlyst
Citat:
Syftar du på nationaliteter bland dom åtalade?

Jo. Peru, Grekland, Irak, Ryssland, Algeriet, Finland, Sverige, Polen, Serbien, Nigeria finns säkert fler.
Citera
2014-11-30, 08:46
Bannlyst
Mycket tveksam till att AH blir fälld för något, inga bevis mot honom.

Om nu han hade en skuld kunde han krängt sin klocka som polisen beslagtog, en "Hublot Big Bang" den kostar cirka 100K (beroende på modell och äkthet)
Citera
2014-11-30, 09:49
Bannlyst
Lite roligt, grabbarna i Söderort har lite halv-taskig engelska.

Deras credo/motto "Loyality makes us Family" är felstavat.

Korrekt stavning är "Loyalty".

Kanske dyslexi som spökar.
Citera
2014-11-30, 10:14
Medlem
Stor humor i vissa förhör. Uppenbart funkar uttröttningsmetoden på dessa killar. När en börjat prata så är bollen i rullning. Sorgligt att höra dom berätta hur jävla dåligt de egentligen mår. Då hjälper inte tuffa munkjackan. Absh#r blir jävligt skraj när han får reda på att M är medlem i Bandidos. Så han får det nog jobbigt oavsett om hand döms eller ej. Det verkar polisen inse också. Kommer bli tufft för åklagaren, de verkar inte ha mycket tekniskbevisning, har inte läst allt än dock.
Citera
2014-11-30, 11:11
Medlem
Citat:
Sjukt nog verkar han återhämtat sig rätt bra.. En bekant träffa på han nyligen och sa att han såg "stark" ut
I våldssammanhang tror jag inte han har försvagats, skulle Bartek vara ensam i cellen med nån av dom åtalade idag hade den personen förvandlats till en fågel i Bart#ks händer
Men pga andra orsaker kommer han inte vara lika "bråkig" som förr tror jag...

Om jag tolkar journalen rätt så har Bartek amputerat tå 2,3,4 på vänster fot sedan tidigare (sid 1301 och 1305).
Står nått om nån amputation, eventuellt tå 2,3 höger hot på sid 1303
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in