2014-11-30, 22:55
Medlem
O.J-Kushs avatar
Vilken follower brukar ni ha under levlingen?
Citera
2014-12-01, 09:00
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överviktig
Jaså, enkelt t om. Jag började spela detta förra veckan så jag samlar på mig allt godis jag hittar just nu och uppgraderar lite pö om pö. Skulle vilja ha 4 delar av Zunimassa setet men har än så länge bara hittat masken..

Såhär ser min WD ut förresten: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Virre91-2365/hero/52020569

Byt runa på Zombie dog till "burning dog" runan så hunden går under fire.
Rolla sedan om wrists från physical till fire då dina skills går under fire.

ELLER satsa allt på physical istället, samlar du på zuni setet så hade jag rekommenderat dig det istället.

här är min pet doc
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LeanMachine-2953/hero/45374073

Tror det är ungefär den builden du vill köra?
Nu är jag dock inte spec seriös med den här, men hon fixar T6 utan problem.
Citera
2014-12-01, 19:34
Medlem
Igor89s avatar
Vars hittar jag Fb-klanen? ) Och tänkte höra i samma veva om någon vill dra med mig igenom några t6-rifts?

Edit: Kanske ska tillägga att jag kör på en seasonal just nu!
Senast redigerad av Igor89 2014-12-01 kl. 19:44.
Citera
2014-12-01, 22:26
Bannlyst
Det verkar som att när väl Legendaries droppar så kommer det många inom loppet av en halvtimme. Tycker inte ni också det är så?

Ibland droppar det väldigt mycket Legendaries och sedan kan det dröja timmar innan nästa droppar helt plötsligt.
Citera
2014-12-01, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av O.J-Kush
Vilken follower brukar ni ha under levlingen?
Den som har samma attribute som jag har brukar jag alltid ha, t.ex. om jag har en Demon Hunter så väljer jag Scoundrel.
Citera
2014-12-02, 13:05
Medlem
Lanoos avatar
Det är synd att Diablo är över för den här gången.
Minns tillbaka från tidigare i år när det alltid var massa folk i klanen online och det fanns flera olika partys att lira med. Nu är det totalt stendött och inte ens de mest inbitna spelarna orkar bry sig längre.

Men vad tror ni? kommer ni tillbaka när nästa patch går live eller är det färdigspelat? Personligen är jag skeptisk eftersom patchen inte ändrar på tillräckligt mycket för att det ska ge något. Men hoppas kan man ju alltid.
Citera
2014-12-02, 13:13
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Minns tillbaka från tidigare i år när det alltid var massa folk i klanen online och det fanns flera olika partys att lira med. Nu är det totalt stendött och inte ens de mest inbitna spelarna orkar bry sig längre.

Men vad tror ni? kommer ni tillbaka när nästa patch går live eller är det färdigspelat? Personligen är jag skeptisk eftersom patchen inte ändrar på tillräckligt mycket för att det ska ge något. Men hoppas kan man ju alltid.

äh trams med ancient items kommer det finnas massor att göra och att man kommer kunna försöka sig på högre greater rifts osv.. man kan ju inte förvänta sig att dom ska ge oss en ny akt eller nya klasser det lär ju bara hända i en till expansion.
Citera
2014-12-02, 13:27
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Jag kommer tillbaka efter patchen, om inte annat för att fixa med klanen (kicka inaktiva, försöka få in nya osv).

Dock är det så djävla många spel just nu som tar tid, pumpat in 70timmar i Dragon Age Inquisition t.ex.

Lite nyfiken på hur mycket patchen kommer nerfa DH's dock. Kanske börjar maina med monken eller wizzen då de är kul som fan att lira.
Citera
2014-12-02, 13:42
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jag kommer tillbaka efter patchen, om inte annat för att fixa med klanen (kicka inaktiva, försöka få in nya osv).

Dock är det så djävla många spel just nu som tar tid, pumpat in 70timmar i Dragon Age Inquisition t.ex.

Lite nyfiken på hur mycket patchen kommer nerfa DH's dock. Kanske börjar maina med monken eller wizzen då de är kul som fan att lira.

Jag har testat lite DH i PTRen och tror den kan funka, slängde på en Kridershot och bytte ToT till Magefist (saknar frostburns så får inte testat cold-varianten) (har även testat combon balefire caster med cindercoat istället för magefist)
Tyckte det rockade på rätt bra faktiskt. Visst, det är inte lika enkelt som innan, men det funkar.

Skönt att veta att det fortfarande finns hopp för spelet. Jag var inne en sväng igår och då var det jag och MrJim online och båda riftade trötta runt och bara "det här suger ju"
Citera
2014-12-02, 13:43
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:

De självklart att man gör. De stor anledning att jag inte spelar nu, är att patchen har massor av gobitar som jag vill spela live i nya seasons. Som de inte är nog, så kommer stort område att öppnas upp efter nästa patch typ januari 2015 om inte de område kommer i patchen, men troligtvis inte, för då borde varit med i PTR.
Jag pratar om Baals berg de blizzard visades oss på blizzcon.
Citera
2014-12-02, 13:46
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Jag har testat lite DH i PTRen och tror den kan funka, slängde på en Kridershot och bytte ToT till Magefist (saknar frostburns så får inte testat cold-varianten) (har även testat combon balefire caster med cindercoat istället för magefist)
Tyckte det rockade på rätt bra faktiskt. Visst, det är inte lika enkelt som innan, men det funkar.

Skönt att veta att det fortfarande finns hopp för spelet. Jag var inne en sväng igår och då var det jag och MrJim online och båda riftade trötta runt och bara "det här suger ju"

Kommer nog börja lira lite igen när jag är klar med Dragon Age, dock har jag även Shadow of Mordor, Far Cry, Lords of Fallen och lite andra saker att spela så blir inte 100% diablo som det varit förrut.

Speciellt nu när jag köpt ny dator så är skönt att kunna lira nya spel på max settings

Men, kommer nog logga på för ett par rifts varje dag iaf, dock som sagt efter Dragon Age, för det spelet har verkligen fångat mig just nu.

Edit: Har även en massa på jobbet nu, blir alltid massa jobb inför slutet på året. Dock, vi stänger kontoret i 2 veckor, så det blir 2 veckors spelande (och öl) för mig, så blir nog en del D3 där
Citera
2014-12-02, 14:57
Bannlyst
Egentligen borde de tweaka skills lite i varje patch, så att det blir lite variation bland specs. Inte så att metat ändras helt, utan bara så att det finns lite nya alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in