Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Jag har testat lite DH i PTRen och tror den kan funka, slängde på en Kridershot och bytte ToT till Magefist (saknar frostburns så får inte testat cold-varianten) (har även testat combon balefire caster med cindercoat istället för magefist)
Tyckte det rockade på rätt bra faktiskt. Visst, det är inte lika enkelt som innan, men det funkar.
Skönt att veta att det fortfarande finns hopp för spelet. Jag var inne en sväng igår och då var det jag och MrJim online och båda riftade trötta runt och bara "det här suger ju"
Kommer nog börja lira lite igen när jag är klar med Dragon Age, dock har jag även Shadow of Mordor, Far Cry, Lords of Fallen och lite andra saker att spela så blir inte 100% diablo som det varit förrut.
Speciellt nu när jag köpt ny dator så är skönt att kunna lira nya spel på max settings
Men, kommer nog logga på för ett par rifts varje dag iaf, dock som sagt efter Dragon Age, för det spelet har verkligen fångat mig just nu.
Edit: Har även en massa på jobbet nu, blir alltid massa jobb inför slutet på året. Dock, vi stänger kontoret i 2 veckor, så det blir 2 veckors spelande (och öl) för mig, så blir nog en del D3 där