2014-11-30, 16:31
Medlem
yuuzhanvongs avatar
Dom verkar ha fått hybris eller något som tror att det går bra o höja år efter år utan vi konsumenter märker det självklart är det inte bara svea som gör det.
Dock köpte man förr mycket ifrån Svea tyvärr blir det kanske en tårta iår.
golden explation är dock fin tårta den bör man haft minst en gång

Någon som vet om Fyrverkerigården har bra utbud och priser ?
Citera
2014-11-30, 16:57
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yuuzhanvong
Dom verkar ha fått hybris eller något som tror att det går bra o höja år efter år utan vi konsumenter märker det självklart är det inte bara svea som gör det.
Dock köpte man förr mycket ifrån Svea tyvärr blir det kanske en tårta iår.
golden explation är dock fin tårta den bör man haft minst en gång

Jag undrar detsamma, dom är ju generalagent för Extreme Fireworks.

Deras hemsida säger inte så mycket tyvärr.
Citera
2014-11-30, 17:02
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Bland annat Harryb eller Koncentrerat kan nog svara på Fyrverkerigården i sig, men Billesholm ger dig utan tvekan mest bang for the buck iallafall Väl värt en tripp om du bor i Skåne.
Citera
2014-11-30, 17:07
Medlem
yuuzhanvongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Bland annat Harryb eller Koncentrerat kan nog svara på Fyrverkerigården i sig, men Billesholm ger dig utan tvekan mest bang for the buck iallafall Väl värt en tripp om du bor i Skåne.

Okej har hört man kan köpa 3" där stämmer det ?
Citera
2014-11-30, 17:38
Medlem
waikikiis avatar
Har aldrig förstått grejen med fyrverkerier, okej det var väl rätt coolt när man var 10 år gammal fast det är jag väl inte längre så nej jag tänker inte köpa ett skit.
Citera
2014-11-30, 17:45
Medlem
mrbooms avatar
Citat:
Det är svårt att se alltså, haha Står det 479g? Det står iallafall Brothers Pyrotechnics.

Var tvungen att kolla videon. Den har iofs gått upp till 249:- men den var ju fan fet
Jo fick också det till 479g så den ligger väl i klass med Blazer. Känns som det är lite tyngre skott i Beautiful men alltid svårt och avgöra på filmer.
Citera
2014-11-30, 18:05
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Okej har hört man kan köpa 3" där stämmer det ?

Förra året skulle man tydligen kunna göra det iallafall. Jag vet inte hur pass bra dom är dock

Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Har aldrig förstått grejen med fyrverkerier, okej det var väl rätt coolt när man var 10 år gammal fast det är jag väl inte längre så nej jag tänker inte köpa ett skit.

Coolt? Kan du inte uppskatta det fina i pjäserna istället? Man skjuter inte fyrverkerier för att vara häftig.

Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Jo fick också det till 479g så den ligger väl i klass med Blazer. Känns som det är lite tyngre skott i Beautiful men alltid svårt och avgöra på filmer.

Det är sant. Beautiful har 36 skott, så man kan väl tänka sig att kalibern är något större. Men den verkar ganska mumsig faktiskt
Senast redigerad av pyro860 2014-11-30 kl. 18:17.
Citera
2014-11-30, 18:18
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Coolt? Kan du inte uppskatta det fina i pjäserna istället? Man skjuter inte fyrverkerier för att verka häftig.
Nja lite kanske, men jag låter er tokar stå för kostnaden av det.
Citera
2014-11-30, 18:29
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Nja lite kanske, men jag låter er tokar stå för kostnaden av det.

Någon måste ju vara nykter och skjuta Man prioriterar olika saker; vissa alkohol, andra mat, någon fallskärmshoppning och vissa fyrverkerier. I slutändan är det upplevelser man betalar för och spenderar jag 1000-2000 kronor, som jag brukar lägga för en hel nyårskväll på fyrverkerier, ger det en väldigt trevlig känsla inombord. Alla prioriterar inte exakt denna utan söker liknande käslor fast med andra medel, men slutnotan brukar allt som oftast vara någotsånär densamma så...
Citera
2014-11-30, 18:33
Medlem
audaspexxs avatar
Japp, det blir i alla fall en Balder, inte ett fantastiskt pris, men helt okej!

Sen får det väl bli massa småsaker från Extreme Fireworks då jag får "specialpris" på nästan allt.

3 paket Xplosive för 100 kr/styck förra året!
Citera
2014-11-30, 18:40
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audaspexx
3 paket Xplosive för 100 kr/styck förra året!

Vad är det för något?
Citera
2014-11-30, 18:44
Medlem
yuuzhanvongs avatar
Okej kanske blir nån 3" då får höra av mig om de var bra.
Någon som haft RP Crown Jewels Diamonds eller Sapphires hur är tempot? effekterna ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in