2014-11-28, 23:22
  #11545
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Jag har nu tagit sub varje dag i lite över en vecka, när kan jag börja med t.ex oxy? Tänkte så att suben inte ligger kvar och blockerar.
Citera
2014-11-29, 08:50
  #11546
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Jag har nu tagit sub varje dag i lite över en vecka, när kan jag börja med t.ex oxy? Tänkte så att suben inte ligger kvar och blockerar.

Halveringstid på ca 20-70h (http://en.wikipedia.org/wiki/Buprenorphine). Så Du får vänta några dygn helst ialf.
Citera
2014-11-29, 10:34
  #11547
Medlem
KringExs avatar
Vad gillar ni att blanda med sub för att få ett trevligare rus?
Själv föredrar jag en för mig ny blandning som jag tycker är oerhört mysig. Lite sub blandat med iktorivil och alprazolam efter behag
Citera
2014-11-29, 14:23
  #11548
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vad gillar ni att blanda med sub för att få ett trevligare rus?
Själv föredrar jag en för mig ny blandning som jag tycker är oerhört mysig. Lite sub blandat med iktorivil och alprazolam efter behag

Tycker sub är bäst när man kör det rent. Men då har jag inte testat att blanda med mer än lite ikto. Kan tänka mig att Lyrica är rätt trevligt då det ger en fin boost.

Känns dock som att jag är konstig som tycker sub + benso är en oskön kombo då de flesta verkar älska den.
__________________
Senast redigerad av Findmuck 2014-11-29 kl. 14:25.
Citera
2014-11-29, 14:30
  #11549
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Tycker sub är bäst när man kör det rent. Men då har jag inte testat att blanda med mer än lite ikto. Kan tänka mig att Lyrica är rätt trevligt då det ger en fin boost.

Känns dock som att jag är konstig som tycker sub + benso är en oskön kombo då de flesta verkar älska den.

Varför tycker du att den är oskön?
Citera
2014-11-29, 16:03
  #11550
Medlem
15 mg Stesolid 12h efter senaste (liten) dos suboxone är väl ingen fara? Kände inte av något från sub. Har sub slutat verka när man inte känner något längre eller är dem verksamma fortfarande. Har läst som fan men får inte grepp om det
Citera
2014-11-29, 16:08
  #11551
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusp123
15 mg Stesolid 12h efter senaste (liten) dos suboxone är väl ingen fara? Kände inte av något från sub. Har sub slutat verka när man inte känner något längre eller är dem verksamma fortfarande. Har läst som fan men får inte grepp om det

Allt brors på tolerans, vikt, etc, hur ofta tar du sub o benso? Ruset har slutat verka efter x antal timmar men det verksamma ämnet finns kvar i kroppen.
Citera
2014-11-29, 16:22
  #11552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Allt brors på tolerans, vikt, etc, hur ofta tar du sub o benso? Ruset har slutat verka efter x antal timmar men det verksamma ämnet finns kvar i kroppen.

Har inte tagit Stesolid innan. Ingen benzo på 10dagar, innan det ca två veckor på xanor 1-2 mg/dag. Sub har jag tagit tre dagar nu bara. Jag tog väl ca 0,5-0,8 mg sub utspritt under gårdagen. Och det är nu ca 22h sedan sista dosen sub och jag har intagit 15mg Stesolid utspritt på två timmar. 3x5mg. Rökt cb. Känner mig inte speciellt påverkad, mest av gräset. ( noja nu) Känner väl av Stesolid också men inte för mycket.
Citera
2014-11-29, 16:23
  #11553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusp123
Har inte tagit Stesolid innan. Ingen benzo på 10dagar, innan det ca två veckor på xanor 1-2 mg/dag. Sub har jag tagit tre dagar nu bara. Jag tog väl ca 0,5-0,8 mg sub utspritt under gårdagen. Och det är nu ca 22h sedan sista dosen sub och jag har intagit 15mg Stesolid utspritt på två timmar. 3x5mg. Rökt cb. Känner mig inte speciellt påverkad, mest av gräset. ( noja nu) Känner väl av Stesolid också men inte för mycket.


22 timmar är korrekt siffra, skrev fel i första inlägget där jag skrev 12h
Citera
2014-11-29, 19:46
  #11554
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Varför tycker du att den är oskön?

Jag känner mig alldeles för bensad, blir liksom som att benson tar över och subkänslan försvinner. Sen kan jag inte nodda på samma sätt om jag t.ex. lägger mig i sängen, somnar typ direkt. Vill ju njuta av ruset och nodda, inte sova bort det.

Dock har jag endast testat kombon vid ett tillfälle, ska testa flera gånger så får vi se om det känns bättre.
Citera
2014-11-30, 02:41
  #11555
Medlem
Har dom tagit bort subutex från programmen?
När i så fall? Varför? Vad istället,metadon?
Citera
2014-11-30, 11:08
  #11556
Medlem
KKNDs avatar
Fick suboxone första gången igår, pillret stinker citrus..? Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in