Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Varför tycker du att den är oskön?
Jag känner mig alldeles för bensad, blir liksom som att benson tar över och subkänslan försvinner. Sen kan jag inte nodda på samma sätt om jag t.ex. lägger mig i sängen, somnar typ direkt. Vill ju njuta av ruset och nodda, inte sova bort det.
Dock har jag endast testat kombon vid ett tillfälle, ska testa flera gånger så får vi se om det känns bättre.