2014-11-29, 12:04
Medlem
Jag tycker och tror att det verkade som att tristan var påverkad av något redan på audition..
Citera
2014-11-29, 12:12
Medlem
macadamians avatar
Det syndes ju redan på hans audition att han var trasig, Tycker like att tv4 borde snappat upp på det med imo. (om det nu forft är tv4, har ingen tv :xd)
Citera
2014-11-29, 12:47
Medlem
Har letat och letat, hittar inte! Nån som är bättre, mer tekniskt begåvad än jag och lägga upp inlägget här, så att vi kan se? om det nu finns?
Laila i TV4 nyhetsmorgon alltså.
Citera
2014-11-29, 13:00
Avslutad
Tycker inte medierna har skrivit överdrivet mycket om detta faktiskt. Men klart som tusan det blir en och annan artikel om någon gått hyffsat långt i IDOL, programet har ju hyffsat många tittare ändå.

Men tycker inte direkt att det "tjatats" om denna nyhet, då finns det bra mycket mer onödiga ämnen som medierna tjatad sönder...

Mest uppmärksamhet får han ju snarare i trådar som denna, när allt samlas på ett ställe får man ju intrycket att medierna knappt skriver om annat just nu... Innan denna tråd hade jag däremot inte alls fått den uppfattningen.
Citera
2014-11-29, 13:08
Medlem
Hamnkakas avatar
Kände Tristan och kan bekräfta att han aldrig har varit en "hon". Vad är det för jävla skitsnack? Visa respekt. Blir förbannad. Har bevis på att vi var vänner men det är inget jag vill lägga upp här, så ni får bestämma själva om ni vill tro på mig eller inte. R.I.P. Världen behöver fler människor som Tristan.
Senast redigerad av Hamnkaka 2014-11-29 kl. 13:12.
Citera
2014-11-29, 13:18
Medlem
"sjelvefan": Han gick väl bara från audition och nåt program till? Inte så långt alltså. Tycker mer och mer att IDOL "lyft" upp detta tragiska dödsfall med Tristan-förlåt! till en vinst för Mollie, är inte det makabert så säg?
Citera
2014-11-29, 13:21
Medlem
KKNDs avatar
Vill också se klippet på när Laila Bagge snackar om tristans punderi!
Så det är 100% att han föddes hermafrodit och senare valde att "bli" man?

Citera
2014-11-29, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Kände Tristan och kan bekräfta att han aldrig har varit en "hon". Vad är det för jävla skitsnack? Visa respekt. Blir förbannad. Har bevis på att vi var vänner men det är inget jag vill lägga upp här, så ni får bestämma själva om ni vill tro på mig eller inte. R.I.P. Världen behöver fler människor som Tristan.

Då kände du inte Tristan
Citera
2014-11-29, 13:43
Medlem
Hur kan det vara så roligt att smurskasta en död människa?? En hel familj??
Ni har inte en jävla aning om Tristans liv, så sluta gissa och plåga....
Citera
2014-11-29, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka

Kan du säga hur han dog?
Citera
2014-11-29, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernbrist
Kan du säga hur han dog?

Varför är det viktigt hur han dog??
För att snacket ska gå eller?????
Citera
2014-11-29, 14:16
Medlem