Det syndes ju redan på hans audition att han var trasig, Tycker like att tv4 borde snappat upp på det med imo. (om det nu forft är tv4, har ingen tv :xd)
Har letat och letat, hittar inte! Nån som är bättre, mer tekniskt begåvad än jag och lägga upp inlägget här, så att vi kan se? om det nu finns?
Laila i TV4 nyhetsmorgon alltså.
Tycker inte medierna har skrivit överdrivet mycket om detta faktiskt. Men klart som tusan det blir en och annan artikel om någon gått hyffsat långt i IDOL, programet har ju hyffsat många tittare ändå.
Men tycker inte direkt att det "tjatats" om denna nyhet, då finns det bra mycket mer onödiga ämnen som medierna tjatad sönder...
Mest uppmärksamhet får han ju snarare i trådar som denna, när allt samlas på ett ställe får man ju intrycket att medierna knappt skriver om annat just nu... Innan denna tråd hade jag däremot inte alls fått den uppfattningen.
Kände Tristan och kan bekräfta att han aldrig har varit en "hon". Vad är det för jävla skitsnack? Visa respekt. Blir förbannad. Har bevis på att vi var vänner men det är inget jag vill lägga upp här, så ni får bestämma själva om ni vill tro på mig eller inte. R.I.P. Världen behöver fler människor som Tristan.
Senast redigerad av Hamnkaka 2014-11-29 kl. 13:12.
"sjelvefan": Han gick väl bara från audition och nåt program till? Inte så långt alltså. Tycker mer och mer att IDOL "lyft" upp detta tragiska dödsfall med Tristan-förlåt! till en vinst för Mollie, är inte det makabert så säg?
Kände Tristan och kan bekräfta att han aldrig har varit en "hon". Vad är det för jävla skitsnack? Visa respekt. Blir förbannad. Har bevis på att vi var vänner men det är inget jag vill lägga upp här, så ni får bestämma själva om ni vill tro på mig eller inte. R.I.P. Världen behöver fler människor som Tristan.