2014-12-01, 13:15
Medlem
TetrisNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Bild fick detta av en snubbe som gick i samma klass som Tristan och här var hon/han/det en brud
Att bilden är klippt i sänker ju bevismaterialets trovärdighet en del. Sen vet jag inte om man ska tro på alla människor som hävdar att de har känt Tristan eller ''Disa'' rakt av.

Det hävdades att en person hade mailat skatteverket och fått det bekräftat, men det bevisades aldrig såvitt jag vet. Jag lutar dock mot att han var ett biologiskt henbarn.
Citera
2014-12-01, 13:23
Medlem
Tisdagsgrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TetrisNinja
Att bilden är klippt i sänker ju bevismaterialets trovärdighet en del. Sen vet jag inte om man ska tro på alla människor som hävdar att de har känt Tristan eller ''Disa'' rakt av.

Det hävdades att en person hade mailat skatteverket och fått det bekräftat, men det bevisades aldrig såvitt jag vet. Jag lutar dock mot att han var ett biologiskt henbarn.

Det togs i och för sig en skärmdump (kolla här: (FB) Tristan "Idol-Tristan" Björling död), med uppmaningen att alla som tvivlar kan skriva till Skatteverket och fråga. Det är ju inte helt vattentätt, men jag vet inte om det kan bevisas bättre än så.
Senast redigerad av Tisdagsgrisen 2014-12-01 kl. 14:06.
Citera
2014-12-01, 13:25
Medlem
TetrisNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tisdagsgrisen
Det togs i och för sig en skärmdump (kolla här: (FB) Tristan "Idol-Tristan" Björling död), och alla som tvivlar kan skriva till Skatteverket och fråga. Det är ju inte helt vattentätt, men jag vet inte om det kan bevisas bättre än så.
Bra, då är jag helt övertygad!
Citera
2014-12-01, 15:38
Bannlyst
Otroligt dåligt att sparka på någon som redan ligger ner. Tristan var man. Om han inte föddes som man så var han i alla fall det mot slutet. För mig kommer han alltid vara man
Citera
2014-12-01, 15:51
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prickig
Otroligt dåligt att sparka på någon som redan ligger ner. Tristan var man. Om han inte föddes som man så var han i alla fall det mot slutet. För mig kommer han alltid vara man

Hon var ett fruntimmer, punkt slut finito.
Citera
2014-12-01, 16:10
Medlem
Wertyms avatar
Starka bevis på att Tristan var en tjej i yngre år. Kändes inte som en tjej alls i Idol, bara en sjukt nervös och vek snubbe. Sången var väl inte något speciellt heller.

Hoppas att vi får en dödsorsak snart.
Citera
2014-12-01, 17:23
Medlem
Tristan föddes som kille, vad fan är erat problem. Kände honom som liten. Behöver ni bild?
Spelar väl ingen jävla roll hur han dog? Han är DÖD.
Citera
2014-12-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Kom igen nu flashback.. Någon som bara kan berätta hur han dog?

De få som har gjort seriösa inlägg i denna tråd antyder att han hängde sig. Kan mycket troligt ha varit i samband med användande av någon form av narkotika, inte minst med tanke på att en person i Tristans närhet skrev på facebook att han "väljer att se det som en tragiskt olycka". Kanske var det just en olycka med hans labila humör i samband med narkotika i åtanke.
Tråkigt i vilket fall.

Hoppas det klargjorde somewhat för dig.
Citera
2014-12-01, 18:08
Medlem
Tristans flickvän har nu bekräftat att han dog av en olycka. Det tycker jag räcker, så nu kan alla sluta komma med teorier.
Citera
2014-12-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heye
Tristans flickvän har nu bekräftat att han dog av en olycka. Det tycker jag räcker, så nu kan alla sluta komma med teorier.

Hahahahahaha jo o den pundarbruden kan man tro på? Man brukar inte dö av en olycka i hemmet, där hans kropp hittades om man nu inte står o tuggar på elkablarna eller nåt. Finns bara 2 orsaker, självmord eller överdos eller en kombination av dom, snetändning, psykbryt o ta livet av sig.
Citera
2014-12-01, 18:31
Medlem
Fast om det var en olycka kanske den där saken om att han grenslade ett stolsben är sant o sen hade vi strypsexet, han kanske hade en snara runt halsen samtidigt o dessutom rökte han på samtidigt som det, what a way to go
Citera
2014-12-01, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heye

Bara för att din intelligens inte kräver mer utmaning än en "bekräftelse" från hans flickvän betyder inte att vi ligger på samma nivå. Väljer människan att bli offentlig så är det inte mer än rätt att offentliggöra dödsorsaken, om inte annat så för "alla" fansens skull. Vi vill ju inte ha fler "olyckor" där folk pumpar sig fulla med droger och råkar dö ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in