2014-11-29, 10:00
Medlem
Hans flickvän skrev på Instagram att det inte var Spice åtminstone, och hon känns ju som en rätt trovärdig källa..
Citera
2014-11-29, 10:06
Medlem
Lillbubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 36360
Hans flickvän skrev på Instagram att det inte var Spice åtminstone, och hon känns ju som en rätt trovärdig källa..

Källa på källan är du snäll?

Såg hans audition på tuben, hur kunde någon missa att han var påverkad? Det var jävligt obvious att han crackade hårt från början till slut i sin medverkan i idol.
Citera
2014-11-29, 10:17
Medlem
klettermauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillbubben

Såg hans audition på tuben, hur kunde någon missa att han var påverkad? Det var jävligt obvious att han crackade hårt från början till slut i sin medverkan i idol.
Vad är det som gör det så uppenbart? Många människor beter sig underligt och kan ge intrycket av att vara påverkade under obekväma situationer. T.ex hans första audition vilket f.ö är det enda jag sett med honom. Verkar onekligen labil. Men behöver inte vara pga droger som han ter sig märkligt.
Citera
2014-11-29, 10:21
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prickig
Hej. Jag kände inte tristan men tycker ändå att det som hänt är tråkigt. Jag bryr mig inte om jag verkar mesig. Han ser ut som en trevlig person och jag gillar hur han sjunger. Jag hade aldrig hört om honom innan det här så det var väl tur i oturen att jag fick veta om honom.

http://m.youtube.com/?#/watch?v=rXOz-trj_QE

Tycker hon verkade vara rätt efterbliven.
Citera
2014-11-29, 10:23
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyssmigimorgon
Ja helt otroligt den här killen som tagit droger och dött får mer uppmärksamhet än Klas Ingesson som gick bort nyligen i cancer. Man undrar egentligen vart våran värld är på väg vart tog mänskligheten vägen?

Vadå finns det någon poängskala på hur mycket uppmärksamhet någon ska få när man dör beroende på vad man dör av?

Cancer 20 sidor på FB
Droger 60 sidor.
Citera
2014-11-29, 10:50
Medlem
Läste i morse en artikel i aftonblaskan, de skrev om Mollie (IDOL) som enligt henne: "var hans bästa vän", hur vet hon det???
Känns lite som att hon nu försöker sig på att vinna IDOLtävlingen med detta och hon säger ju det själv också i artikeln...usch och fy!
Citera
2014-11-29, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillbubben

Gå in på Tristans Instagram. Bilden före den senaste han lade upp har hon kommenterat det. Kommentaren finns bland de nedersta på bilden.
Citera
2014-11-29, 10:55
Medlem
Giggsys avatar
Laila Bagge i Nyhetsmorgon snart, ska prata om Tristans punderi.
Citera
2014-11-29, 11:18
Medlem
AussieRedMans avatar
Kan det vara så tragiskt att han lyckats befrukta sig själv, och skämdes över det? Därav depression med självmord eller överdos. R.I.P
Citera
2014-11-29, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Läste i morse en artikel i aftonblaskan, de skrev om Mollie (IDOL) som enligt henne: "var hans bästa vän", hur vet hon det???
Känns lite som att hon nu försöker sig på att vinna IDOLtävlingen med detta och hon säger ju det själv också i artikeln...usch och fy!

Nu sa hon väl ändå att han var hennes bästa vän? lite skillnad där
Citera
2014-11-29, 11:40
Medlem
Vila i frid Tristan.

Tycker det är synd att kanske Mollie utnyttjar detta en smula "Nu vill jag vinna för Tristan" och fiskar in sympatiröster.
Citera
2014-11-29, 12:03
Medlem
Teddybears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Laila Bagge i Nyhetsmorgon snart, ska prata om Tristans punderi.

Vad sa hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in