2014-11-28, 15:30
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Krävs ju rätt person med pondus för att bära upp den där. Inte lika tacksam som en SI crewneck som passar mer eller mindre alla tex.

Fö. är ju bombarjacka som alla redan förstått rejält hett på läktaren. Men då jag är lite sen på bollen pga. att jag varit lite motstridig nöjer jag mig nog med en tröja/ cardigan med zip i bombarstuk. Någon som har tips?

http://www.youtube.com/watch?v=qoV6xfgCkcM
Just det, någon som vet en tröja med ringar på ärmarna likt den Eric har i videon? Helst en eller två ringar på samma arm.
Haha ja precis. Äger själv en randig fila-tröja som jag känner mig som en tönt i haha. Min SI jag skrev om som bytte färg tvättade jag om utan sköljmedel, då fick den tillbaka den gamla färgen, rätt sjukt.

Bombarjacka är verkligen inte snyggt. Passar kanske i extrema fall på någon het thrashig brud.
Citera
2014-11-28, 15:56
Medlem
Har fått hem en Penfieldjacka men funderar på om den eventuellt kan vara fejk. Det är en modell Kasson men den har inga innerfickor och heller ingen patch på armen. Dock verkar det vara en äldre modell. Finns det något sätt att kolla äktheten? Har nämligen aldrig ens hört talas om fejkade Penfields.
Citera
2014-11-29, 11:44
Medlem
ekmannens avatar
Någon som vet vart man hittar snygga cargo byxor? Helt lite slimmade.
Citera
2014-11-29, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen

Carhartt, si, rl och selected homme gör enligt mig sjysta cargos. Äger dock inget av dom.
Citera
2014-11-29, 14:53
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
http://www.youtube.com/watch?v=qoV6xfgCkcM
Just det, någon som vet en tröja med ringar på ärmarna likt den Eric har i videon? Helst en eller två ringar på samma arm.

Sen jag såg videon första gången (och har kollat på den många gånger sedan dess) har jag undrat vad det kan vara för tröja han har! Man skymtar vid nått tillfälle ett märke på bröstet men inte tydligt nog. Snygg i alla fall. Sen är iofs Eric Berglund duktig på att se bra ut i det mesta, till exempel bär han upp en Kappa träningsjacka (på bilder kring senaste skivsläppet) med stil.
Citera
2014-11-29, 14:59
Medlem
Ska får skatteåterbäring och ska skaffa en vinterjacka. Ännu helt osäker om det ska vara SI, CP eller Aquascutum. Rekommendationer?
Citera
2014-11-29, 15:01
Medlem
Sergio Tacchini har tröjor med ringar
Citera
2014-11-29, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen
Carharrt! Har ett par som är slim fit och är väldigt nöjd.
Citera
2014-11-30, 00:49
Medlem
Adifreaks avatar
en hel del fina saker till billigt pris på Terrace nu. bla ett par Hamburg föt 675kr (!!!) dock inte i min egen storlek
http://www.terrace.se/sv/articles/72/span-stylecolorde3333-kampanj-span#&&page=1
Citera
2014-11-30, 16:50
Medlem
Adifreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Ska får skatteåterbäring och ska skaffa en vinterjacka. Ännu helt osäker om det ska vara SI, CP eller Aquascutum. Rekommendationer?

När det kommer till just vinterjackor skulle jag nog ta en SI
Citera
2014-11-30, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi

Jag har en SI ICE-J och är riktigt nöjd, rekommenderar. CP verkar ha gått ned sig i kvalité de senaste åren, jag ser det faktiskt som ett "B"-märke.

Beställde ett par Diemme Roccia Vet Black på rean hos Caliroots, hoppas att jag blir lika nöjd med dessa som mina Marostica Low. Någon som har ett par Roccia? Intresserad av era intryck över skon. :-)
Citera
2014-12-01, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wulbari
Jag har en SI ICE-J och är riktigt nöjd, rekommenderar. CP verkar ha gått ned sig i kvalité de senaste åren, jag ser det faktiskt som ett "B"-märke.

Beställde ett par Diemme Roccia Vet Black på rean hos Caliroots, hoppas att jag blir lika nöjd med dessa som mina Marostica Low. Någon som har ett par Roccia? Intresserad av era intryck över skon. :-)
Jag är intresserad av dina intryck av ICE-jackan dock, mer än att du är nöjd. Vilken färg har du? Hur pass snabbt ändrar den färg och hur pass kallt behöver det vara för att den ska ändra färg helt? Jag har bara testat förra årets ICE i SI flagship butik i London, men där förvarar dem jackan i en frys så man får ändå inte den riktiga uppfattningen om hur den är i verkligheten så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in