2014-11-28, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citybird
Kan du bekräfta om det är någon vi nämnt i tråden? Känns annars surt att sitta och spekulera om diverse namn och smutsa ner dom om det är så att det inte stämmer.

De är gubben å barnbarnet.

Sen lär ja väl be om ursäkt till de andra jävla våpet som tycker att de är efterblivet att veta mer än honom.
Jag hade bara skummat igenom tråden å såg att nån nämnde discokjelle, va mer tänkt som nån typ av klargörande att de inte va han.
Senast redigerad av bjompa 2014-11-28 kl. 22:07.
Citera
2014-11-28, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunda
Ja det är han som har djuren i hagen full med skrot, han har flera gånger hotat och motat iväg djueskyddsinspektörer och andra myndighetspersoner.. Mycket speciell gubbe det där.

Jag förstod nästan det. Jo jag har hört liknande saker från andra.
Citera
2014-11-28, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
De är gubben å barnbarnet..?

Hennes man?
Citera
2014-11-28, 22:29
Bannlyst
Citat:
Kan du bekräfta om det är någon vi nämnt i tråden? Känns annars surt att sitta och spekulera om diverse namn och smutsa ner dom om det är så att det inte stämmer.

Discokjelle är knappast inblandad i något sånt här...
Citera
2014-11-28, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firmabilen
Discokjelle är knappast inblandad i något sånt här...

Det har jag förstått. Men övriga två? Barnbarnet och karln?
Citera
2014-11-28, 22:59
Medlem
Citat:
Det har jag förstått. Men övriga två? Barnbarnet och karln?

låter troligt, som jag har tolkat det stämmer åldern och ingen av dem är några lammungar. Dock behöver ju inte båda vara skyldiga
Citera
2014-11-28, 23:06
Medlem
Är det alltså F*lke H*lmberg & J*h*nn*s vi talar om?
Citera
2014-11-28, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IzbiteN
Är det alltså F*lke H*lmberg & J*h*nn*s vi talar om?

Holm**** har väl ingenting med detta att göra som jag förstår det.
Citera
2014-11-28, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grytet
låter troligt, som jag har tolkat det stämmer åldern och ingen av dem är några lammungar. Dock behöver ju inte båda vara skyldiga

Nej men troligen är båda inblandade på något vis. J*h*nn*s var i behov av pengar och F*lk* utnyttjade det. Min teori iallafall.
Citera
2014-11-28, 23:21
Medlem
citybird var inte du från trakten. det måste ju snackas på byn. Vad tror folket?
Citera
2014-11-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grytet
citybird var inte du från trakten. det måste ju snackas på byn. Vad tror folket?

Bor inte där längre. Har dock fått lite information ändå. En man tycks ha sett en kvinna i morgonrock när han åkte förbi inatt efter något julbord/kräftskiva eller vad dom sa. Hon var då i sällskap av en annan man.

Jag vet att J*h*nn*s sitter anhållen. Jag vet också flera som har sagt att gubben alltid varit fruktansvärt skum. Och alla säger densamma att det förvånar ingen om de blivit tjafs o han haft ihjäl na med eller utan vilje.
Citera
2014-11-28, 23:28
Medlem
Det är ju för i övrigt inte en stor stad och jag har mitt familjehem i närheten och känner folk som arbetar i närheten och får en hel del information så återkommer såfort jag har något nytt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in