Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-14, 15:33
  #229
Medlem
JS fortfarande på Säter

Den slutna psykiatriska vården på Säter för JS - senaste om den är att det i oktober 2016 beslutades att den ska fortsätta.

Efter det - för ca tre veckor sedan - beslut om permission.
Permissioner har JS haft ett tag.
Citera
2017-12-06, 21:35
  #230
Medlem
Någon som vet om den här tomten fortfarande sitter eller om han blivit utsläppt?
Citera
2017-12-07, 20:57
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tureturetap
Någon som vet om den här tomten fortfarande sitter eller om han blivit utsläppt?
Inget jag vet helt 100 men tror nog jag skulle hört om han kommit ut iaf vilket jag inte gjort. Han blir nog kvar ett tag
Citera
2017-12-07, 22:13
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlaskBång
Inget jag vet helt 100 men tror nog jag skulle hört om han kommit ut iaf vilket jag inte gjort. Han blir nog kvar ett tag
Ok tack för svaret, om du hör något får du gärna skriva i den här tråden.
Citera
2018-02-19, 11:54
  #233
Medlem
Jag halkade in i denna tråd när jag letade efter en annan händelse o undrar nu om det möjligt att få hjälp av er med ett målnummer i detta fall? Är det ens möjligt när han blev dömd till vård? Någon som vet..

(Jag har inte läst hela tråden och vet således inte om jag missat någon länk eller dyl till ex fup,n eller domen)
Citera
2020-03-28, 22:17
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nexaty
JS fortfarande på Säter

Den slutna psykiatriska vården på Säter för JS - senaste om den är att det i oktober 2016 beslutades att den ska fortsätta.

Efter det - för ca tre veckor sedan - beslut om permission.
Permissioner har JS haft ett tag.

Vet du något om han är kvar där idag eller om han är ute i samhället?
Citera
2020-04-29, 08:43
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Påminner om den här försvunna damen som också gick för att röka.
På nätterna ska man nog hålla sej inne och röka. Om man måste röka.

(FB) Timrå: 55-årig kvinna 2013-09-28

Kanske den som anmält henne försvunnen vet mer? Man går som sagt inte upp i rök av att röka.

Jo om man säng röker kan man göra det tex
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback