2014-11-28, 18:05
Medlem
En person jag känner säger sig troligtvis sett kvinnan gå med en karl i natten. (Han har blivit förhörd av polis)

Kan nog bidra med en del till detta såsmåningom är från området och har många som hela sitter sätter sig på ny information.
Citera
2014-11-28, 18:11
Medlem
Jag börjar ju undra lite smått så där... var hon en sån som tog emot karlar mot betalning eller?Nån som vet lite mer än mig?
Citera
2014-11-28, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag börjar ju undra lite smått så där... var hon en sån som tog emot karlar mot betalning eller?Nån som vet lite mer än mig?

Tvivlar. Tror detta har med släkt och familj att göra. Inte något utomstående.

Har hört från olika håll att gubben hennes inte är rolig. Jagade bort en kille som hade prao (gick 9AN på en av högstadieskolorna i staden) och skrämde upp honom så in i nordens.
Ingen trevlig karl att ha och göra med alls.
Citera
2014-11-28, 18:45
Medlem
Vet vilka som sitter anhållna å ja tänker bara säga att de är inte discok*elle.
Citera
2014-11-28, 18:49
Medlem
Till citybird: Då är det alltså "familjen" man ska rikta in sig på, precis som jag misstänkte.
Citera
2014-11-28, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy

Hur i hela friden kommer man på något sådant?!
Citera
2014-11-28, 19:08
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
Att DiscoKjelle inte satt anhållen vet vi redan, eftersom han inte är i 60års-åldern.

Att sitta och vara så jävla hemlig är bara efterblivet, sjung ut vilka det är eller knip igen!
Citera
2014-11-28, 20:16
Medlem
Enligt Lexbase bor inte Pedofilen och brottslingen F*lke H*lmberg så långt från denna plats. Han är i 60-årsåldern dessutom!
Citera
2014-11-28, 20:22
Medlem
Är det de som har djuren?

Passerade förbi imorse var säkert 7-8 målade bilar. Första tanken som slog mig, jaha nu är det nån ihjälslagen..
Citera
2014-11-28, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quickhook
Är det de som har djuren?

Passerade förbi imorse var säkert 7-8 målade bilar. Första tanken som slog mig, jaha nu är det nån ihjälslagen..

Ja det är han som har djuren i hagen full med skrot, han har flera gånger hotat och motat iväg djueskyddsinspektörer och andra myndighetspersoner.. Mycket speciell gubbe det där.
Citera
2014-11-28, 21:12
Medlem
Jag tror verkligen det är familjerelaterat. Eftersom J*h*nn*s (barnbarn) tidigare stulit en hel del pengar, varit våldsam och så vidare. Missbrukat en hel del. Säkert lätt att övertala honom att medhjälpa vid mord om så skulle vara. Nu spekulerar jag bara. Men inte helt omöjligt att någon pröjsat lite cash för att få honom att hjälpa till.
Citera
2014-11-28, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa

Kan du bekräfta om det är någon vi nämnt i tråden? Känns annars surt att sitta och spekulera om diverse namn och smutsa ner dom om det är så att det inte stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in