Citat:
Ursprungligen postat av
Freddythehunter
Du har inte fattat poängen i mitt inlägg eller bryr dej inte om salongsföreståndarinnans väl och ve.
Det finns ju svart på vitt på, att myndighetsspioner som vid massagen erbjudits sexuella tjänster nitar salongsansvarig för koppleri. Blir däremot myndighetspersonen så upphetsad att han/hon börjar tjata om extra för en viss summa så är ju myndighetspersonen rökt pga försök till sexköp. Är det så svårt att fatta? Se´n spelar det ingen som helst roll hur mycket massösen teasar för att kåta upp kunden. Det är ju inte förbjudet. Det är inte heller förbjudet för massösen att erbjuda sexuella tjänster, men som sagt - koppleri är straffbelagt.
Jag fattade men jag tror inte du fattade riktigt.
Var har du hittat svart på vitt på det du påstår. Källa?
Några spioner förekommer inte, däremot kan det givetvis finnas poliser som gillar massage och tar sig en ibland. Blir de erbjudna extratjänster är det förstås upp till var och en att agera efter egen vilja.
Det är mycket vanligare att salongsägare åker dit för skatteförseelser än koppleri. Koppleri är mycket svårt att bevisa, precis som sexköp. Det säger sig självt (men jag skriver det ändå) att koppleri förutsätter sexköp/försäljning.
Däremot är det betydligt vanligare att fastighetsägare, som också riskerar åtal för koppleri, säger upp hyresavtal om de misstänker att det förekommer sexuell försäljning i en salong.
Hur du nu får ditt eventuella resonemang till att det skulle vara ok att fråga efter extra under massagen fattar jag däremot inte. Det är aldrig ok.
Har du varit på thaimassage över huvud taget?