2014-11-28, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapple-
Är inte Visby känt som en spice håla? Alltså väldigt många som har dött av OD där?
Jo, det har varit väldigt mycket tråkigheter om spice i Visby.
Citera
2014-11-28, 07:43
Medlem
ExceptionallyGoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OgiltigtPassword
Jo, det har varit väldigt mycket tråkigheter om spice i Visby.

Spice är en dödens drog, det borde bli hårdare vid tullen och passkontrollen på Gotlandsfärjan.
Citera
2014-11-28, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
https://www.skatteverket.se/privat/folkbokforing/omfolkbokforing/personnumretsuppbyggnad.4.18e1b10334ebe8bc80001502 .html

Vad hade han för personnummer, så kan vi sluta diskutera sen.

Lägger inte upp något personnummer här, men Tristans näst sista siffra var jämn..
Citera
2014-11-28, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExceptionallyGood
Spice är en dödens drog, det borde bli hårdare vid tullen och passkontrollen på Gotlandsfärjan.

Det finns ingen pass eller tullkontroll till Gotland eftersom Gotland är en del av Sverige
Citera
2014-11-28, 09:35
Avstängd
Ironiskt att han sjöng denna innan sin död. http://minfil.org/55b2h7b1bf/10297915_10202285175671813_780928141_n.mp4
Citera
2014-11-28, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExceptionallyGood
Du har just lärt dig att Gotland är en del av Sverige hoppas jag.
fö så är Spice inte olagligt och droger kan man dö av om man inte förstår hur man ska förhålla sig till dom, i alkoholfallet så blir man alkoholist.

Att vara med idioter är den farligaste drogen, man måste välja rätt umgänge det är den enda lösningen!
Citera
2014-11-28, 10:20
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumsen
Lägger inte upp något personnummer här, men Tristans näst sista siffra var jämn..

Om det stämmer så säger tristans personnummer att tristan föddes som tjej?
Citera
2014-11-28, 10:31
Medlem
Citat:
Man kan inte riktigt gå efter personnummer nu förtiden heller. När det handlar om transexuella personer, så får de möjligheten att byta sitt personnummer beroende på hur långt i utredningen man är.
Citera
2014-11-28, 10:36
Medlem
Jag gick in på hans blogg och la märke till detta : Och sist men inte minst så ska jag upp till SKELLETEÅ den 19e November!
Why? jo, för att jag har fått äran att sjunga på det första Snow-Pride någonsin!
Det kommer bli dödligt roligt

Dödligt roligt! Detta skrev han en vecka innan han dog! Trots är det ganska orealistiskt att han skulle skriva det på bloggen då! Men man vet aldrig!
Citera
2014-11-28, 10:45
Medlem
hudmothuds avatar
Citat:

Behöver inte va så. Uppgifter i tråden säger ju att han föddes med dubbla uppsättningar könsdelar och alltså var varken kille eller tjej, eller möjligen bådadera.

Men det finns ju bara udda och jämna siffror, bara två alternativ där, och tydligen brukar läkarna då välja tjej för att sedan låta barnet själv välja när det blir större.
Citera
2014-11-28, 10:56
Medlem
fdbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ja, du menar att han tog droger för att dölja andra droger som han tog för att han ville ha kul?

Verkar ju vara jättekul att vara superdöd. Supercoolt.

Är man inne i missbruk av droger så är man, sen om man tar en, två, tre, fyra, pumpar sig full med tabletter som är uppåt och sen neråt och sen åt sidan... så är det inte för att ha kul. Utan nånstans har killen haft ett behov av att döva nåt, visa upp att han är nåt eller bara för att han hade låg självkänsla.

Behöver man droger för att kunna leva så har man problem.

Problemet med Alexander bard och hans gelikar är att man tror att det bara är en enskild individs ensak. men så är det ju inte. Vi alla andra får betala skatt för alla de som missbrukar, våldför sig, begår brott, dör, osv osv osv. Det är inte en enskild människas ensak, det påverkar hela vårt samhälle.

Och Tristans trista död är ytterligare ett bevis på detta.
Nej, Jag menar inte att han tog andra droger för att dölja att han tog andra droger (precis som dom inte sett 2 droger på testen istället för en, ärthjärna). Jag menar att han rökte spice på grund av att cannabis skulle ha synts på testen, och spice har betydligt fler dödsfall (om även i kombo med andra droger) än cannabis. Jag säger alltså, hade vi inte haft en sån nazi attityd mot droger hade många av dom här liven kunnat räddas..

Jag behöver inte droger för att leva, och tar inte tunga droger som tjack, cola eller syra i samma utsträckning som jag gjorde som grabb. Jag har dock inget emot en lina på nyår eller en tripp nån gång då jag ska ut och dansa, dock är det mer som en guldkant på min tillvaro än något dagligt..

Om du var orolig för kostnaden av ett missbruk i Sverige skulle jag fokusera på den röda tråden i alla våldtäkter, misshandlar, vandalismer, våld mot tjänsteman och grundkomponenten i varje bland-missbrukares arsenal: Alkoholen.
Citera
2014-11-28, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
Jävligt sorgligt, tittade ibland på idol och hoppades på att han skulle vinna. Han verkade vara en skön snubbe.

Du skämtar va? Han gick bara vidare från första audition för att juryn tyckte han såg "artistig" ut. Ingen stor-talang direkt, bara publikdragare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in