2014-11-28, 00:35
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Hur kan den här tråden komma att bli större än Robin williams tråden?
Trist när unga går bort men förstår inte denna uppståndelse.

Den innehåller väl de rätta ingredienserna. Men jag visste inte vem denna unga Man/Kvinna var, å andra sidan så tittar jag inte på IDOL. Tragiskt och döden är alltid lite spännande.

Elton John - Candle in the wind

.
Citera
2014-11-28, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExceptionallyGood
Vad var din relation till Tristan? Eller existerar du endast för att bevisa hans transsexuella könsidentitet?

Min relation till Tristan har du inget med att göra. Ja precis, jag existerar endast för att bevisa hans transexuella könsidentitet.
Citera
2014-11-28, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukfitaan
Tristan Björling kommer för alltid vara en del av den svenska folksjälen

Ave svenska krigare, hoppas fler sluter upp bakom honom och röstar SD nästa val
Tristan tyckte inte om SD
Citera
2014-11-28, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExceptionallyGood
Såg om den nu och du har verkligen rätt, men säg mig hur kan jag be om ursäkt till någon som är död, tror inte på medium och sånt. Vem är det som är dum nu då?

Heder åt den som nu är död? Att få ett riktigt eftermäle av dej?? eller är det ett koncept för komplicerat för en amöba som dig?
Citera
2014-11-28, 00:44
Medlem
ExceptionallyGoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe21
Min relation till Tristan har du inget med att göra. Ja precis, jag existerar endast för att bevisa hans transexuella könsidentitet.

Jag har rätt att som flashbackanvändare få veta var du får dina uppgifter ifrån och ifall det är som du säger att du existerar för detta ändamål så har du mitt fulla förtroende.
Citera
2014-11-28, 01:07
Medlem
Kalliss avatar
Det lutar alltså mot att Spice enbart Gotland, på mindre än en månad, skördat minst två unga människoliv, båda runt 20 år. Uppenbarligen är narkotika en väldigt vanlig drog bland många, många unga på lilla Gotland.

Budskapet om hur farligt just Spice är, det budskapet tycks denna grupp av inbitna brukare av narkotika, vara oförmögna att ta till sig, då de är så insnöade i sitt missbruk.

Trots att många av Spice brukarna känner varann, känner någon vars livslåga sakta höll på att släckas av Spice. Men som räddades av att någon hann larma ambulans, som initialt och med oviss utgång intensivvårdades, med lyckat resultat eftersom de överlevde, hur mycket stryk kroppen och psyket fått får väl tiden utvisa.

De två killarna som dog, rökte tydligen på i sin ensamhet, räddades inte av att någon som hann larma ambulans. Gotland har väl ännu inte sett slutet på denna Spice epidemi, eftersom den fortsätter, trotts all info och exempel på konsekvenser.
Citera
2014-11-28, 01:44
Medlem
Trattinators avatar
Jajemän det skriker spice!
Citera
2014-11-28, 01:59
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukfitaan
Tristan Björling kommer för alltid vara en del av den svenska folksjälen

Ave svenska krigare, hoppas fler sluter upp bakom honom och röstar SD nästa val

Eh han hatade sd?
Citera
2014-11-28, 02:14
Medlem
Vad det har blåssat upp om att han brukade rökmix. Blir intressant om föräldrarna kommer komma med rättelse.
Citera
2014-11-28, 02:22
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiheroes
Vad det har blåssat upp om att han brukade rökmix. Blir intressant om föräldrarna kommer komma med rättelse.

Vad jag personligen hört från ön inkluderar både användande och försäljning av dylikt. Umgängeskretsen är tydligen från visbys skumrask i största allmänhet.
Citera
2014-11-28, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Det lutar alltså mot att Spice enbart Gotland, på mindre än en månad, skördat minst två unga människoliv, båda runt 20 år. Uppenbarligen är narkotika en väldigt vanlig drog bland många, många unga på lilla Gotland.

Budskapet om hur farligt just Spice är, det budskapet tycks denna grupp av inbitna brukare av narkotika, vara oförmögna att ta till sig, då de är så insnöade i sitt missbruk.

Trots att många av Spice brukarna känner varann, känner någon vars livslåga sakta höll på att släckas av Spice. Men som räddades av att någon hann larma ambulans, som initialt och med oviss utgång intensivvårdades, med lyckat resultat eftersom de överlevde, hur mycket stryk kroppen och psyket fått får väl tiden utvisa.

De två killarna som dog, rökte tydligen på i sin ensamhet, räddades inte av att någon som hann larma ambulans. Gotland har väl ännu inte sett slutet på denna Spice epidemi, eftersom den fortsätter, trotts all info och exempel på konsekvenser.
Hur tänker du när du bestämmer dig för att sätta ut en punkt eller ett komma?? Det går inte att läsa det du skriver.
Citera
2014-11-28, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernbrist
Hur tänker du när du bestämmer dig för att sätta ut en punkt eller ett komma?? Det går inte att läsa det du skriver.
Jodu. Det. Går. Visst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in