2014-11-16, 10:41
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeshake
Nordictropin 22 kr/E låter det som äkta vara? Frågar dig för du verkar ha koll på just tillväxt.

Ända chansen att få "äkta" hgh är genom apoteks hgh. Det du syftar på är inte apotek HGH.
Men gå inte nu och köp allt piss förfalskat simpexx / omnitrope ifrån titan, då kan du hellre köpa peptider ghrp/gnrh.

Äkta hgh är något som ytterst få personer har en kran på och inget du hittar öppet på bm/hb
Citera
2014-11-16, 11:50
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeshake
Nordictropin 22 kr/E låter det som äkta vara? Frågar dig för du verkar ha koll på just tillväxt.

Man får inte äkta tillväxthormon, apoteksvara för under 50kr iu. Det ligger mellan 50-100kr iu i min krets. Spara dina pengar och köp något fint till morsan din i julklapp istället. Denna explosion av oäkta tillväxthormon är riktigt otäck. Folk vet inte vad det är dom sprutar in i kroppen, sedan startas det trådar i tid och otid där dom gråter över infektioner här och där. Frågan är varför dagens konsumenter inte har högre krav. Bojkotta dom här jävla säljarna, låt dom ruttna och förlora sina pengar. Dessa samvetslösa avskum, paria som lurar på folk vad som helst.

/ Leif
Citera
2014-11-16, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Man får inte äkta tillväxthormon, apoteksvara för under 50kr iu. Det ligger mellan 50-100kr iu i min krets. Spara dina pengar och köp något fint till morsan din i julklapp istället. Denna explosion av oäkta tillväxthormon är riktigt otäck. Folk vet inte vad det är dom sprutar in i kroppen, sedan startas det trådar i tid och otid där dom gråter över infektioner här och där. Frågan är varför dagens konsumenter inte har högre krav. Bojkotta dom här jävla säljarna, låt dom ruttna och förlora sina pengar. Dessa samvetslösa avskum, paria som lurar på folk vad som helst.

/ Leif

I min krets ligger äkta på 33.33kr per IE och då kan du följa med och se själv när den hämtas

Men så finns det en del trähattar som tycker det priset är dyrt och jämför med skräp som dom hittat från nån källare i Kina. Dom tror dom ska få äkta apoteksväxt för typ 15kr IE haha

Det är otaligt många ggr jag blitt tillfrågad på gymmet att lösa äkta apoteksväxt och när man säger att det finns så backar dom för just 33 pris. Man blir så trött på sånt löst pack att man kan spy över mindre! Jävla luffare...

Annars har leffe rätt, man kan få betala mycket mer än så. Allt beror ju på vilket led man är i för tillfället. I mitt fall har jag bara en som läger på innan mig, och kan själv se det hämtas ut!
Senast redigerad av INSIDER19399 2014-11-16 kl. 15:59.
Citera
2014-11-16, 16:39
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
I min krets ligger äkta på 33.33kr per IE och då kan du följa med och se själv när den hämtas

Men så finns det en del trähattar som tycker det priset är dyrt och jämför med skräp som dom hittat från nån källare i Kina. Dom tror dom ska få äkta apoteksväxt för typ 15kr IE haha

Det är otaligt många ggr jag blitt tillfrågad på gymmet att lösa äkta apoteksväxt och när man säger att det finns så backar dom för just 33 pris. Man blir så trött på sånt löst pack att man kan spy över mindre! Jävla luffare...

Annars har leffe rätt, man kan få betala mycket mer än så. Allt beror ju på vilket led man är i för tillfället. I mitt fall har jag bara en som läger på innan mig, och kan själv se det hämtas ut!

Hallå din gamle räv. Du har varit saknad. Ditt pris har sina förklaringar. Ni är högst troligen bra vänner? Rätta mig om jag har fel. Priset jag syftar på är ut till de som inte är nära vänner. Klart som korvspad att folk vill tjäna sig en hacka på något som är väldigt svårt att få tag i. Det är heller inte det enklaste att få ut på recept. Oavsett vad så betalar folk för dom är jävligt tacksamma och glada över att få köra riktig HGH. För det är ytterst få som får möjligheten till att köra svensk apoteksvara.

Jag avfärdar allt annat. De har i alla tider sålts fake från Danmark och nu för tiden har det eskalerat. Det är bara att se på nätsidorna. HGH för 25kr iu

Förresten häng med mig istället när jag plockar ut mitt

/ Leif
Citera
2014-11-16, 18:26
Medlem
Priset på riktigt hgh är egentligen det minsta problemet, det större problemet är att verkligen få riktigt hgh och inte någon av alla oändliga antal kopior på apoteks växt som finns på marknaden. (som även ser riktigt äkta ut för blotta ögat).
Som leffa nämnde så kostar riktigt hgh sina pengar, kanske inte 50-100kr/iu men är man helfärsk utan några direkta kontakter eller nån som fått jackpott hos farbror doktor så ska man i regel räkna med ca 50kr/iu och uppåt.
Dom sk riktiga apoteks växten som krängs för 25-30kr/iu runt om på nätet är i dom flesta fallen kopior, funkar gör det säkert men riktigt apoteks växt är det då inte!

Ni som verkligen letar riktigt apoteks växt gissar jag på kommer ha större lycka på gymmet om ni hittar rätt gubbe där än att testa sig fram bland alla nätsäljare.
Hur man hittar det, hur man skiljer riktigt åt från kopior etc går inte att svara på direkt - bäst är nästan att kräva ett autentiskt kassakvitto på inköpet eller få se köpet med egna ögon.
Citera
2014-11-16, 22:50
Medlem
Citat:
Hallå din gamle räv. Du har varit saknad. Ditt pris har sina förklaringar. Ni är högst troligen bra vänner? Rätta mig om jag har fel. Priset jag syftar på är ut till de som inte är nära vänner. Klart som korvspad att folk vill tjäna sig en hacka på något som är väldigt svårt att få tag i. Det är heller inte det enklaste att få ut på recept. Oavsett vad så betalar folk för dom är jävligt tacksamma och glada över att få köra riktig HGH. För det är ytterst få som får möjligheten till att köra svensk apoteksvara.

Jag avfärdar allt annat. De har i alla tider sålts fake från Danmark och nu för tiden har det eskalerat. Det är bara att se på nätsidorna. HGH för 25kr iu

Förresten häng med mig istället när jag plockar ut mitt

/ Leif

Haha, jasså du har med tillgång?

Jo vi är nära vänner annars hade jag inte fått följa med och hämta det
Dock måste jag säga att det är förvånande hur många som gnäller på 33pris när jag nämner det och dessutom talar om att det är från svensk apotek med. Då börjar dom snacka om internetpriserna på 15-25 priser. Man har lust att säga åt dom att sluta med bodybuilding och börja med pingis istället, billigare så för dom

Har en SM-vinnare som köpte svenskt av mig och hen var nöjd kan jag säga...

Vakar här mer än jag skriver nu förtiden leffe, PM:a för mer info
Ha det gött gubben !
Citera
2014-11-16, 23:27
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Haha, jasså du har med tillgång?

Jo vi är nära vänner annars hade jag inte fått följa med och hämta det
Dock måste jag säga att det är förvånande hur många som gnäller på 33pris när jag nämner det och dessutom talar om att det är från svensk apotek med. Då börjar dom snacka om internetpriserna på 15-25 priser. Man har lust att säga åt dom att sluta med bodybuilding och börja med pingis istället, billigare så för dom

Har en SM-vinnare som köpte svenskt av mig och hen var nöjd kan jag säga...

Vakar här mer än jag skriver nu förtiden leffe, PM:a för mer info
Ha det gött gubben !

Stämmer bra har det på recept Året om baby!

Om något är för bra för att vara sant....eller? Jag undrar vad det är dom skjuter i sig när dom köper billig verkningslös skit på div sidor. Någon som kan upplysa mig?

Du har PM i morgon.

/ Leffe
Citera
2014-11-27, 18:58
Medlem
hustle4evers avatar
Jag undrar om det är någon som vet om det är svårt att få Genotropin utskrivet med anledning "tillväxthormonbrist som vuxen"? Vissa får ju det tydligen på recept utan att vara dvärgar just för att de bara tydligen skulle ha en brist på det.

Någon som har det och vet hur processen går till?
Citera
2014-11-27, 19:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustle4ever
Jag undrar om det är någon som vet om det är svårt att få Genotropin utskrivet med anledning "tillväxthormonbrist som vuxen"? Vissa får ju det tydligen på recept utan att vara dvärgar just för att de bara tydligen skulle ha en brist på det.

Någon som har det och vet hur processen går till?

Känner du rätt läkare är det inga problem. Du behöver inte ens ha brist på ämnet. Precis som med all annan medicin. Många knaprar värktsbletter utan behov.

/ Leif
Citera
2014-11-27, 19:44
Medlem
hustle4evers avatar
Syftar du möjligtvis på privatläkare då?

Jag passar även på att fråga dig Janne som verkar ha erfarenhet, Du går på genotropin dagligen antar jag eftersom du har det på recept, Är det enbart för välmående eller får du några förbättringar fysisk/kroppsligt? Växer du? =)
Senast redigerad av hustle4ever 2014-11-27 kl. 19:47.
Citera
2014-11-27, 20:04
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustle4ever
Syftar du möjligtvis på privatläkare då?

Jag passar även på att fråga dig Janne som verkar ha erfarenhet, Du går på genotropin dagligen antar jag eftersom du har det på recept, Är det enbart för välmående eller får du några förbättringar fysisk/kroppsligt? Växer du? =)

Citera om du vill ha svar nästa gång. Det behöver inte vara en privatläkare. Jag har norditropin på recept och lider inte av någon brist. Givetvis får man fina resultat kroppsligt. Mår fint, sover skönt, bra återhämtning, fin hud, fin förbränning mm.

/ Leif
Citera
2014-11-29, 12:01
Medlem
hustle4evers avatar
Citat:
Citera om du vill ha svar nästa gång. Det behöver inte vara en privatläkare. Jag har norditropin på recept och lider inte av någon brist. Givetvis får man fina resultat kroppsligt. Mår fint, sover skönt, bra återhämtning, fin hud, fin förbränning mm.

/ Leif

Okej, Tack för svaren! Ett sådant recept skulle ju verkligen inte vara fy skam att
försöka ordna men som du säger så måste man ju känna rätt läkare?

Är det värt att uppsöka läkarkontakt och hoppas på att man träffar rätt doktor? Känns väldigt långsökt att det skulle gå igenom.

Jag vill inte fråga för mycket och du behöver inte svara
på detta men jag antar att du känner en läkare privat om man ska ha sån tur att få ett recept.

Ha det bra / Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in