2014-11-26, 22:30
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Hade du inte mått dåligt psykiskt så hade jag rekat dig att öka dosen. 160mg hex e3d ger bra tryck åt mig om det är bra skit.

Biverkningarna på tren var värst dom första gångerna för mig.

Nu har jag legat på det såpass länge så tror jag lägger det på hyllan när denna vialen är slut, men visst blir man sugen att testa.

Kanske kör lite ace i vår till deffen. Annars är jag riktigt sugen på att testa primo!
Senast redigerad av TheBlackPanther 2014-11-26 kl. 22:35.
Citera
2014-11-27, 10:58
Medlem
Fenjal888s avatar
Någon mer än jag kommer sig som en PMS-kärring på trenbolone? Om livet fungerar så är allting frid och fröjd, men ett litet bråk med tanten så kan man bli helt förstörd inombords, trots att man vet det var en skitsak.
Citera
2014-11-27, 12:02
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Någon mer än jag kommer sig som en PMS-kärring på trenbolone? Om livet fungerar så är allting frid och fröjd, men ett litet bråk med tanten så kan man bli helt förstörd inombords, trots att man vet det var en skitsak.

Reagerar exakt likadant, sen skäms man som fan efteråt när man lugnat ner sig.
Citera
2014-11-27, 12:49
Medlem
Alltså, enda förklaringen som jag skulle kunna nämna om man inte svarar på tren eller märker några ökningar etc. är att det är dåliga grejer man tryckt i sig, eller att man tagit alldeles för lite!?
Tren är det starkaste du kan ta, dess androgena ratio ligger på 500 och dess anabola ratio ligger också på 500 i jämförelse med testo som ligger på 100. Alltså fem gånger starkare än testo. Sedan är det såklart annat som spelar in också. Men jag har kört flera tren kurer på riktigt bra oljor och man kan nästan se hur man växer från dag till dag i spegeln på ett sätt jag inte kan jämföra med andra steroider. Dessutom, styrkeökningarna från pass till pass förvånar mig alltid! Jag slänger på ett par extra vikter mot vad jag körde veckan innan vid t. ex. bänkpressen och ändå är det för lätt, ett par vikter till, fortfarande för lätt... Så funkar tren för mig. Men aggressiviteten är ibland för mycket, för mig. Sur och grinig!
Citera
2014-11-27, 15:13
Medlem
Jag svarar bra på tren men biverkningarna är för allvarliga. Tren fungerar som våld på flaska för mig... Minsta motgång och jag flippar skriker på frugan och söker bråk som en tjackis söker en fix. Kört två kurer med tren och båda har resulterat i misshandels domar. Aldrig mer tren för min del iaf.
Citera
2014-11-27, 19:00
Medlem
sedans avatar
Det är ju självfallet sjukt individuellt, men jag kände ingen som helst skillnad på eller av tren ur sinnesro-synpunkt (och styrkan blev uppmätt i labb, det var inga underdoserade grejor). Nada. Det har jag visserligen inte gjort med något prepp, dock.
Citera
2014-11-27, 20:03
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det är ju självfallet sjukt individuellt, men jag kände ingen som helst skillnad på eller av tren ur sinnesro-synpunkt (och styrkan blev uppmätt i labb, det var inga underdoserade grejor). Nada. Det har jag visserligen inte gjort med något prepp, dock.

Exakt, är fö sjukt trött på folks syn angående tren. Tren är inte en helig unicorn, precis samma övertro som folk har som nybörjare emot anabola (ink mig själv). Men visst är tren en väldigt potent steroid rent generellt.
Citera
2014-11-27, 20:13
Medlem
Har kört både tren e och kör nu parabolan (hex).

Kan säga att på testo only fick jag inga finnar, men på tren + testo.... heeelvete, massor av små jävla knotter på axlar och rygg (detta på någon som annars ALDRIG får finnar).

Humör, är generellt en väldigt lugn och harmonisk människa, bra jobb, väl ställt generellt.

Jag älskar tren, finnarna kan man leva med, men att vakna av att sängen är genomblöt är rätt osexigt när min sambo vaknar för jag håller på att mecka lakan haha

Sen luktar fan mitt svett väldigt annorlunda, upplever andra det? Alltså surt som fan :/
Citera
2014-11-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3bell26
Har kört både tren e och kör nu parabolan (hex).

Kan säga att på testo only fick jag inga finnar, men på tren + testo.... heeelvete, massor av små jävla knotter på axlar och rygg (detta på någon som annars ALDRIG får finnar).

Humör, är generellt en väldigt lugn och harmonisk människa, bra jobb, väl ställt generellt.

Jag älskar tren, finnarna kan man leva med, men att vakna av att sängen är genomblöt är rätt osexigt när min sambo vaknar för jag håller på att mecka lakan haha

Sen luktar fan mitt svett väldigt annorlunda, upplever andra det? Alltså surt som fan :/

Får exakt samma biverkningar som dig. Finnar och svett i floder , speciellt på nätterna.. Dock luktar inte svettet nå annorlunda. Jag har märkt att mitt humör har dock blivit sämre.. Märker det när jag kör bil. Skriker på minsta lilla och kommer på mig själv, gör aldrig det annars. Känner även att jag kan störa mig på människor mer än vanligt. Jag är inne på 4e veckan på tren a 100mg / testo propp 100mg eod
Citera
2014-11-27, 22:21
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Exakt, är fö sjukt trött på folks syn angående tren. Tren är inte en helig unicorn, precis samma övertro som folk har som nybörjare emot anabola (ink mig själv). Men visst är tren en väldigt potent steroid rent generellt.
Fast det är ju precis det tren är.. Som jag ser det är det magi. O det är en jävla tur att folk få sides på det för annars hade det varit lika vanligt som mat....
Citera
2014-11-27, 22:51
Medlem
aKAYs avatar
Jag vet med mig själv att jag kan reagera väldigt starkt på folks dårskap, alltså inte omotiverad rage, men jag har extrem koll på mitt uppförande, oavsett on eller off kur, och jag håller befattningen och är saklig även om man hör att jag tycker personen i fråga är en tomte.
Däremot kan det på fyllan hända att jag kan tappa fattningen om någon agerar på ett provokativt sätt och tvingar mig till reaktion.
Detta är den främsta anledningen till att jag inte har slängt mig över tren än.
Men fan alltså.. Ju mer jag tänker på det och ju mer jag läser om det känner jag att jag bara måste köra det. Någon gång.
Funderar helt ärligt på att ta tjänstledigt ett par månader å flytta ner till landet där jag har polare med privat-gym å blasta tren utan några fallgropar i vardagen där jag ev. kan påverka min sociala omgivning på ett missgynnsamt sätt.

Är det några av er som har haft liknande tankar innan ni hoppade på trentåget första gången? Har ni något att tillföra mitt veliga sinne?

Mvh

/aKAY
Citera
2014-11-28, 00:00
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Jag vet med mig själv att jag kan reagera väldigt starkt på folks dårskap, alltså inte omotiverad rage, men jag har extrem koll på mitt uppförande, oavsett on eller off kur, och jag håller befattningen och är saklig även om man hör att jag tycker personen i fråga är en tomte.
Däremot kan det på fyllan hända att jag kan tappa fattningen om någon agerar på ett provokativt sätt och tvingar mig till reaktion.
Detta är den främsta anledningen till att jag inte har slängt mig över tren än.
Men fan alltså.. Ju mer jag tänker på det och ju mer jag läser om det känner jag att jag bara måste köra det. Någon gång.
Funderar helt ärligt på att ta tjänstledigt ett par månader å flytta ner till landet där jag har polare med privat-gym å blasta tren utan några fallgropar i vardagen där jag ev. kan påverka min sociala omgivning på ett missgynnsamt sätt.

Är det några av er som har haft liknande tankar innan ni hoppade på trentåget första gången? Har ni något att tillföra mitt veliga sinne?

Mvh

/aKAY

Självklart.. Tro de flest tänkter så. Har man Fötterna på jorden o vet vad som kan vänta o ta det därifrån har man inte mkt att vara rädd för.
Problemet jag få är att jag sover sjukt dåligt vilket alltid gå ut över familjen o vänner. Dessutom bli jag sjukt varm vilket oxå är väldigt jobbigt. Svetten lackas på ryggen o det bli blött igenom skortan på jobbet.. Grymt

Att min svett dessutom stinker ammoniak på tren o deff gör det hela ännu mera pinsamt. Måste oxå köra lågdos roa under tren blast.. Inte heller opti

Var har du för kurhistorik o va är ditt mål med preppandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in