2014-05-28, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
du är ju helt bränd....säger en del att de luktar jävligt illa på tren så gör de det.....högandrogena prepp kan ha den bieffekten...bästa polen körde 700 av varje mast p testo p tren a nyss o jag ljuger inte när jag säger att det gick inte va i närheten när han svettats en stund...sjukt illa...vet massor som har samma problem..

Överdrivet o lukta fukt hahaha d u är rolig du

du har aldrig kört tren, jag kör tren nu?
och du påstår att jag inte vet om jag själv luktar?

jag säger att jag inte luktar annat än fukt när jag är svettig.
vilket man mer eller mindre är jämt.
iaf ganska varm.

tkr jag lukta sämre på testo. då luktade jag unket, som att de var gammalt svett.

sen luktar mitt svett nästan ingeting off heller.
och då har jag väldigt lätt för att svettas

skriv så jag fattar vad du menar.
skrev att vissa överdriver, inte att de är överdrivet att lukta fukt.

men du kanske luktar värre på högre dos de är inte omöjligt
eller med mast inblandad.
de kan jag inte svara på eftersom jag aldrig provat, och du har inte provat nått så du vet inte hur jag upplever det??

klart de är olika, vissa luktar ju unket jämt.

JAG säger bara att JAG upplever ingen lukt, orka tjaffsa om vem som luktar "kattpiss" och inte..
i mina öron låter de jävligt överdrivet, hur fan kan de ens va möjligt att lukta så illa att de inte går va i närheten av en...??

låter ju inte alls överdrivet???..
Citera
2014-05-28, 16:02
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
[/b]
du har aldrig kört tren, jag kör tren nu?
och du påstår att jag inte vet om jag själv luktar?

jag säger att jag inte luktar annat än fukt när jag är svettig.
vilket man mer eller mindre är jämt.
iaf ganska varm.

tkr jag lukta sämre på testo. då luktade jag unket, som att de var gammalt svett.

sen luktar mitt svett nästan ingeting off heller.
och då har jag väldigt lätt för att svettas

skriv så jag fattar vad du menar.
skrev att vissa överdriver, inte att de är överdrivet att lukta fukt.

men du kanske luktar värre på högre dos de är inte omöjligt
eller med mast inblandad.
de kan jag inte svara på eftersom jag aldrig provat, och du har inte provat nått så du vet inte hur jag upplever det??

klart de är olika, vissa luktar ju unket jämt.

JAG säger bara att JAG upplever ingen lukt, orka tjaffsa om vem som luktar "kattpiss" och inte..
i mina öron låter de jävligt överdrivet, hur fan kan de ens va möjligt att lukta så illa att de inte går va i närheten av en...??

låter ju inte alls överdrivet???..

överdrivet eller inte.det är fakta..du skrev att det är bullshit. Konstatera istället att du inte luktar.o det ska du va jävligt nöjd med....som jag sa högandrogena prepp har den bieffekten på många..speciellt tren o naturligtvis är det dos relaterat som allt annat.

En del luktar tillomed på proviron.
Citera
2014-06-04, 10:40
Medlem
Hej
körde med tren acetate.mådde riktigt jävla uselt varje gng jag hugg skiten.svettningar illamående å en extrem hosta som ibland gränsade till att man nästan spydde.

bra effekt ihop med test prop+npp+winstrolen.men pallade bara med tren a under 8v.efter det så gjorde jag mig av med skiten.men i jämnförelse med när negmas parabolan existerade så tyckte jag effekten va liknande.men värre mående på ug tren acetaten dock.

mvh
Citera
2014-06-04, 11:05
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerobol5
Hej
körde med tren acetate.mådde riktigt jävla uselt varje gng jag hugg skiten.svettningar illamående å en extrem hosta som ibland gränsade till att man nästan spydde.

bra effekt ihop med test prop+npp+winstrolen.men pallade bara med tren a under 8v.efter det så gjorde jag mig av med skiten.men i jämnförelse med när negmas parabolan existerade så tyckte jag effekten va liknande.men värre mående på ug tren acetaten dock.

mvh

Förmodligen för att tren ace är starkare
Citera
2014-06-05, 09:10
Medlem
Det jag hatar med tren är att man måste kliva av det för när man gör det förlorar man det underbara trycket och hårdheten och endel massa. Men det är ju inte fel på tren för det. det är mer fel på att vara utan tren Psykiskt är det lugnt. Bara tråkigt att se sig i spegeln när man tappat storlek :P

Mvh
Citera
2014-06-05, 22:38
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Det jag hatar med tren är att man måste kliva av det för när man gör det förlorar man det underbara trycket och hårdheten och endel massa. Men det är ju inte fel på tren för det. det är mer fel på att vara utan tren Psykiskt är det lugnt. Bara tråkigt att se sig i spegeln när man tappat storlek :P

Mvh

det löser du genom att sätta propp på en dos 2-3ggr större en trennet när du gå av..
Citera
2014-06-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
det löser du genom att sätta propp på en dos 2-3ggr större en trennet när du gå av..

haha tack för tipset! Men planen är cruise för att vila kroppen så panga på med mer testo är inte nån bra idé då!

Mvh
Citera
2014-08-24, 23:58
Medlem
Tren - A bara svettningar
Tren - E Huvudvärk, Psykoligiskt trött och allmänt illamående

Fattar inte varför jag mår så mycket sämre av långsamma estrar vid samma doser.
Jag gillar verkligen tren men tar ut sin rätt på både själ och kropp.

Kommer hålla mig på Snabba estrar efter detta trots priset och att man blir en nåldyna.
Citera
2014-08-25, 15:27
Medlem
Många rapporterar svettningar, dålig aptit, sömnsvårigheter etc. Jag har inte upplevt nån av dom bieffekterna på Tren A. Dock kör jag mast och test samtidigt på samma dos. Var varm och hade lite udda drömmar dom första två veckorna sen gick det över, nu är jag bara skittrött dagen ur.

Vette fan vad man ska tro då gällande kvaliteten på preppen
Citera
2014-08-25, 18:11
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhogg1
Många rapporterar svettningar, dålig aptit, sömnsvårigheter etc. Jag har inte upplevt nån av dom bieffekterna på Tren A. Dock kör jag mast och test samtidigt på samma dos. Var varm och hade lite udda drömmar dom första två veckorna sen gick det över, nu är jag bara skittrött dagen ur.

Vette fan vad man ska tro då gällande kvaliteten på preppen
Allt är ju beroende av vilken dos man kör. Och det är ju inte biverkningarna som avgör om kvaliteten är bra!
Vilket märke/dos ligger du på? Jag upplevde mycket mer bieffekter första gången på tren än jag gör idag.
Citera
2014-08-26, 15:50
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Jag fick inga som helst av de vanliga biverkningarna på tren, dom hade dock vart en baggis jämfört med hur hårt trenet gick på min sköldkörtel... Nedsatt sköldkörtel är rena mardrömmen alltså.

Riktigt usel och jobbig första erfarenhet med tren, kommer aldrig kö det igen utan att komplettera med T3 och caber/prami.
Citera
2014-08-26, 16:54
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Jag fick inga som helst av de vanliga biverkningarna på tren, dom hade dock vart en baggis jämfört med hur hårt trenet gick på min sköldkörtel... Nedsatt sköldkörtel är rena mardrömmen alltså.

Riktigt usel och jobbig första erfarenhet med tren, kommer aldrig kö det igen utan att komplettera med T3 och caber/prami.
Berätta gärna mer! Nedsatt sköldkörtel? Vad hände? Hur märkte du det? Vilken dos och hur länge låg du på?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in