Citat:
Ursprungligen postat av
LeeVan
Intressant och tämligen jämförbart. Av det kan man nog utgå ifrån att straffvärdet även här kommer ligga runt 14-år. Så i praktiken lär det dröja drygt 9-år innan JH återfår friheten.
Hur ska denna "sympatiska styckare" klara av att vara inspärrad så länge månntro? Ingen att tjafsa på/med och än värre ingen att köra sina patetiska egna hot emot?
Ja - den för oss alla tidigare helt okända "söta" lilla styckare lär nog känna (välförtjänt) känna sig rätt ensam i finkan under en låååång tid framöver!
Tippar dock en bra slant på att hon kommer få en väldans massa "kärleksbrev" från män i varierande åldrar som "tänder på henne" pga att dessa vilsna män ser henne som "en stark kvinna"😳.
Denna hypotes är skrämmande för mig men vi alla vet ju vilken dragningskraft dessa grymma kriminella brukar ha/få från mindre intelligent tänkande individer...
Min gissning är att hon snart nog kommer vara gift (fortfarande fängslad) och dessutom gravid (på riktigt denna gång) inom fem år från nu.....
Vilket då osökt får mig att ställa följande fråga: OM "mitt scenario" nu skulle bli verklighet.. Typ hon blir gravid när hon sitter i fängelse... Vad händer då med barnet?
Efter att ha lusläst denna FUP så är jag nyfiken på att veta vad som skulle hända i ett dylikt scenario som jag just beskrivit.....