Citat:
Ursprungligen postat av
InnesI
Oj vad folk dömer Sebastian efter diet och att han går i bar överkropp. Dieten kanske inte är lockande men knappast något som spelar någon roll i det stora hela. Vad gäller den bara överkroppen har han sagt flera gånger att han svettas kopiöst mycket. Detta samt att de spelade in mitt i sommaren gör att det knappast är något konstigt. Tycker han verkar vara en genomsnäll kille. En sådan som ibland kanske är för snäll för att ta steget framåt.
Det är inget ont i Sebastian, däremot tycker jag definitivt att han är desperat och alldeles för på, så till den gräns att han ofta bara uppfattas som sliskig.
Angående svettningarna: om man svettas kopiöst mycket så blir det väl knappast bättre av att gå runt med bar överkropp? Löst åtsittande, svala kläder är väl att föredra isåfall?
Svetten blir ju bara ännu mer synlig när överkroppen är bar. Dessutom helt ofräscht vid matbordet och respektlöst gentemot andra. Ett löst linne kan man väl ändå begära att han kan ta på sig?
Dock så verkar Sebastian gilla lite tajtare plagg, hans t-shirts är ju alltid tajta. Allt för att framhäva musklerna och framstå som "sexig" antar jag.
Men knappast konstigt att han blir svettigare då heller.
Angående dieten: tycker absolut att det spelar stor roll i det hela. Har du sett hans diet?
(FB) Bonde söker fru
Att leva med någon som äter så ensidigt och ska ha i sig 6000-7000 kcal per dag kan bli rätt jobbigt i längden.
Citat:
Ursprungligen postat av
InnesI
Att han bjuder in petra att sova med honom första kvällen tror jag tex inte kom från det blå.
Utveckla gärna.