2014-11-26, 20:35
Medlem
Ha ha ha....vilken jättebebis ! Har han nånsin haft en tjej ?
Citera
2014-11-26, 20:38
Medlem
ColaKexs avatar
Sebastian beter sig som om han aldrig varit i närheten av en tjej i hela sitt liv. Unnar honom kärlek dock!

Till min stora förvåning så tycker jag Peter betett sig vettigast och mest normalt hittills. Håller alla tummar i världen för att han och Helene klickar fullt ut
Senast redigerad av ColaKex 2014-11-26 kl. 20:42.
Citera
2014-11-26, 20:41
Medlem
Knasibass avatar
Ville spy lite när Sebastian bäddade dubbelsängen...
Citera
2014-11-26, 20:44
Medlem
Kände också så. Hade vart jävligt kul om Petra sagt nåt i stil med "njaa, inte första natten.", när han frågade om hon ville sova med honom.
Citera
2014-11-26, 20:45
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Sebastian beter sig som om han aldrig varit i närheten av en tjej i hela sitt liv. Unnar honom kärlek dock!

Till min stora förvåning så tycker jag Peter betett sig vettigast och mest normalt hittills. Håller alla tummar i världen för att han och Helene klickar fullt ut
Peter har nog varit med om en del tråkiga händelser genom åren. Kan ju vara en bidragande anledning till att han fått lägga fokus på annat än kärlek.

Ellen överraskade med något oväntat ikväll. Det fanns en seriös sida hos henne bakom allt flams och skratt.
Citera
2014-11-26, 20:46
Medlem
känns lite som Sebastians nya tjej mer egentligen mest hänger på. kan ju omöjligt vara så kär i honom efter bara två,tre träffar?
Citera
2014-11-26, 20:50
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Peter har nog varit med om en del tråkiga händelser som inträffat genom åren. Kan ju vara en bidragande anledning till att han fått lägga fokus på annat än kärlek.

Ellen överraskade med något oväntat ikväll. Det fanns en seriös sida hos henne bakom allt flams och skratt.

Jonathan gör ett stort misstag om han väljer Ellen framför Sara. Vill han ha en seriös tjej att bilda familj med så bör han helt klart välja Sara.
Citera
2014-11-26, 20:52
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Jonathan gör ett stort misstag om han väljer Ellen framför Sara. Vill han ha en seriös tjej att bilda familj med så bör han helt klart välja Sara.
Ja Jonathan bör starkt överväga Sara över Ellen. Både för hans egen del och för Ellens skull.

Bra Peter, välj nu Helene istället för Anna-Lena.
Citera
2014-11-26, 20:53
Medlem
Admiral Krags avatar
Nu är det dags för veckans autism frågelåda!, jag hoppas ni ställer upp som barmhärtiga samariter

Vad är det för tvångstanke! att tjata om rätt pirr hela tiden!, det kan väl förfan
uppstå månader efter om ens då, passar man ihop så passa man ihop!

(1) Om jag inte kan vara mig själv fullt ut då skyller inte jag på motparten...gör ni?

(2) Var det där verkligen svaret Kristi brud hoppades på?

Hur skulle du visa att du vill vara med mig..eller hur vad hon sa

"Jag skulle säga det till dig", är det inte så att tjejer kräver det i form av handlingar snarare?

(3)
Vad har att ligga på samma nivå med hur fort båda parter vill går framåt med varandra eller inte???????????????????????

(4)
"Jag håller tillbaka för att skydda mitt hjärta" det är ju inte rationellt!, borde det inte handla om att skydda hjärnan! om ens något
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-11-26 kl. 20:56.
Citera
2014-11-26, 20:54
Medlem
irrblosss avatar
Haha! Kyssen, han var inte direkt passionerad.
Citera
2014-11-26, 20:59
Medlem
ColaKexs avatar
Jonathan ditt stolpskott! Ellen kommer pysa så fort kamerorna slocknat. Inte en chans i helvete att en brud som hon vill flytta ut på landet och skaffa kids...
Citera
2014-11-26, 20:59
Medlem
Mogaku-sans avatar
Åker Ida hem redan i nästa vecka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in