2014-11-25, 20:46
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertbert
Och svaret på frågan är nej. Hurså?
Vad gör du när det inträffar då?
Citera
2014-11-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Vad gör du när det inträffar då?

Alltså är detta intervju eller vad?
Hur fan ska jag veta vad jag kommer göra om 20 år OM araberna är majoritet i Sverige? Vilket inte kommer ske ändå, du verkar tro att invandrare endast är araber i Sverige??
Citera
2014-11-25, 20:56
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodeGoran
Det man får ge muslimska män är i alla fall att de inte hela tiden startar trådar för att skryta om hur mycket bättre de är än svenska män.

Dom är vanligtvis inte skrivkunniga. Det är bara därför.
Citera
2014-11-25, 20:57
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Alltså är detta intervju eller vad?
Hur fan ska jag veta vad jag kommer göra om 20 år OM araberna är majoritet i Sverige? Vilket inte kommer ske ändå, du verkar tro att invandrare endast är araber i Sverige??
Vad är det för fel på kineser eller negrer? Kineser må vara lika korta som araberna men har desto mer intelligens.
Citera
2014-11-25, 21:00
Medlem
Citat:
Vad är det för fel på kineser eller negrer? Kineser må vara lika korta som araberna men har desto mer intelligens.

Inget fel på dom? Vem har påstått det?
Citera
2014-11-25, 21:04
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Inget fel på dom? Vem har påstått det?
Du är nog en liten smygrasist märker jag. Att du ens kan föredra en ras före en annan är grymt rasistiskt. Allah är lika mycket värda om du inte har fått lära dig det.
Citera
2014-11-25, 21:07
Medlem
Citat:
Du är nog en liten smygrasist märker jag. Att du ens kan föredra en ras före en annan är grymt rasistiskt. Allah är lika mycket värda om du inte har fått lära dig det.

xDDDDD
Där var du rolig, eller inte..
Citera
2014-11-25, 21:13
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
xDDDDD
Där var du rolig, eller inte..
Du är fortfarande RASIST. Det är man automatiskt om man föredrar en ras före en annan. Trodde att barnen fick lära sig det i skolan nu för tiden? Går du inte i skolan?
Citera
2014-11-25, 21:38
Medlem
Citat:
För att vita män är priviligierade.

På vilket sätt är just vita män privilegierade? Du kan väl inte mena i Sverige i så fall?
Citera
2014-11-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
På vilket sätt är just vita män privilegierade? Du kan väl inte mena i Sverige i så fall?

Tydligen för att vita män alltid haft makten, eller något liknande och att det därför inte är jämställt mellan kvinnor/icke-cis/icke-vit/icke-hetero och vita heterosexuella män.
Har även hört feministerna tala mycket om maktstrukturer.
Som sagt, jag talar för vad feministerna anser, annars är jag inte jätteinsatt i deras "arbete" mer än så, så resten får du fråga insatta feminister.
Citera
2014-11-25, 22:05
Medlem
Citat:
Tydligen för att vita män alltid haft makten, eller något liknande och att det därför inte är jämställt mellan kvinnor/icke-cis/icke-vit/icke-hetero och vita heterosexuella män.
Har även hört feministerna tala mycket om maktstrukturer.
Som sagt, jag talar för vad feministerna anser, annars är jag inte jätteinsatt i deras "arbete" mer än så, så resten får du fråga insatta feminister.

Ehh?? Ja i vita länder har vita män haft makten liksom asiatiska män i asiatiska länder. Förstår inte varför just vita män skulle vara privilegierade? Kan någon feminist förklara hur de tänker för det här låter ju för jävla dumt.

Dessutom är det en liten klick vita män som har haft makten medans den stora massan vita män har varit förtryckta. Är jag som kommer från arbetarklassen och växte upp med relativt begränsade resurser privilegierad för att jag har vit hudfärg?

Är feminister verkligen så historielösa och korkade? Har de någonsin funderat över allt bra som vita män har gjort för världen och mänskligheten? Privilegierade? De enda som är privilegierade är de som får parasitera på den vita mannens hårda arbete och uppfinningsrikedom likt dagens feminister. Utan den vita mannen hade ni inte fått rösta, ni hade varit hemmafruar, er ställning i lagen hade varit värdelös, ni hade varit andra klassens medborgare etc etc etc etc. Tacka oss istället era otacksamma bortskämda förvuxna barn. Ni borde skämmas!
Citera
2014-11-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Ehh?? Ja i vita länder har vita män haft makten liksom asiatiska män i asiatiska länder. Förstår inte varför just vita män skulle vara privilegierade? Kan någon feminist förklara hur de tänker för det här låter ju för jävla dumt.

Dessutom är det en liten klick vita män som har haft makten medans den stora massan vita män har varit förtryckta. Är jag som kommer från arbetarklassen och växte upp med relativt begränsade resurser privilegierad för att jag har vit hudfärg?

Är feminister verkligen så historielösa och korkade? Har de någonsin funderat över allt bra som vita män har gjort för världen och mänskligheten? Privilegierade? De enda som är privilegierade är de som får parasitera på den vita mannens hårda arbete och uppfinningsrikedom likt dagens feminister. Utan den vita mannen hade ni inte fått rösta, ni hade varit hemmafruar, er ställning i lagen hade varit värdelös, ni hade varit andra klassens medborgare etc etc etc etc. Tacka oss istället era otacksamma bortskämda förvuxna barn. Ni borde skämmas!

Feminister säger att det var dom som gett kvinnorna rättigheter, du säger den vita mannen.
Oj, vad ska jag tro?
Senast redigerad av Wertbert 2014-11-25 kl. 22:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in