2014-11-25, 19:39
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trappedinuniverse
Kvinnan måste alltid ha 4 manliga vittnen i rättssak.
Det stämmer inte längre...
Finns det rättsmedicinsk bevisning räcker bara hennes ord.
Så det är typ som i Sverige...
Citera
2014-11-25, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Du gillar inte svenska män men du lever i den svenska mannens land och är tillsammans med en arab men du vill inte bo i Irak? Har jag uppfattat det rätt? Vad är det som gör att du inte vill bo i Irak med din arabiska man?

Va???
Jag gillar inte svenska män på det viset att jag skulle kunna ha ett förhållande med dom - har annars inget emot varken svenskar eller andra människor. Alltså menar jag att jag inte gillar svenska män när det kommer till kärlek/förhållande. Brukar inte ogilla folk efter etnicitet om du trodde det.
Citera
2014-11-25, 19:53
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertbert
Va???
Jag gillar inte svenska män på det viset att jag skulle kunna ha ett förhållande med dom - har annars inget emot varken svenskar eller andra människor. Alltså menar jag att jag inte gillar svenska män när det kommer till kärlek/förhållande. Brukar inte ogilla folk efter etnicitet om du trodde det.
Varför vill du dela ditt liv med en arab i Sverige? Vad är det som gör att du inte gillar svenska män? Passar inte Iraks levnadsstandard dig?
Citera
2014-11-25, 19:56
Medlem
Citat:
Varför vill du dela ditt liv med en arab i Sverige? Vad är det som gör att du inte gillar svenska män? Passar inte Iraks levnadsstandard dig?

För att jag föredrar dominanta och svartsjuka män. :*
Citera
2014-11-25, 20:03
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
För att jag föredrar dominanta och svartsjuka män. :*
Du svarar inte på alla frågor.
Citera
2014-11-25, 20:05
Medlem
Citat:
Du svarar inte på alla frågor.

Vad ska jag svara på? Varför jag inte flyttar till Irak? Uppenbarligen för att jag vill leva i Sverige?
Citera
2014-11-25, 20:09
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Vad ska jag svara på? Varför jag inte flyttar till Irak? Uppenbarligen för att jag vill leva i Sverige?
Vill du även leva i Sverige då den svenska mannen är i minoritet och arabernas våldkultur har tagit över landet? Eller passar det bara så länge den svenska mannen håller landet i schack?
Citera
2014-11-25, 20:11
Medlem
Citat:
Vill du även leva i Sverige då den svenska mannen är i minoritet och arabernas våldkultur har tagit över landet? Eller passar det bara så länge den svenska mannen håller landet i schack?

Nej det vill jag inte. Varför skulle jag vilja leva i ett Sverige där "svenska mannen blir minioritet"?
Senast redigerad av Wertbert 2014-11-25 kl. 20:13.
Citera
2014-11-25, 20:15
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Nej det vill jag inte. Varför skulle jag vilja leva i ett Sverige där "svenska mannen blir minioritet"?
Det är ganska självklart att om du skulle gilla araber på riktigt så skulle du vilja leva i ett arabiskt land och bära burka. Du är inte så gammal va? Du är medveten om att svenskarna är på väg att bli en minoritet i sitt egna land?
Citera
2014-11-25, 20:19
Medlem
Citat:
Det är ganska självklart att om du skulle gilla araber på riktigt så skulle du vilja leva i ett arabiskt land och bära burka. Du är inte så gammal va? Du är medveten om att svenskarna är på väg att bli en minoritet i sitt egna land?

Så för att bo i Sverige måste man ha förhållanden med endast svenskar menar du? Och i arabländer endast med araber?
Nej inte speciellt gammal.
Och svenskarna kommer genast bli majoritet och invandrarna åker tillbaka till sina hemländer bara för att jag väljer att ha ett förhållande med en svensk? Eller vad har det ens med saken att göra?
Citera
2014-11-25, 20:33
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Så för att bo i Sverige måste man ha förhållanden med endast svenskar menar du? Och i arabländer endast med araber?
Nej inte speciellt gammal.
Och svenskarna kommer genast bli majoritet och invandrarna åker tillbaka till sina hemländer bara för att jag väljer att ha ett förhållande med en svensk? Eller vad har det ens med saken att göra?
Jag märker att du är rätt ung när du resonerar som du gör och du förstår inte frågorna jag ställer. Vill du även bo i Sverige då araberna har blivit majoritet och infört sin våldtäktskultur i Sverige om ca 20 år?
Citera
2014-11-25, 20:34
Medlem
Citat:
Jag märker att du är rätt ung när du resonerar som du gör och du förstår inte frågorna jag ställer. Vill du även bo i Sverige då araberna har blivit majoritet och infört sin våldtäktskultur i Sverige om ca 20 år?

Och svaret på frågan är nej. Hurså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in