Citat:
Ursprungligen postat av
U-Fig
Det påstod jag inte heller.
När man ska börja studera beror så klart på en mängd faktorer, bl.a. vad man har för mål, vad man redan har för kunskaper, och så vidare.
Nähä...
Jag frågade när du ansåg att man skulle börja plugga. "Du", "du", alltså din egna åsikt baserat på dina mål och kunskaper...
Kolla hur Ibiza80 svarade. Riktigt bra svar efter hans egna mål och erfarenheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
U-Fig
Ja, och vad man tycker personligen beror fortfarande på vad personen i fråga har för mål och tidigare kunskaper, bland annat.
Ja, precis. Så varför svarade inte du med att skriva vad ditt "mål var och tidigare kunskaper, bland annat" och kanske t.o.m tala om för oss om du nådde ditt mål?
Jag har redan en idé av hur och när JAG ska börja plugga men jag tänkte starta en konversation med andra,bolla med idéer osv ....