2014-11-24, 20:04
  #40045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiselman
Tack så mycket för utförligt svar! Läser du själv läkare? Kan inte du, som vet bra, säga hur stor chansen tycks vara för örebro med 1.65 om man jämför med föregående vårtermin?
Börjar till våren.

Jag skulle höra på läkarstudent.se om jag var du men deras forum verkar ligga nere. Nils som driver sidan gör det helt ideellt och han är jäkligt hjälpsam med just frågor om antagning.
Citera
2014-11-24, 20:06
  #40046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstan
Tack, ringde detta och fick tag i rätt instans men de var inte på jobbet tydligen(!), får försöka imorgon... Gott om panik just nu, kommer fortfarande in med 1.5 men känner mig rånad med först normeringstabellerna sen missad rättning...
Segt som fan måste det vara ja. Det är lite onödigt att det ska bli spännande när det inte borde behöva bli det...
Citera
2014-11-24, 20:15
  #40047
Medlem
Jävla normering, hamnade på 1.65 i slutändan.

Och här har man gått och trott att man lyckats få 1.80 i en månad.
Citera
2014-11-24, 20:24
  #40048
Medlem
r4ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flattire
Börjar till våren.

Jag skulle höra på läkarstudent.se om jag var du men deras forum verkar ligga nere. Nils som driver sidan gör det helt ideellt och han är jäkligt hjälpsam med just frågor om antagning.

Får man fråga vilket lärosäte herr Punkterat Däck har sökt?
Citera
2014-11-24, 20:29
  #40049
Medlem
YES!

Hade tydligen skrivit fel på orangea lappen så hade en poäng extra på verbala delen. Räckte för att resultatet skulle bli 0,05 poäng högre än vad jag trott efter att ha sett normeringen förra veckan
Citera
2014-11-24, 20:35
  #40050
Medlem
Mamarketels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begemot
Säkra på att ni inte ska ha lite hjälp nästa gång?
Hoppas du kommer ruttna i helvetet, ditt avskum till fuskare. En vacker dag kommer rättvisan och verkligheten komma ikapp dig. Din vedergällning kommer komma, var så säker!
Citera
2014-11-24, 21:10
  #40051
Bannlyst
Kan någon snälla reda ut frågetecken! Jag blev nominerad till 0,4. När bestäms det om jag får den poängen? Än så länge är jag ju bara nominerad och tillsammans med tusentals andra
Citera
2014-11-24, 21:26
  #40052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av APJD
Kan någon snälla reda ut frågetecken! Jag blev nominerad till 0,4. När bestäms det om jag får den poängen? Än så länge är jag ju bara nominerad och tillsammans med tusentals andra

Du fick 0.4.
Citera
2014-11-24, 22:14
  #40053
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
1 rätt på verbal (LÄS) mindre än väntat Dock inget som förändrar mitt kassa resultat.

Sanslöst dåligt av mig att vara så otroligt seg och värdelös på LÄS, fick 8/20 på LÄS och 16/20 på ELF (15/20 MEK och 16/20 ORD). Har stora problem med tiden på LÄS då jag gör den delen sist och hinner inte läsa texterna ordentligt vilket gör att jag tvingas skumma och då går det skit.
Hur gick det? Höjde du dig?

Citat:
Ursprungligen postat av Flattire
Nojade in i det sista att något skulle bli fel med rättningen eller dylikt, men där satt den ändå:

http://imgur.com/NwiOWi9
Jävligt imponerande att du hade endast 5 fel första gången du skrev.
Man kanske kommer att läsa om dig i någon tidning
Citat:
Ursprungligen postat av Boblovebuds
Ja för att jag inte lämnade in 2 uppgifter, men sen när jag lämnade inte dem fick jag ett C. Hade A,b i de två tidigare så är inte dum i huvudet. Var bara lat när jag hade fått bättre på hp än min betyg kunde bli.
Ja, ja!
Citera
2014-11-24, 22:38
  #40054
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Jävligt imponerande att du hade endast 5 fel första gången du skrev.
Man kanske kommer att läsa om dig i någon tidning

Om jag minns rätt har Flattire skrivit provet för 5 år sedan med ett resultat på 1.9.

Fortfarande ett imponerande resultat.
Citera
2014-11-24, 23:30
  #40055
Medlem
LaudonISs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flattire
Nojade in i det sista att något skulle bli fel med rättningen eller dylikt, men där satt den ändå:

http://imgur.com/NwiOWi9

Grattis!
Jag hoppas att du satsar på full pott HP 2015
Citera
2014-11-25, 00:18
  #40056
Medlem
Adgos avatar
Hej! När anser ni att man ska börja plugga till högskoleprovet? Alltså typ 2 månader före eller mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in