2014-11-23, 16:49
Medlem
Bimboankans avatar
HAr dom slutat med drops? :O
Citera
2014-11-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/2mvf98/snoop_dogg_announcer_pack_petition/

420 blaze it announcer incoming!

(kolla högsta kommentaren)
Haha fan vad nice, Snoop Dogg slutar aldrig leverera
Citera
2014-11-23, 18:04
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimboankan
HAr dom slutat med drops? :O

Nix, men det droppar mer sällan nu, plus att det droppar bundles istället. Har sett två stycken droppa dom få gånger jag har spelat.
Citera
2014-11-23, 18:34
Medlem
Bimboankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Nix, men det droppar mer sällan nu, plus att det droppar bundles istället. Har sett två stycken droppa dom få gånger jag har spelat.

Hmm okej, vrf har dom ändrat detta?
Citera
2014-11-23, 19:36
Medlem
wastaahs avatar
Citat:

För att du får spela hela spelet gratis och valve gör vad de vill med sina cosmetics för att tjäna pengar?
Citera
2014-11-23, 21:50
Medlem
Knoppys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
För att du får spela hela spelet gratis och valve gör vad de vill med sina cosmetics för att tjäna pengar?

Har nog med pengarna att göra, ja. Jag har redan lagt alldeles för mycket pengar på det spelet
Citera
2014-11-24, 02:02
Medlem
PsycholicRaves avatar
Citat:
Mestadels var det för att fixa ekonomin i spelet. Folk översvämmades med commondrops och andra slumpmässiga delar ur set i var och varannan match som de inte var intresserade av, vilka flödade ut på marknaden och dumpade priser och efterfrågan. För att komma till rätta med detta så valde man att göra ett tidsbaserat dropsystem (som vad jag vet inte fullt ut förklarats ännu) där det istället droppar hela sets, folk slipper därmed att fylla sina förråd med bracers och för att hålla ekonomin i schack så kommer droppen förhållandevis sällan (vilket också kan rättfärdigas med den betydande värdeökningen i det som droppas).
Citera
2014-11-25, 00:25
Medlem
h4xors avatar
Ska inte alla i ens lag få skins om man klarar av kontraktet? Jag får bara några skit troféer.
Citera
2014-11-25, 00:42
Medlem
chessjamts avatar
Funderar nästan på att skicka in min senaste match till dota wtf eller dota fail. Vår Faceless Void står och lurpassar inför teamfighten inne i träden och vips så time walkar han rakt in i Enigmas ulti, efter att denna redan har påbörjat sin black hole. Som att det inte räckte med att alla vi andra var där inne också så ville han vara med på det hela och dö till ingen nytta.

Hade däremot en lång och jämn match för ett par dagar sen som Ogre Magi. Fick verkligen starka schackvibbar i den matchen. Vi låg hela tiden under i kills och torn men vi beöll vårt lugn och när de försökte ta våra mid racks så wipade vi hela motståndarlaget i en stor fet teamfight och kunde sedan få ner tier 2, tier 3 och racks och slutligen båda mid tornen och kötta ner ancient. Alltihop bara för att vi vann den sista stora teamfighten på hemmaplan. Vi väntade ut dem och tog till vara på chansen när de gjorde ett misstag. Fan va skönt det var när man vann den matchen till slut.
Citera
2014-11-25, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Ska inte alla i ens lag få skins om man klarar av kontraktet? Jag får bara några skit troféer.
Nej, det är en chans att ni får något set. Jag har spelat tre matcher, alla med PA + kontrakt så klart..
Vinnarna fick bara loot i en av matcherna.

Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Funderar nästan på att skicka in min senaste match till dota wtf eller dota fail. Vår Faceless Void står och lurpassar inför teamfighten inne i träden och vips så time walkar han rakt in i Enigmas ulti, efter att denna redan har påbörjat sin black hole. Som att det inte räckte med att alla vi andra var där inne också så ville han vara med på det hela och dö till ingen nytta.
Näe, det är alldeles för vanligt med folk som gör sådana misstag.
Citera
2014-11-25, 19:10
Medlem
Apoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treant
Då var Oracle ute! Tankar? Jag tycker inte han är OP alls, så länge de nerfar cooldown på hans spells.

Jag har spelat ett fåtal games mot han, man kan givetvis vinna mot han men herregud. Han kan balla ur midgame/lategame med en löjlig dpser som typ Sniper osv. Tror han behöver nerfas mer.
Citera
2014-11-25, 19:18
Medlem
Blaze.s avatar
Kan någon svara på hur folk kan sälja items/bundles på market fast än att det står "available for trade/marketing March 2015"? Vi snackar den nya kistan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in