2014-11-23, 22:57
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Så som många andra har sagt; läs tråden.
det finns ett värde i att diskutera hennes divalater, hennes dåliga försök till provokation och hennes facebookstatusar som gått från att försöka överleva till att nu sitta, i mångas och även mina många gånger, och dryga sig över trivialiteter.
Jo, men jag håller ju med. För 38 minuter sedan publicerade hon på fejan att hon chillade med sin man efter maten med en liten bild och allt. Och för en timme sedan tjafsade de om vilken sorts julgranskulor de skulle ha. Sådant är ju skitintressant och det måste man ju ha koll på
Citera
2014-11-24, 11:24
Medlem
Kardnialvokals avatar
Okej så där rök Theus i alla fall. Ehhh... Aja, är övertygad om att han har det bättre var som helst som inte är Östra promenaden 21 så på ett sätt är det lite lättande. Problemet är bara att Berny troligtvis kommer skaffa en ny hund när Andreas dumpat henne och hon mitt uppe i återfallet bloggar om att han minsann hållit en pistol mot hennes huvud och tvingat henne lämna bort sin älskade bandit.
Citera
2014-11-24, 11:42
Medlem
Antitrinitarians avatar
Och som vanligt i Bernys värld, både med människor och djur, så var det "kärlek vid första ögonkastet".

Hoppas och ber att Theus får det bra där han hamnar, och att han nu får ett stabilt liv utan en pundande Berny som får för sig att ta tillbaka honom.
Citera
2014-11-24, 12:49
Medlem
Helt enligt planerna, efter den lilla "manövern" med att låtsas som att hon inte kan lämna bort sin bästa vän. Fascinerande med ett så totalt ego, fast det visste vi ju redan. Skönt att hon inte är djurägare längre o förhoppningsvis aldrig mer blir det! Men det är nog att hoppas för mycket. Ja, ja showen fortsätter...
Citera
2014-11-24, 16:45
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Helt enligt planerna, efter den lilla "manövern" med att låtsas som att hon inte kan lämna bort sin bästa vän. Fascinerande med ett så totalt ego, fast det visste vi ju redan. Skönt att hon inte är djurägare längre o förhoppningsvis aldrig mer blir det! Men det är nog att hoppas för mycket. Ja, ja showen fortsätter...

Är bara så komiskt att se hur hon bara inte klarar att hålla något privat. Hon kunde omplacerat Theus i tystnad så hade diskussion aldrig uppstått. Men å nej, varje impuls ska blottläggas på internet. Därför jag är 100 procent säker på att Berny inte är gravid och heller aldrig varit. Vilket skämt. Som att glappkäft Bernadette skulle bespara oss positiva graviditetsstickor och ultraljudsbilder om så varit fallet.
Citera
2014-11-24, 19:24
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Är bara så komiskt att se hur hon bara inte klarar att hålla något privat. Hon kunde omplacerat Theus i tystnad så hade diskussion aldrig uppstått. Men å nej, varje impuls ska blottläggas på internet. Därför jag är procent säker på att Berny inte är gravid och heller aldrig varit. Vilket skämt. Som att glappkäft Bernadette skulle bespara oss positiva graviditetsstickor och ultraljudsbilder om så varit fallet.

Som sagt, hon kan inte ens välja julgranskulor utan att bjuda upp till dans.
men det känns som att hon tappat farten lite och varje gång hon för detta (även om det kan vara extremt positivt för henne) så måste hon snart kaosa till det
om hon nu är så lycklig med sin älskade, var det. Facebooka om trivialiteter och starta en hausfraublogg men detta funkar bara i hennes värld om hon delar med sig av ALLT.
Det har slutat vara sjukdomen för längesedan och allt som finns kvar är en desperation och en rädsla för att att falla i glömska. Och vad gör man då? Man hattar fram och tillbaka på de simplaste beslut (theus) och man trycker upp Cash money (bilen) i ansiktet på sina läsare som vilken förutsägbar nedåtgående skandalbloggerska som helst.

hur många varv ska det här gå egentligen? Jag vill att det ska gå bra för henne men hon vill ju inte att det ska gå bra för Berny. Varför kan hon inte bara tillåta sig själv att vara så lycklig som hon säger att hon är.
Citera
2014-11-24, 21:46
Avslutad
Kvinnan som ska ta över Theus är alltså hennes kusin. Nu vet jag inte om det är samma kvinna som hon pratade om i sitt blogginlägg:
Citat:
På landet med andra hundar, hästar och stora ytor.

Men det finns ingen med hennes kusins namn (inkl alternativa stavningar typ Anette, Anetth osv) i hela Sverige som bor på landet, eller vad man ens kan kalla i närheten av landet. Eftersom jag inte har något liv och stalka folk är något av en hobby har jag gått igenom ca 500 pers. Några bor i villa, nästan alla i lägenhet. Jag kanske har missat just Bernys kusin, kanske har hon skyddad indentitet eller whatnot.

Men I call bullshit. Theus är garanterat inte ute på landet och springer med hundar och hästar på stora ytor. Han har antagligen hamnat i en annan lägenhet.

Och åter igen, ingen vettig människa skulle få för sig att låta en collie springa lös med hästar.
Citera
2014-11-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Kvinnan som ska ta över Theus är alltså hennes kusin. Nu vet jag inte om det är samma kvinna som hon pratade om i sitt blogginlägg:

Men det finns ingen med hennes kusins namn (inkl alternativa stavningar typ Anette, Anetth osv) i hela Sverige som bor på landet, eller vad man ens kan kalla i närheten av landet. Eftersom jag inte har något liv och stalka folk är något av en hobby har jag gått igenom ca 500 pers. Några bor i villa, nästan alla i lägenhet. Jag kanske har missat just Bernys kusin, kanske har hon skyddad indentitet eller whatnot.

Men I call bullshit. Theus är garanterat inte ute på landet och springer med hundar och hästar på stora ytor. Han har antagligen hamnat i en annan lägenhet.

Och åter igen, ingen vettig människa skulle få för sig att låta en collie springa lös med hästar.

Hon kommer ju upp direkt om man bildgooglar henne.
Bor i något som heter Oskarström. Rött hus med tomt.
Ser väldigt lantligt ut.
Citera
2014-11-25, 01:45
Medlem
Denosynliges avatar
För första gången på länge så har hon tagit ett "moget" beslut att omplacera Theus, grattis!
Som sagt, skaffa nu inga fler djur bara, du klarar inte av att ta hand om dem på rätt sätt. Din dröm var att ha hund men du pissade på den drömmen genom att missköta varenda hund du haft, så länge ditt ego står högre än djurens behov så är du inte lämpad att ha hand om ett enda. Djur är ungefär som ludna barn, deras behov går före att sitta på restauranger och ta selfies och leka diva.

Sen ska du veta att jag blir inte ett dugg provocerad av dig längre, jag har ju fattat att allt bara är for show och överdrifter. Det är bara så otroligt fjantigt att man vet inte vart man ska ta vägen! Det är Berny som borde skaffa sig ett liv istället för att dagarna i ända försöka provocera folk, skaffa dig en sund hobby istället. Gör något vettigt om dagarna istället för att mest bara sitta i din öronlappsfåtölj och dricka kaffe och klura på hur du ska kunna provocera folk härnäst. Vi har redan sett alla dina trick, getting bored.
Citera
2014-11-25, 01:52
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
För första gången på länge så har hon tagit ett "moget" beslut att omplacera Theus, grattis!

Hon har inte tagit ett moget beslut.

Berny har inte insett att hon är omlämplig som djurägare. Hon kommer skaffa ännu ett hund inom kort.
Citera
2014-11-25, 05:31
Medlem
Yerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Hon kommer ju upp direkt om man bildgooglar henne.
Bor i något som heter Oskarström. Rött hus med tomt.
Ser väldigt lantligt ut.

Och Oskarström klassas som landet! Iaf för folk som bor där omkring.
Citera
2014-11-25, 07:17
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yerz
Och Oskarström klassas som landet! Iaf för folk som bor där omkring.
Definitivt. Dessutom har väl BP en del anknytningar till det området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in